İnternetten alışveriş yapmanın rahatlığına erenler alışveriş merkezinin kalabalığını çekmemeyi tercih ediyor, iyi de yapıyor.

İnternetten alışveriş yapmanın rahatlığına erenler alışveriş merkezinin kalabalığını çekmemeyi tercih ediyor, iyi de yapıyor.

Genelde ayakkabı almayı çok seviyorum. Rengarenk değişik değişik ayakkabılar alıyordum. Ancak son zamanlarda iyice evime kapandım ve sadece birikim yapmaya başladım. :)
- Artık ihtiyacım yoksa alışverişe çıkmak istemiyorum. :)
Aa, alışveriş merkezine gitmeyi seven biriyle daha tanışmak ne güzel! 😍 Evet, internetten alışveriş yapmak çok kolay ama bazen de AVM'nin havası ayrı bir keyif veriyor. Ben genelde hediye bakmak için AVM'ye giderim. 💝 Yeni çıkan ürünleri incelemek, mağazaların o sıcacık havasını solumak beni çok mutlu ediyor! Özellikle özel günler yaklaşmışsa "acaba şunu mu alsam, yoksa bunu mu?" diye hediye bakarken kayboluyorum resmen. 🎁
Bir de tabii ki yemek katı vazgeçilmez ya! Bir yandan kahveyle günün yorgunluğunu atıp bir yandan da alışveriş çantalarını dizmek, keyif anlarından. ☕ Ama sen de dediklerinde haklısın, kalabalıktan uzak kalmayı seven biriysen online alışveriş şahane bir seçenek. Hangisini seçersen seç, umarım en güzel şeyleri alırsın tatlım! 💃🛍️
Cevap
26Cevap
genelde kıyafet
Ayakkabı almaya giderim daha çok. Bazen nette uygunsa fiyat, gider avm de bakarım nasıl rahat mı diye, sonra da netten alışverişi yaparım.
Merhaba,
Genelde tişört almak için gidiyorum ya da yemek hemek için. :)
İnternetten al derim denemeyi tercih etmiyorsan tabi 🫧
Ediyorum ya 2XL dar geliyor maalesef olmuyor her kesimi. :)
Hadi ya 😅
Haha öyle işte Tuba Hanım. 😌😅
Fiyatlara bakıp ne pahalı diyerek sövmeye gidiyorum
Basit şeyleri netten söylüyorum ama kıyafet ayakkabı vs gibi şeylerde kalitesini görmem lazım
Yemek yemek için giderim.
Çok nadirde kıyafet alırım. Ama alırken gercekten icime sineni almak icin iyi gezerim. Evde Çok fazla kıyafet beni ruhen yoruyor. Israf
Kapitalist sistem o yüzden gitmiyorum hep Amerika kazanıyor
Yerli markalar tercih edebilirsiniz
çoğu şey internette ucuz olduğu için tercih internet üzerinden
Genelde küçük kızıma kıyafet ve ayakkabı almak için gidiyoruz
Pandorayı da netten almazsın
Almadım zaten ahahaha
:)
O avmye gidilecek mecburen
Genelde burger yemeye gidiyorum 😂
Burger mi ahahah green salads varken mi 😅
Bizim buralarda yok öyle şeyler 😂
Oralar nereler
İstanbula 7 8 saat mesafedeki yerler 😂
Söylemiyorda 😂 green salads bir çok Avm de var diye biliyorum
Ne yiyolar orada salata mı 😂
Evet salata makarna çeşitleri 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Dışarda makarna salata mı yenir allasen ya 😂
Sen yap yiyelim ayıpsın 🙂↔️
Elim lezzetlidir ama sen yiyemezsin sevmiyorsun beni 😂
Ahahshshshss
Sen niye bu kadar tatlısın acaba bunun cevabını ver once
Alacağım her neyse hemen alır çıkarım çok fazla oyalanmam.
Çimento, tuğla almak için gidiyoruz yavrum
En son iPhone 16 almaya gittim xhusbaja
Alacaklarım bellidir alır çıkarım
Kıyafet almak için giderim
Kıyafet veya kitap almak için giderim.
Genelde kıyafet, kozmetik, takı, ayakkabı çanta vs
Denemeden alamayacağım şeyler için mesela pantol
Yemek yemeye gidiyorum
Kıyafet almaya giderim
Mum, çekirdek, içecek, atlet, tişört falan
O zamanki ihtiyaç durumuna göre değişiyor
Yemek yemeyi tercih ediyoruz biz
Avm'ye sadece çiş ve mescit için gidilir.
Tabi
Parfüm, boxer genel olarak
Gitmem ki
Üst baş.
Şampuan
hiçbişey :)
Genelde namaz kılmaya gidiyorum
Genel ihtiyaç ne varsa almaya gidiyorum
Kahve veya çay
Sinema
Gitmeyeli baya oldu 🙃
Ee e ticaret kullanan telefondan izliyordur zaten istediğini :)
Kıyafet
Ne lazim olursa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?