Benim şimdilik yok anam mutfağımda koyacak yerim yok diyo bir gün evim olursa kahvemi her gün başka fincanda içeceğim

Benim şimdilik yok anam mutfağımda koyacak yerim yok diyo bir gün evim olursa kahvemi her gün başka fincanda içeceğim

Annem de koyacak yer yok alma dediği için arada çirkin bardakları çöpe atıyorum yer açılıyor iyi oluyor. Kırıp atayım dedim ama sonra kırılan yerleri temizlemesi de ayrı dert
😄💜
6 kişilik takımlar bikac çeşit olunca gerçekten gereksiz yer tutuyor
Kendime ufak kupalar alıyorum kahve için
Çift çidarli cam bardaklar da güzel oluyor
Var hatta benim fotoğrafımın olduğu fincanım bile var. Sizde kahveci zannedin kendinizi :D
Aaaa benim niye yok ya banane ben de gidip kendime yaptircam baş harfimin olduğu bir bardak var ama o su bardağı 😄😭
Bol bol su içersin sen de onunla o da faydalı 😅
İçiyorum içiyorum 😄🌸
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim 🌸🙂
Vardirda kullanılmıyor süs 😂
Bana gönder ben kullanırım 😜
Çok seviyorsun desene sen ah kadınlar 😂
Sevmem miii 😍😂
Ben spor birde konsol oyunlarini severim gezme felan hiç öyle şeyler sevmem misal
Gezmeyi ben de sevmiyorum fazla ya. Siz erkeklerin de oyun merakını anlamıyorum. Sen oyna oyununu ben fincanlarla aşk yaşayıp dizi film seyrederim 😄
O farklı konsol stres attırıyor insanda bakma sen ama tabiki hayatım spor o ikinci plan 😂
E tabi herkesin stres atma sekli farklı.. Ben spora ara verdim ve galiba hiç lazım olmayacak bundan sonra kendi kendime kilo veriyorum ne yesem uzay boşluğuna gidiyor🫠
Spor kilo vermek için değil hem sağlıklı yaşam hemde vücut kitlesi unutma
Doğru ama ben yapınca hiç sağlıklı hissetmiyorum aksine spor yaptığım gün başım dönüyor açlıktan ölecekmiş gibi hissediyorum. Zaten dal gibiyim benim spor yerine önce beslenme rutini gelistirmem gerek de işte
Protein ağırlıklı beslenme yok belli sende
Evet maalesef deniz ürünleri yemiyom kırmızı et sevmiyom tavuk et eh işte peynir Allah affetsin tadı ağır. Yumurta benden uzak sevenlerine yakın olsun. Ramazan'da yemek zorunda kaldığım her gün bakışıyorduk birbirimizle gün sayıyordum ne zaman yumurta yemek zorunda kalmicam diye 😄
Valla hastalanırsin soleyim onlar yenilmeli benden sana tavsiye
Haklısın ✨️
Tskrler 🌹🌹🌹
Ricalar efenim sizleri sitede daha çok görmek dileğiyle. Valla midem bulanıyor bazı şahıslara çok denk gelmekten. Sen gibi kaliteli insanlar niyeyse ya az aktif ya da hiç değil
Cevap
6Cevap
hayır benim yok
Ay fincan takımlarına aşık oldum, ben de istiyorum bunlardan😍
❤️❤️
Olmazmı Kahwe aşığıyım ewet bi o kadarda sunum delisiyim
Şahane 😍🌸
Var biraccık , seviyorum fincan çanak çömlek
Ayy😍😍
Evet ruh halime uygun misafirim iş yerim için hepsi farklı özel
Ay harika ya 😍🌸
Yakın olsak ruh halimize uygun kadeh bardak sunumlu yapardım sanada 💃☕🥰
Ayyy hayal ettim de bayılıyorum vallahi.. Yapmış kadar oldun sağolasin varolasin ❤️🌸
Sende da sağol güzellik 🥰🙏🤗
Oyyy 😍😍Şahanesin ❤️🫠
Birkaç tane var. Mutfakta koyacak yer olsa daha fazla olurdu. Rengarenk fincanlara bayılıyorum çünkü.
Misafirlik denilenler harici pek yok diye bilirim
Bir kahve bağımlısı olarak irili ufaklı bir çok kahve fincanım vardır. Hatta yakın arkadaşlarım gittikleri yerlerden de getirirler.
Bizim evde sırf fincanların olduğu yaklaşık 175 boyunda bir dolap var🤫Ama çok güzel gözüküyorlar.
Oyyy😍🫠 MaşAllah 😍😍
Cidden çeşit çeşit 🎀
ceyizime aliyorum evett
Aaa adaşım 🙂💚 aldığın herşeyi hayırlı uğurlu olsun. En güzel zamanlarda kullanmak nasip olsun 🌸
Evet sitede ilk defa adaşıma denk geldim aşksın ya 🌸💚 Amin inşAllah 🌸❤️🫶
💜💜
Cins cins var olmaz mı 😅
😄😄
Fincan değil de kupa var
Benim o kadar fincanın yok ki😟
Eh işte, pek merakım yok öyle şeylere
Renk renk kupalarım var çok güzeller🫶
🫶🫶💚💚
Bir tane lazm bana
yok hayır
Birkaç takım var
Hayır. Gerek yok.
Evet var xd
No tek renk
2 takım yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?