Kupa bardak serime yeni bir kupa daha ekledim. Siz de benim gibi kupa bardak seviyor musunuz? :D

Kupa bardak serime yeni bir kupa daha ekledim. Siz de benim gibi kupa bardak seviyor musunuz? :D



yeterli mi
Güzellermiş tam sana uygun:)
Evet genelde doğuştan bedensel engelli olduğum bir hafif de olsa kasılma problemim olduğu için kupa ve komplo bardakla çay içmeyi veya sıcak içecekler içmeyi seviyorum.
Evet çok severim.
Kahve içmekten zek aldığım kupalarım var onlarsız içtiğim kahvenin tadını alamıyorum.
Ama gördükçe alma kısmı benlik değil.
Aynı şekilde, kahve içerken kupalarımdan herhangi biri olmazsa keyif alamıyorum.
Batman temalı ne kadar kupa görürsem, hepsini alırım. :D Ama her zaman denk gelmiyor.
Güle güle kullanın 🙂
Teşekkürler lotus :D
Teşekkürler 🙂
Rica ederim 😉
Seninki çokselmiş :D
Teşekkür ederim <3 :D
Rica ederimsss
Teşekkür ederim 🙏
Cevap
1Cevap
Kupa bardak severim. kahve içerken özellikle, The flash filmi de harika olacak 2 batman var içinde :D
Evet, ben de bekliyorum The Flash'ı :D
Evet çok almak istediğim kupa var ama çok pahalı ya
Kac para?
100 den fazla çoğu
100 liranın artik hükmü kalmadı ya 😃
Severim. Hatta kupa koleksiyonu yapmayı düşünüyoru₥
Tabii abartmadan
Ben de yeni başladım, şimdilik 3 adet oldu. :)
Bende daha 1 tane var 🤭
Baskılı mı? Senin biriktirdiğin tür nedir? :D
Yok baskısız sade. Seramik bir kupa. Uygun fiyata bulunca -10 liraydı- almadan edemedim
10 liraya kupa kaldı mı ya? Ben şu fotoğraftaki kupayı D&R dan 100 küsür liraya aldım galiba :D
Bir şey derdim ama demeyeyim 🤭 Ben ucuz ve kaliteli şeylerin hastasıyım. Defoluydu aldığımda ama ne fark eder? Boğazını kesmiyor ya kafi. Hem insanlar bile kusurlu eşyalar nasıl kusursuz olsun?
F/P olan şeyleri yakalarsam ben de alırım da hiç denk gelmedim. :D
Mağazalardan pazarlara alalım o halde seni. Çünkü bri mağazada 10 liraya değil kupa çay tabağı bile alamazsın vbhvgjhb
Pazara gitmeyeli yıllar olmuştur. :D
Artık kupa aşkına gidersiniz 🤭
Olabilir... :D Batman figürlü bulursam bakacağım
2 tane var ikiside lacivert neden acaba
Sevdiğin içindir o rengi 😅
Yoo hediye ikisi de insan pembe alır
Evet severim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?