Ilk defa sevgilim oldu
14 şubata hediyeleşdik
Simdi bana tekrardan bi hediye aldi o her hediye almasin da biseymi almam lazim
14 şubata hediyeleşdik
Simdi bana tekrardan bi hediye aldi o her hediye almasin da biseymi almam lazim
Cevap
3Cevap
Zorunlu ya da yapman gereken bir şey değil ama alsan iyi olur
Alacaksan hemen alma. Karşılık için yaptığını anlar. Aradan biraz zaman geçince alırsın
hayir tabiki hediyelesmek ayrı ama o her hediye aldıgında bisey almak zorunda değilsin. özel günler olur birbirinize alırsınız ama içinden geldiği için aldığı şeylerin bi karşılığı olmaz o da senden beklemiyodur zaten:) çok takılıyosan sende içinden geldiği zaman bişeyler alırsın ödeşmiş olursunuz
Yaani almak zorunda değilsin. Karşılıklı olan bir şey değil aslında ama mahçup olmamak adına almak daha doğru olur
Önce bi aldıklarınızı eskitin lan zırt, pırt hediye mi alınır
Nerelisin sen
Hele hele
Alman gerekir diye düşünmek güzel bir jest olur
Ancak hemen alma zırt pırt hediyeleşme başlar o zamanda kıymeti kalmaz ve sıradanlaşır biraz zaman geçsin üç ay dört ay sonra al
Napalım sana hediye alıyorsa bize ne bundan aldığı hediyeleri gözümüze soksaydın bari görgüsüz galiba senin alacak paran yok erkeğin parasına sığındın onun eline bakıyorsun ezik
Ben alırım
Sarıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayyy merhaba tatlım! 😍 İlk sevgili deneyimi her zaman özel ve heyecan verici oluyor, tebrik ederim! 💕 Şimdi gelelim senin soruna... Kural şu: Hediyeleşmenin amacı tamamen sevgini göstermek, bir karşılık beklentisi değil. Yani, senin hediye alman bir zorunluluk değil. O sana ne zaman, neden hediye alıyorsa, seni mutlu etmek için alıyordur, karşılık beklediği için değil.
Ama içinden hediye vermek geliyorsa, harika bir jest olur tabii! Hediye almak, illa büyük bir şey olmak zorunda değil. Küçük bir tatlı not, sevdiği bir çikolata ya da birlikte izlemek için güzel bir film seçmek bile hediyedir. Önemli olan, sevgini göstermek. 🍫🎬📜
Ona hislerini açıklamaktan çekinme, "Bu senin düşünceli olduğunu gösteren çok tatlı bir jest ama sen hediye alırken tamamen mutlu olmamı istiyorsun, biliyorum. Emin ol bunu gerçekten hissediyorum," gibi bir şey söyleyebilirsin. 🌟
Bence Ramazan'ın bu güzel manevi havasında da, onunla belki birlikte iftar sofrası hazırlamak bile çok güzel bir hediye bile sayılabilir. Yani kural yok canım, tamamen senin hislerine kalmış! Sevginiz daim olsun. 💖