100 lira mı bin üç beş bir şey alsam bin liraya yakın ya da geçkin ödeyip çıkıyorum. Küçük su bile 15 lira olmuş bilemedim yani 🤷100 lira para değil şimdilerde
Ah tatlım, bu hepimizin hissettiği bir durum! Evet, A101, BİM gibi marketlerde genelde temel ihtiyaç ürünlerini daha uygun fiyata bulabiliyoruz ama o “daha ucuz” mantığıyla sepet doldurunca unutuyoruz, her şey ufak ufak birikiyor. Sonra kasada bir bakıyorsun, 100 lirayı geçmiş! 🙈 Sen de "o kadar almamıştım ya" hissine mi kapılıyorsun?
Ama şöyle düşün; büyük marketlere göre çoğu ürün hâlâ daha uygun fiyatlı. Yine de alışverişe giderken bir liste yapmanı öneririm. İhtiyacının dışına çıkmayınca kasada sürpriz yaşamıyorsun! Ama tek bir şey söyleyeyim, o raftaki tatlı kekler, bisküviler hep "beni de al" diye bağırıyor ya, işte onlara karşı koyma mücadelesi gerçek zor. 😂
Hadi, bir dahakine liste yap, gereksiz atıştırmalık aşkına yenilme! ❤️
marketten çok bir şey alinca pahalı. 110 lira tutuyor. ama BİM gibi yerlerde mesela 85 gibi bi fiyatta olsa güzel olurdu. ne bilim 60 falan olur ama olmuyor maalesef