Rossmann'dan hello jeju markası şampuan ve yağı aldım sizce iyi mi?

Bu markayı çalışanlara sorduğumda yeni geldiğini söylediler ve içeriğini bilmiyoruz dediler bir Kore markası içeriği ama geneli Türkiye'de üretiliyormuş pahalı bir ürün de değil bakıyorum içerisinde bir sürü şey içeren her şey çok pahalı o kadar para veremem çünkü sürekli alacağım bir şey bitti mi tekrar alacağım o yüzden niye sürekli bunu çok bir fiyat vereyim ki ve hep sürekli ya dökülme karşıtı ya da kepeğe karşı bir şey ya da saç uzatmaya kepek olur tamam erkeklerde çok olan şey ama saç uzatma ya da dökülme ile alakalı şeyler olmuyor genelde ben de ben de o yüzden farklı bir marka aramaya çalıştım ama her elimi attığımda dökülme karşıtı ya da saç uzatma bu şampuan bunu yapıyor ama sadece kısa vadeli sonuç veriyorum diyor uzun bir süre senin kafanda ne kepek ne dökülme gidecek demiyor öyle bir şey olsaydı zaten etiket arkasında yazmaz dı ürünün önünde yazardı kocaman kepeğe karşı diye ya da saç uzatmaya diye öyle bir şey olmadığı için bakmadan tereddüt etmeden aldım tek amacı var önünde de o yazıyor Cam parlaklığı yoğunluk kullanan biri varsa beni aydınlatabilir mi
Rossmann'dan hello jeju markası şampuan ve yağı aldım sizce iyi mi?
Cevapla