Az önce kargocu geldi banyodan cikmistim ama üstum giyiniktı sadece saçım ıslaktı bir sorun olur mu ya ayıp olmusmudur 😂?

Az önce kargocu geldi banyodan cikmistim ama üstum giyiniktı sadece saçım ıslaktı bir sorun olur mu ya ayıp olmusmudur 😂?
Cevapla