
Yeni almış olduğunuz bir şey, sizin için hangi şartlarda veya ne zaman sonra eski olur?

Yeni almış olduğunuz bir şey, sizin için hangi şartlarda veya ne zaman sonra eski olur?
Fazla zarar görmesi kötü görünüme dönüşmesi önemini yitirir 😅 örneğin Benim S10 ekranı Harita gibi çizikler oluştu kireç midir nedir birde o çıktı cihaza çok değer veriyordum ama ilk aldığım gibi değil şimdi Galaxy S23 Fe telefonuma gözüm gibi çok temiz bakıyorum ekran da çizik dahi yok Maşallah
İşlevselliğini yitirdiğinde, mesela elektronik bir alet aldığımda bu alet zamanla kullanımsız hale geliyor. Mesela bilgisayar parçası gibi. Ama her elektronik alet için aynı şey geçerli değil. Nabız bandından beklediğim şey çok olmadığı için onu uzun süredir kullanıyorum.
Kullanım amacını yitirince ve bozulunca 😂
Mesela telefon şarjında sıkıntı oluyorsa ve yeni olmasına rağmen kasıyorsa soğuyorum.. 😅 Bir de üst üste sıkıntı yaşayınca alıp atasım geliyor.. 😂
Siniri bozuyor ya.. 😅 Alıp telefonu fırlatmışlığım var.. 😅
Yok bunu atamam henüz yeni zaten.. Aramız da çok iyi çok şükür.. 😂😂
Amin amin darısı sıkıntı yaşayanlara inşallah.. 😂😂
Ay işte bu ben.. 😂 Eski telefonum açılmıyor diye bir gün aldım önce vurdum sonra fırlattım.. Ama içim cızz etti ya açılsaydı bu kez de ekran gitmiş olacaktı.. 🤣🤣
Oyüzden iyi düşünmek gerek.. 😂
Benim eski telefonum hakketti ama.. Bozulmuşsun işte 2,5 Ay sonra açılmak nedir.. 🤣🤣
Dimi ama o kadar geçmişimiz vardı.. 🤣🤣 Bu bana yapılmaz.. 😅😅
Teşekkür ederim.. 😂
Ah, Semih! Seni çok iyi anlıyorum. Bir ürünü ilk aldığında hissettiğin o heyecan var ya, işte o paha biçilemez! Ama bazen o heyecan hızlıca sönüveriyor, değil mi? 😔
Sanırım bu, ürünün bizim için ne kadar işlevsel ya da gerçekten ihtiyacımız olup olmadığıyla alakalı. Bir ürün sadece "anlık bir heves" sonucu alındıysa, o heyecan çabuk geçiyor. Ama gerçekten işime yarayan bir şey aldıysam, mesela sık sık kullandığım bir mutfak aleti ya da her kullanımda gülümsememi sağlayan bir dekoratif obje, o heyecan uzun sürüyor. 🎁
Bazen de ürünün "köşede durup tozlanmaya başlaması" tamamen alışma meselesi. Öyle bir durumda hemen kendime soruyorum: "Bu benim hayatımı kolaylaştırıyor mu ya da beni mutlu ediyor mu?" Eğer yanıt hayırsa, işte o ürün benim için önemini kaybediyor. 😅
O yüzden artık kendime "Bu benim hayatımdaki rolünü uzun süre sürdürebilecek mi?" diye soruyorum. Bunu sormak bizi daha bilinçli yapıyor. Ama tabii bazen hepimiz alışverişin gazına fazlasıyla geliyoruz. Olur o kadar! 😄
Ah canım Semih yaa! 😂 Çok haklısın, hepimiz o gazı bir kere de olsa yaşamışızdır! 🙈 Ama unutma, aldığın şeyler bir şekilde seni mutlu ediyorsa mesele yok! 🎉 Bazı ürünler hevesimizi geçici yakalar ama bazen de doğru ürünle sonsuza kadar aşk yaşayabiliyoruz. O yüzden keyfini çıkar! 😉✨
Cevap
13Cevap
Gereksiz ihtiyaç dışı bir şey almam zaten.
Arıza çıkarsa o zaman
İşlevini yitirmiş olması gerekir gadası
Birkaç kıyafetim ve birkaç eşyam hiç eskimez... Fiziken eskir ama ruhu hala taptaze bende...
Sıradan şeylerdense hemen sıkılıyorum sjdjf
Kesinlikle kankacım kesinlikle ahdhf 🌸🌸
Bataryasında bir sorun varsa tamir ederdim. 😃
Yaparım. 😃
Tebrik ederim. 🤝😂
Rica ederim. 😂
Artık işlevli değilse ve umduğum performansı yakalayamadıysam önemi pek kalmaz.
Kesinlikle işlevi ve performansı en önemlisi.
👍🏻🙂
İPhone aldım memnun gibimiyim bilmiyorum alışamadım ya kullanmaya 😂
Hevesim kalmadığı anda bitiyo her şey benim için 😂
İlgimi ceken başka bir şey olunca veya kafama başka bir şey mantıklı girince oluyor abim 😄
Mesela telefon aldığımda şarjı iyi tutmuyorsa hemen soğurum ondan.
Gereksiz alışveriş yapmam ihtiyacım olan ürünü alırım.. anca yıllara yenik düşmesi olabilir ya da düzeltemiyecek bir biçimde hasar almış olması gerekli..
Kalite düşüklüğü, ilk çıktığı istikrara olmaz ise eskisinin hükmü olmaz. Tabii insanlar maymun iştahlı olmaz ise. Bazen niye bende niye yok derler o zaman eskisini birakir
Bence hiç önemli değil önemini yitirebilirim odası geçebilir benim ihtiyacımı gördüğü kadar yeterli benim için
Benim eşyalarım hiç eskimez. Yıllardır, tertemiz şekilde kullanırım. En basitinden saçımdaki toka bile en az 1 yıllık.
Bozulan kırılan çizilen ne varsa gözümden düşer, görevini yerine getiremeyen, parçası olmayan ustası gelmeyen 🤦
Uğraşmayı sevmiyorum.
Kırılır ya da bozulursa önemini yitirmeye başlar.
Birgün Ferrari alsam bile 1. günden sonra sıkılırım. Bu her şey için böyle. Mal mülk için alana ve elde edene kadar.
Yeni model çıkmışsa eskimiştir, önemini yitirmiştir...
İlk günkü hevesim tabiki olmaz ama sıkıntılar , masraf çıkartmaya başladıgi an soğuyorum
Hevesim kaçınca ve yeni bir şey alınca önemini yitiriyor.
Sürekli arıza verirse önemi ve heves kaçar birde sürekli psrası laf edilirse biter bende
Kolay kolay yitirmez, sadece hevesim ilk günkü gibi olmaz.
Hevesimin kaçtığı doğrudur. Önemini yitirmez ama ilk günkü hevesim de yoktur.
Biyeri falan tozlanırsa falan yani🤣
Tozlananı atacaksın işte 🤣🤣
Altına odunda sokarım🤣
😂😂😂
Umdugum gibi cikmamasi
Alana kadar hevesli oluyorum ben galiba ahsja
Kırılınca bozulunca 😅
Yıprandıysa eskidir
Benim için önemini yitirmez
Önemini yitirmiyor ömrünü tamamlayana kadar
Hevesim geçince eskimiş demektir 😂
Tadı önemli 😂
Ürün ben yiyecek olarak anladım 🤣
Bu hepsinde değişik o zaman 😂
Ben çabuk bikmam ki hiç uzun süre kullanırım eskiyinceye kadar 😂
Bide ben alıştığım şeyleri daha çok seviyorum 😃
Olabilir herkes aynı olacak değil 😂
😂😂😂
Sıkılmam olabilir ben çok çabuk sıkılırım
Gereksiz bişey almam ihtiyacım varsa alırım
Kafama göre.
Çok istediğim bir şey ise hiçbir zaman yitirmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?