Arkadaşlarımın sevgilileri sürekli hediye alıyor. Benimkinin maddi durumu yok, kötü hissetmem normal mi?

Kızlar ben 23 yaşındayım İki yıldır bir sevgilim var Ama maddi durumu iyi değil hem düğün için para biriktirmeye çalışıyor hem ailesine yardımcı olmaya çalışıyor Hani TikTok‘ta falan kızlar da görüyoruz bir sürü pahalı hediyeler hani her gün çiçekler böcekler ben sevgilimden bunları isteyemiyorum Allah var yine özel günlerde yapmaya çalışıyor ama onunda imkanı yok biliyorum yeri geliyor her şeyini ben ödüyorum yetişemiyor çocuk Ama çok özeniyorum Görünce üzülüyorum iş arkadaşım var onun Erkek arkadaşı sürekli hediye alıyor çiçek yolluyor iş yerimize bana sevseydi seni yapardı niye hiç sana bir şey göndermiyor falan diye soruyor Kendimi kötü hissediyorum ama onun da beni sevdiğini biliyorum Bir benim erkek arkadaşımın o maddi durum yok diğer herkes bu şekilde mutlu mu Gerçekten bide bu durum her şeyin benim üzerimde olması yapamıyorum artık cevaplar mısınız lütfen

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ben zaten mutluyum durumumuzun da farkındayım sadece insan bazen diğerlerini görünce özeniyor anladınız mı bu histen bahsediyorum ayrılmayı düşünmüyorum akıl istemiyorum bunun için sadece düşüncenizi soruyorum
Güncellemeler
1 yıl
Hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için
Arkadaşlarımın sevgilileri sürekli hediye alıyor. Benimkinin maddi durumu yok, kötü hissetmem normal mi?
Cevapla