1 yılSevseydi yapardı lafına asla katılmıyorum. Bazen insanın gücü bir yere kadar yeter yoktan var edemeyiz bazı şeyleri. Sevgi yalnızca maddi hediyelerle gösterilebilen bir şey değil ki. Sevildiğini hissettirmenin bilmem kaç yolundan biri sadece. Böyle hissetmen normal bende olsam özenirdim sonuçta genciz bir şeylere heves ediyoruz hepimiz. Ülkedeki durumuda düşününce ben takmamaya çalışırdım. Bugün olmaz yarın olur dünyanın sonu değil benim için ama herkesin görüşü ayrıdır tabi. Birde bazı insanların içinde hediyeleşme duygusu olmuyor galiba bunu fark ettim son zamanlarda. Hani bazılarının aklına gelmiyor ufak jestler yapmak falan ne yani o insanlar sevmiyor mu hayatlarındaki insanı bence alakasız bir şey söylemiş arkadaşın. Önemli olan sevgisini sana hissettirmesi sana güven vermesi saygı duyması ve en önemlisi hem kendi hayatı için hem gelecekle ilgili planları için çaba göstermesi gibi şeyler. Zaten hiçbir şey için çaba göstermiyor değil ki para biriktiriyor ailesine yardım ediyor bence çok normal her şeye yetişememesi ki özel günlerde yapmaya da çalışıyormuş. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🌼
32 Yorumla
Soran1 yılO kadar güzel bir yorumdu ki çok çok teşekkür ederim beni anlamana çok mutlu oldum
- 1 yıl
Rica ederim 🌼🌼
En İyi Cevaplar
1 yılEn büyük hediye seni karşılıksız sevmesi zaten. Bana dışarda sana sevgilin hediye neden almıyor deselerdi. Ben sevgilimin kendisinin bana en büyük hediye olduğunu söylerdim. Evet her şey para maalesef ama şu gerçeği unutma özentilik sadece kendini eksik hisseden insanların tercih edeceği bir kavramdır. Sen kendini bilmen gerekiyor böyle mutlu olmayı sevmen lazım ozaman kimsenin yaptıkları ve yapacakları seni etkilemez. Ama madem hediye istiyorsun ve evet hediye arada sırada alınması uygun olur ama bu hediyelerin pahalı olmasına gerek bile yok ufaktan gönülden hediye alınabilir adı üstünde hediye. Bu konuyu kendisiyle konuşup konuşmaman sana kalmıştır nasıl bir yapısı var bilmiyorum ama şöyle bir şey yapabilirsin insanlar genelde gördükleri şeylerden etkilenir ve uygulamaya çalışırlar. Ona değerli gördüğün ama pahalı olmayacak bir hediye al saklayacak bir şey ver yani. Buluşmanızın güzel geçtiği bir günde ona sana hediye aldım gibisinden konuş. Eğer duygusal ve düşünceli bir yapısı var ise zaten sana bir şeyler almak için uğraşıcaktır. Sen ona bir resim gösterdin onun da resme bakıp bakmaması ona kalmıştır.
20 Yorumla
1 yılBak şimdi sana mükemmel bir yöntem vereyim bunu kesinlikle dene biraz masraflı olacak fakat gerçekten sevilip sevilmediğini anlamış olursun 👍
3 ay boyunca maaşından bir miktar parayı sevgiline ver ve bekle bakalım senin kendi paranla sana hediye alacak mı gör. Atıyorum 3 ayda 30 bin TL para gönderdiysen ve sana 30 bin TL kadar bir hediye alırsa anla ki pekte sevmiyor. 3 ay boyunca düzenli olarak azda olsa sık sık ve toplamda 30 bin TL üzerinde hediyeler alırsa ilgi alanında hediyelerse o zaman sana gerçekten değer veriyor. O 3 ay boyunca sana hiç hediye almazsa işte o zaman hiç ama hiç sevilmiyorsun demektir. Kendi paranla bile sevgilin sana hediye almıyorsa zaten öyle sevgili olmaz olsun 👍
06 Yorumla
Soran1 yılBenim o kadar param yok nasıl göndereceğim çalışmıyorum şu an
- 1 yıl
İş yerinize hediye hediye alıp yollayan kim?
Soran1 yılO iş arkadaşımın sevgilisiydi knki ben ayrıldım işte şu an yani elimde o kadar birikim yok
- 1 yıl
Senin için bir bahçeden çiçek olsa bile (bedava) koparıp veriyor mu?
Soran1 yılTabi ki sürpriz yumurtalar çikolatalar çiçek vs alıyor zaten ben büyük çaplıdan bahsettim
- 1 yıl
Maddi durumu yok ve sen maddi hediyeler mi bekliyorsun? Ayrıl o çocuktan 👍
Çocuk senden kurtulsun.
1 yılKüçük jestlerde mi yok. Yani herkes gücüne göre hediyeler bulabilir. Bir çikolata, bir dal çiçek, bir saç tokası ne bileyim birlikte bir yerlere gitmek öyle çok pahalı olmasına gerek yok. Küçükte olsa seni sevindirecek şeyler yapması falan yani.
03 Yorumla
Soran1 yılSanırım okumadın bu tarz şeyler yapıyor imkanı olduğu sürece ama benim bahsettiğim büyük çaplı hediyeler vs gibi
- 1 yıl
Uslubunuz hoş değil
Soran1 yılÜslubumda yanlış bir şey yok yukarıda yazmıştım zaten bunu tekrar belirttim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılHem durumu iyi değil diyorsun hem de düğün için birikim yapıyor diyorsun.. Sevgi hediye ile mi ölçülür
81 Yorumla
Soran1 yılTabi ki ölçülmez zaten böyle dusunseydim iki yıl devam etmezdim ama insan bazen başkalarına özeniyor
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
u 1 yılbence sevgilinle konuş
00 Yorumla
1 yılGayet haklı bir düşüncedesin ama kendinde diyorsun durumunu o yüzden fazla kasma sevmek hediye ile belli olmaz mesela senin için belki canını verir ama yanındaki arkadaşın bunu bilmiyor ve emin ol onun sevgilisi seninki kadar sevmiyordur özenmekte aşırı haklısın ama işte bazen imkanlar yetersiz olduğunda elden hiç bir şey gelmez moralini bozma ileride en güzelleri senin olacak emin ol ☺️🙏
52 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim iyi ki varsınız 🙏🏻
- 1 yıl
Asıl biz sana teşekkür ederiz ne güzel bir kalbin var şimdiden mutluluklar 🙏🙏
1 yılSiz bu soruları dalgasına mı soruyorsunuz? Eğer gerçekse çok üzücü bir durum. Çocuğun maddi gücü pek olmamasına rağmen hem düğün için para biriktiriyor hem ailesine bakıyor hem de sana elinden geldiği kadar hediye alıyor. Daha ne yapsın bu çocuk? Gözün bu kadar yükseklerdeyse ayrıl
74 Yorumla
Soran1 yılGözüm yüksekte değil çok bilmiş ben bunun farkındayım sadece özeniyorum bunu söyledim
- 1 yıl
Soru sordun ben de cevap verdim. Özenmene bir şey demiyorum insan içten içe isteyebilir ama sen bir arkadaşının çenesini bile kapatamıyorsun. Arkadaşına sevginin hediyeyle ölçülmediğini, birlikte olduğun kişinin seni her şekilde mutlu ettiğini ve zaten hediye aldığını söyleyebilirdin en basitinden. Büyük ihtimalle iş arkadaşınınki gösteriş, hava atma gibi şeyler. Yani böyle gösteriş için yapılan şeyler geçici mutluluk verir, özenmeni gerektirecek bir durum yok diyorum
Soran1 yılTeşekkür ederim yorumun için ama dalgasına sormuyorum ona da söyledim ama sürekli bana bu şekilde davranıyor zoruma gidiyo o yüzden
- 1 yıl
Sürekli sana böyle söylüyorsa seni kıskanıyordur hiç aldırış etme bence
1 yılSosyal medyada dolaşmayı bırak bence. Oradaki tüm gösteriler hikaye, inanma. Pahalı hediyeler içinde mutsuz da olabilirdin , bir de bu açıdan bak. Çoğu insanlar mutsuz hayat yaşıyor ama gösterileri çok oluyor. İmkanların doğrultusunda mutlu olmaya çalış.
32 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻
- 1 yıl
Rica ederim ☺️
1 yılSevgi hediye ile mi ölçülür? O adam sana bir çiçekten daha fazla hediye veriyor farkında değilsin.. Herkesin maddi durumu iyi olmayabilir ama sende söylüyorsun adam düğün için para biriktiriyor, ailesine bakıyor ve sana kıymet verip elinden geldiğince hediyeler alıyor. Bunu burada sorman bence çok ayıp.. Bu başlıca sevgiline saygısızlık zaten.. Maddi durumdan dolayı yapamayacaksan adamı bırak. Ne o sana sevgisini kanıtlama ihtiyacı duysun. Nede sen o çocuğu zor duruma bırakma. Bunu bile bile adamla 2 yıldır sevgilisin eee? Neden şikayet ediyorsun peki bir sosyal medyada? Bence çok saygısızca bir hareket.. Sevgiyi parayla arayan huzur bulamaz.
20 Yorumla
1 yılMaalesef, ülkedeki krizden dolayı bu tür sıkıntılar çekmesi normal. Ayrıca, bu kadar sıkıntının arasında yine de bir şeyler yapmaya ve başarmaya çalışıyor, bunu takdir etmeniz ve destek olmanız gerek.
Diğer pahalı hediyeler anlayışla karşılanabilir, ancak yine de bir buket çiçek gönderebilmeli; bir buket çiçek 500₺ gibi bir fiyattır ve çok da büyük bir rakam değil.30 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 583 cevap paylaştı.
s 1 yılKadın milletine yaranılmaz diyince kızıyoruz sonra. Millet evlenmeye ikna etmek için 40 takla atıyor, sevgilin evlenmek için kendini yırtıyor sen hediye almıyor diyorsun. Elaleme ne bakıyorsun Allah aşkına yok hediye almıyormuş bilmem ne
86 Yorumla- 1 yıl
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
- 1 yıl
Senin gibi hemcinslerim olduğu için çok çok mutluyum
- 1 yıl
Canımsın🌸💖
- 1 yıl
Söylenebilecek her şeyi söylemişsin çok çok haklısın
- 1 yıl
🌸💖💖
- 1 yıl
💮💞
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 378 cevap paylaştı.
1 yılEmeği, çabası var ve gerçekten sana bunları hissettirebiliyorsa kimseyi duyma.
Herkesin maddi durumu olmayabilir. Ki yok diyorsun zaten. Neden başkalarına özeniyorsun ki.
Bu tip şeyleri yapıp seni görmezden gelse, seninle gönül eğlendirse daha mı iyi?
ya da olduğundan farklı görünse?
Kendini bil ve ona göre kimseyi duyma. Sevdiğin çocuğa eziyet etme.32 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻
- 1 yıl
Rica ederim. :)
Gizli Üye(30-35)1 yılYakin zamanda bir flortum oldu, her hafta cicek gönderirdi iş yerime böyle masama bakıp ozenirlerdi cicek bahçesine çevirmişti.
Ama meğerse hala aklı eski sevgilisindeymis , beni yara bandı olarak kullanıyormuş. Keşke hiç cicek gondermeseydi de ama beni çok sevseydi.. o çıktıktan sonra hayatımdan inanılmaz depresyona girdim yine denedim, yine kırıldım diye. Yaşım 30 insanlar 2. cocuklarini kucaklarina alirken ben hala ergen gibi aldatiliyorum... hayal kırıklığına uğruyorum...
Birinden emin olabilmeyi, güvenebilmeyi o kadar özledim ki 😪
11 Yorumla
Soran1 yılUmarım çok mutlu olursun 🥹
Gizli Üye(25-29)1 yılDüğün için para biriktirmesi zaten sana değer verdiğini göstermez mi? Ufak tefek hediyelerden daha kıymetli. Bunun için çava göstermeyip sana hediyeler yığabilirdi. Nişanlıyım şu an ve nişanlım bu süreçte 600-700 bine yakın para harcadı. Her şeyinden kıstı. Bana hediye almak istese dahi ben istemedim zaten evlenince rahata erince yaparlar. Bu süreçte destek olman lazım.
40 Yorumla
1 yılÜzülmen normal bi durum ama daha cok özeniyorsun gibi boş ver milletin ne yaptigini bazen bir gülümseme bir insanin varlığıda hediyedir böyle düşün. Yasinda ufak degil anlaman lazim hediyeyle sununla bununla mutlu olunmaz olan varsa gerikafalidir ya da çok yoksulluk cekmistir
10 YorumlaBak bu çağın sorunu ne biliyormusun sosyal medya herkes birbirinin hayatını göre göre herşeye özenmeye ve imrenmeye başladı kendin söylemişsin bana çiçek süpriz yumurta vs vs alıyor diye emin ol onunda o imkanı olsa sana alırdı mutluluğu hediye vermiyor
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻
1 yılİki sevgilim oldu ne çiçek aldım ne de bir hediye insan elindekinin kıymetini bilmeli genede sana birşeyler almaya çalışıyor ama oda insan hani neye yetişsin elbette özenebilirsin ama sevgilinide anla
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻
Gizli Üye(36-45)1 yılSeninkisi seni alabilmek için birikim yapıyor diğer insanların sevgilisi hayatında biraz daha kalsın vakit geçirsin diye günlük hediye alıyor nasıl olsa ayrılacağız o yüzden bence seninkisi doğru yoldadır imkanı olsa elbette hediyede alsın tabi
21 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻
1 yılBu erkeklerin maddi anlamda kızlardan çektiği nedir ya? Arkadaş, sen sevgilinle hayatını birleştiriyorsun, bütün bir ömür geçiriyorsun. Onun yaşamış olduğu ekonomik zorlukları anlayışla karşılaman gerekirken, onu iş arkadaşlarının sevgilisiyle kıyaslıyorsun. Sevgi maddiyatla ölçülemez. Eğer birini gerçek anlamda sevdiysen, onun her koşulda yanında olmayı bilmelisin. Unutma, maddiyat zamanla değişebilir; bugün var olan yarın olmayabilir ya da tam tersi. Ama gerçek sevgi, bu değişkenliklere rağmen ayakta kalabilen bir bağdır.
10 Yorumla
1 yılSevdiğini mutlu etmek için pahalı hediyeler şart değil ki.. Kendi çapında birşeyler alabilir ya da emek vererek hazırlayabilir...
Ben biraz yadırgadım çocuğu... Klasik yeşilçam fakir edebiyatı yapmaya gerek yok burada... Sevgili döneminde böyleyse Yarın öbürgün evlendiğinizde demek ki sana bir gün hediye almayacak bu
13 Yorumla- 1 yıl
Bnce kıyaslamaya gerek yok seviyorsa değer veriyorsa sadiksa güven veriyorsa bnce bu en önemli hediye olur
22 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.
u 1 yılSosyal medyaya bakip kendinizi onlarla kıyaslamayın, hepsi reklam onların hepsi kurgu sen mutlu olmaya bak
21 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻
1 yılBu düşünceni ona belli edersen onu daha da üzeceksin. Bana kalırsa ortada ne kadar sevgi de olsa senin istediğin ilişkide sevgiden fazlası var. Sadece özeniyorum diyorsun. Evlendikten sonra da bu durum istemesen de artacak ve senin1 yıpratırsa onu 10 yıpratacak. Bence iyi düşün. Eğer o, bu durumunu fark ederse olay daha da kötü olabilir
10 Yorumla
1 yılO arkadaşına sevginin hediyeyle ölçülmediğini söyle. Adam zor şartlarda bile yapmaya çalışıyor her şey para hediye değil.
40 YorumlaAllah var yine özel günlerde yapmaya çalışıyor ama onunda imkanı yok biliyorum...
Bu yorum sana ait, Allah var yapıyor dedin, haa onlarınki gibi şatafatlı değil ama ihmali de yok demek ki.20 Yorumlaboş ver sen hediyeyi falan. Seni gerçekten sevdiğine inaniyosan durumu olsa alırdı diyorsan umursama bile.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHepsini okumadım ama içine sinmemiş sen onu bırak zengini bul yoksa bu çocuk napsa seni memnun edemeyecek. İkinize de yazık sen yazık etme de bırak en iyisi madem gözün elin aldıklarında olacak sürekli bi memnuniyetsiz de olursun bırak gitsin çocuk ne güzel hem ailesine bakıyor hemde düğün için para topluyor mutsuz bi evllik olur şimdi sen akıllılık et de bırak yazık etme ikinize de
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılEvet normal tabiki hangi kız olsa kötü hisseder bu durumda umarım maddi durumu düzelir sana da bol bol hediyeler alır
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻
1 yılSevgisi önemli maddiyatmış, hediyeymiş falan hikaye. Seni seviyosa bu sana zaten en büyük hediyedir, o kıskanç arkadaşının lafına aldırma çekemediği için böyle demiş.
16 Yorumla- 1 yıl
Arkadaş ortamı insanı düşman eder
- 1 yıl
@ayyıldız59 Neden şimdi bunu dedin 🤔
- 1 yıl
@ayyıldız59 pardon yanlış anladım
- 1 yıl
Ne anladığını merak ettim, insanlar ilişkilerine arkadaşlarını dahil edince bazen sorun oluyor bunu kast ettim
- 1 yıl
@ayyıldız59 Evet evet sonradan anladım dediğini, biraz dalgınken okumuşum yorumunu kusura bakma
- 1 yıl
Sorun değil
sen sevsen onun yanında olması bile mutlu eder hediyeler hikayedir
20 Yorumla
1 yılOna açıkça belli et bana bir şey alsan çok mutlu olurum tabiki bütçen ne kadar uyarsa kendini zorlama
10 YorumlaO arkadaşın resmen nispet yapıyor kıskanç yellozzzz
20 Yorumla
1 yılBen hediyelere pahalı ucuz olarak ya da sürekli veya arada bir alınan yapılan olarak bakmam. Benim için beğendiği dümdüz sıradan bir kolye alıp gelmesi bile çok mutlu eder. Tabii bunun altında gerçek sevgi yatıyorsa :) Beni hiç sevmediğini bildiğim ya da benim hiç sevmediğim birisi çok pahalı bir şey alsa bile hoşlanmam bu durumdan kabul de etmem gerçekten. Yani karşılıklı sevgi en büyük hediye. Yorum yapan insanlarla da hiç ilgilenmem. Gösteriş sevgi demek değil çünkü
01 Yorumla
Soran1 yılçok teşekkür ederim
Bazen cok doyumsuz oluyorsunuz. Yeteri kadar sevgi saygı varsa durumuda biliyorsaniz bu acidan olumsuz hissetmeniz neden. Gösteriş icin mi yaşıyorsunuz
12 Yorumla
Soran1 yılHayır gerçekten gösteriş değil sadece Özendim
1 yılSevgi hediye ile ölçülmez millet ne yapıyorsa yapsın sizi ilgilendirmez çocuk birikim yapıyormuş ne güzel mutluysan ne dert ediyorsun ki. Bende olsam derdim ki kıyamam alma.
01 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim 🥹
1 yılMaddi durumu olmayan bile çalışıp küçük bir şeyler alıyor. Ucuzluk pazarından 20-30 liraya bileklik alamıyor mu? Yoksa bahçesinden çiçek koparsın. Sana hediye almıyorsa seni sevmiyor. Sana sevgisini hissettirmesi lazım. Yoksa o sevgi yalandır
02 Yorumla- 1 yıl
Sevgilini değiştir arkadaş çevreni değil sen de değer görmeyi hak ediyorsun. Sevgi karın doyurmaz evlenirsin mutsuz ılursun
- 1 yıl
Olursun
Çocuğun durumu yokmuş neye üzülüyorsun bacım o zaman ne yapsın yoktan mı var etsin zaten çalışıyor çabalıyor elbet bir gün durum iyiye gider eminim o da gönülden yapar
11 Yorumla
Soran1 yılİnşallah ya
1 yılHerkesin ilişki dinamiği farklı önemli olan sana hediye alma potansiyeli olması😇
10 Yorumla
1 yılEmin ol sizin aranızdaki bağ o gösteriş meraklısı insanlardan daha kuvvetlidir. Kimse dört dörtlük yaşamıyor sadece öyle gösteriyor kendini
11 Yorumla
Soran1 yılAğlayarak okudum çok teşekkür ederim
1 yılboş ver her şey hediye değil maddiyat değil
10 Yorumla
1 yılYa çiçek alamıyorsa 2 çiçek koparıp verebilir illaki bu gül olmak zorunda değil papatya koparıp vermekdemi parayla
01 Yorumla
Soran1 yılYa onu yapıyor zaten
Bi çam gozalağı getir eşine ya da Bahçeli evin önünden bi gül 🌹 kopar getir ya da çakıl taneleri içinde kalb şekline yakın bi küçük çakıl tanesi bu tamamen karşı tarafa bağlı çok uykum var bu kadar yaza bildim.
10 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 449 cevap paylaştı. Ya maddi durumu çok iyi olmak zorunda değil hediye alabilmesi için ama sende fazlasını bekliyorsan saçmalık
00 Yorumlaİletişim ilerledi mertlik bozuldu, napacan başkalarını sen mutluysan böyle kötü hissetmene gerek yok.
00 Yorumla
1 yılİlerde evlendikten sonra alır kuzucum, o günleri düşün.
04 Yorumla- 1 yıl
Baya zor çünkü
- 1 yıl
Zor değil ama içten içe istemek normal. Durumunu anlayıp bunu sorun etmemesi de çok güzel. Adam sonuçta kendi gelecekleri için uğraşıyor, bu çok takdir edilesi bir şey. O parayla hediye de alabilirdi ama ilerdeki hayatlarını güzelleştirmek için çaba göstermesi bence çok daha büyük bir hediye. Elbet bi gün maddi olarak rahatlayacakları zaman gelir. O zaman ikisi de birbirine güzel güzel hediyeler alır.
- 1 yıl
Belli olmaz
Soran1 yılÇok teşekkür ederim güzel yorumunuz için
Sen bu duygunun içine düşmüşsün bunu baş başa oturup analatacak bilinçli biri lağzım sanaaa
02 Yorumla
Soran1 yılKimsem yok ki benim
Gizli Üye(25-29)1 yılNapsın kapında son model mercedeslemi beklesin ya da sana hediye range Rover mi alsın ne istiyorsun sağın solun şeylerine imreneceğine elindekiyle mutlu olsan emin ol o çocuk senin için kendini bile paralar keşke burada yazdığını görsede senden kurtulsa. Çok basitsiniz bu düşüncelerle dahada basitleşiyorsunuz
10 Yorumlaben vermedim kimseye hediye verseydim verirdi onlarda uzulmuyom o yuzden
10 Yorumla
1 yılSen boş ver başkalarının ne dediğini ne düşündüğünü. Durumu iyi olsa o da almak ister kendi de üzülüyordur mutlaka. Aşk varsa bunlar küçük detaylar bence takılmamak lazım 🙂
10 YorumlaBence bu tarz şeylerle canını sıkma, bence mutlu olmalısın. Paranın hiçbir önemi yok. Hediyeninde. Karşındaki insan çaba sarfediyor, onu sakın terk etme 👉👈
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen çok iyi bir bölümü bitirmeme rağmen halen iş bulamıyorum ve sevgilim de yok. Elindekilerinin kıymetini bil bence.
02 Yorumla
Soran1 yılUmarım her şey gönlünce olur 🙏🏻
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim senin de :)
Böyle hissetmen çok doğal ama bunun olacağını önceden biliyordun
00 Yorumlabaşkalarına özenmeyi bir kenara bırak. herşeyin sebebi maddiyat
00 Yorumla
1 yılOnlar aldatınca aynı şeyi söyleyecek misin fakirlik de hediye almaya engel değil
00 Yorumla
1 yılOnun gözünde sen çok değerlisin. Çünkü parası olmadığı halde onunla birliktesin. Emin ol parası olduğunda sana daha fazlasını yapar.
10 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 2,8b cevap paylaştı. Sevgilinin durumu ortada böyle birinden beklentin olmamalı. Eğer diğerlerine özeniyorsan o zaman ayrıl gitsin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÖncelikle sen fiyatı olan bir ürün değil insansın, o sana laf edenlerin fiyatı hediyelerle olculuyorsa bişey diyemessin tatlım , insan olmak böyle bişey değil
10 Yorumla
1 yılablam tabi ki normal ama seni seviyosa sevgisini hissettiriyosa asil hediye budur bence 🙏🏻
10 Yorumlakıyaslamaya gerek yok onlar internette görünen yüzü normal öyle hissetmen
10 Yorumla
1 yılAma olabilir herkesin maddi durumu olmayabilir üzülme onun sevgisi sana bı hediye degilmi zaten
10 Yorumla
1 yılÖzenirsen materyalist para için seven toplumdan ne farkın kalır sen Allah yolunda bir ömür mutlu olmaya bak asıl mutluluk özendiğin şey değil
20 YorumlaBende aynısını yaşadım milletin ağzına laf vermemek için kendime aldığım şeyleride sevgilim aldı derdim ama inan değmiyor şimdikiler bir şey almayınca seni değersiz görüyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılküçük bile olsa bir şeyler yapabilirdi, ne düşündüğünü anlayabiliyorum
00 Yorumla- Devamını Gör (30)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer