Arkadaşlarım sürekli zengin muamelesi yapıyor ve bundan sinir oluyorum ne yapabilirim?

Babam 24 model range velar aldı ve bunu arkadaşlarım öğrenince hemen zengin muamelesi yapmaya başladılar. Üstüne de bu yaz amerika ve 3-4 ülkeye gidince bu daha da katlandı. Yani en nefret ettiğim şey zengin muamelesi yapılıp " o zaten zengin, o şöyle o böyle" diye laf yapmaları. Bir de kanka bu kadar zenginsin niye hala iphone 11 kullanıyorsum neden business uçmuyorsun diye söylüyorlar. Daha da sinir oluyorum. Ne yapabilirim? Arkadaşlarımı da çok seviyorum ama böyle şeyler diyince de sinir oluyorum. Giyimim kuşamım da normal yani sadece az ve öz alırım ama alırsam da en iyisini alırım.
Arkadaşlarım sürekli zengin muamelesi yapıyor ve bundan sinir oluyorum ne yapabilirim?
Cevapla