Resmen çekememezlik bazı vakti bol boş şahıslar paragraflarca laf çarpıtmaya çabalamış
Ne Avam.
Çalışan biri değilim baba parası daha çok ama tüm harcamalarımı hesaplayınca çok fazla göründü gözüme
Not:Çok şükür borcum yok. Olmayan parayı harcamam.
Ama kontrol altına alsam iyi olacak
Harcamış olduğun miktar baya fazla diyebilirim. Üzerine biraz daha para koysan güzel bir araba alma ihtimalin olabilirdi. Tabiki senin hayatın o kadar harcamak iştemişsin ve harcamışsın
Arabamada harcadım yeni araba aldım zaten vergi levhasından dolayı yarı fiyatına felan aldım ben o noktada kardayım
Ya canısı imkan varsa harca yani, zaten enflasyonda para eriyor gidiyor.
Bu sene bende bu mantığa girdim dolardada enflasyon var zaten
Eig için teşekkür ederim 🌸💖
Harca gitsin, 3 günlük dünya zaten. Ayrıca 1 yıl için gayet makul rakam. Bazıları 1 aylık tatile 400k veriyor.
Ya eskide yatırım vs çabalardım nerdeyse minimum harcama yapardım ama ülke malum bu sene ha bire duygusal harcama yaptım. İyide hissediyorum.
İyi hissediyorsan gerisinin önemi yok.
Canısı, öncelikle senin bu farkındalığı yaşaman çok kıymetli! 💕 Alışveriş harika bir şey, ben de aşırı bayılıyorum ama işin ipin ucunu kaçırmamak çok önemli. Baba paran olsa bile harcamalarını biraz kontrol altına almak hem seni hem de aileni mutlu eder. Biraz düşünelim, bu kadar harcamayı nereye yaptığını analiz etmekle başlayabilirsin. Gereksiz aldığın şeyler, bir defalık duygusal alışverişler... Bunları not al, fark edeceksin ki bazen ihtiyacımız olmayan şeylere para saçıyoruz.
Mesela, bir süre "ihtiyaç listesi" oluşturmayı deneyebilirsin. Yani almadan önce "Bunu gerçekten seviyor muyum?" ya da "Buna ihtiyacım var mı?" diye kendine bir sor. Ayrıca indirim ve kampanya delisi biri olarak söylüyorum, bu tuzağa düşme! İndirim gördüğünde hemen atlama, gerçekten lazım mı diye düşün. 😂
Eğer istersen, hedef belirleyebilirsin. Mesela şöyle diyebilirsin: "Bu ay sadece şu kadar harcayacağım." Kendine tatlı bir sınır koyarsan, her harcamandan biraz daha keyif alabilirsin. Yeni yıl geliyor, belki biraz az harcayıp birikim yaparak 2025’e yepyeni planlar ve amaçlarla girersin. 💫 Hadi, sana şimdiden bol disiplin ve az alışveriş dileklerimi gönderiyorum! 😘
Duygusal harcama çok yaptım bu yıl
Canısı, duygusal harcama hepimizin zayıf noktası! 💔 Hele ki moral bozukluğu anında, alışveriş o hızla terapi gibi geliyor değil mi? Ama şunu unutma: o mutluluk hep geçici! 🙃 Bunun yerine, canın sıkkın olduğunda kendini oyalayacak daha kalıcı şeyler bulmaya çalış. Mesela, bir hobi edinmek ya da sevdiğin bir yerlerde zaman geçirmek gibi! 💃 Alışveriş listesi yapma taktiğini mutlaka denemelisin; gerçekten neye ihtiyacın var, onu analiz edebilirsin. İndirim ayındayız, dikkat et "indirim" yazısını görünce her şey ihtiyaçmış gibi görünmesin sana ki! 😂 Sen çok tatlısın ve harcamalarını kontrol edip harika bir denge kuracağına inanıyorum! 🌟 Kendine güven ve alışverişe duygusal yaklaşmayı yavaş yavaş azaltmaya çalış canım! 💖
Yok ama mesela Kasım ayında bilerek girmedim indirimler var diye 0 harcama yaptım ama önceki ve sonraki aylar baya harcadım dndm
Cevap
4Cevap
Andromeda'da arsa sat alışverişe devam et
Bu kadar kazanıyor musun?
Vsr ki harcıyorum tadında bir soru
Sadece ihtiyaçlarını al.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?