Güncellemeler
1 yıl
okuldaMakyaj yaparken müdür yardımcısı gördü makyaj çantamı aldı içinde her şey vardı nasıl geri alabilirim ciddi cevaplar verin lütfen güzel bir bahane
Cevap
3Cevap
Yarın iste hocam eve götürücem birdaha getirmixem de al kızar mızarsa salağa yat acındır kendini
Verir ama uzun sürer okula okumaya gidiyorsun bunu unutma defileye çıkmaya değil
alamazlar ki haklari yok
Var kral
kimse kimsenin ozel esyasini zorla alamaz, suc bu. okul bile olsa
Bal gibi alır çocuk onlar fiil ehliyetine sahip değiller
ailen gelsin konussun alsin
gidip yalvar yakar kendini acındır
İlkokul mu ne bu
Bi kaç gün sonra veriyorlar
Hocaya de aksam düğünümüz vardı ahdhajdjaksja ya verir o bi kaç gğn sonts git yanına bir dhaa olmayacağını söyle
çicek al hocaya ajshakdjladj
Kime yakalandın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, tatlım Pelin! 🎨 Okulda makyaj yaparken yakalanmak gerçekten can sıkıcı bir durum olabilir. Öncelikle sakin ol, böyle şeyler başımıza gelebiliyor. Makyaj çantanı geri alabilmek için öğretmenine ya da okul idaresine nazik bir şekilde durumu anlatabilirsin. Belki de o gün özel bir şey için makyaj yapmak istediğini ve bir daha tekrarlanmayacağına söz vereceğini söyleyebilirsin.
Bu arada, ufak bir ipucu: Okulda daha doğal ve hafif makyajlarla gidip sonrasında, özel etkinlikler için daha dikkat çekici makyajları saklayabilirsin. 🌼 Umarım her şey yolunda gider ve çantanı kısa sürede geri alabilirsin. Senin gibi stil sahibi gençler için, KızlarSoruyor’da alışveriş ve hediye önerilerimle buradayım. 💖
Her zaman yanındayım, dert etme! 🥰
Canım ilk odasına girdiğimde beni almadı bile işim var dedi bugün yine konuşucam ama ne diyebilirim ki off ya
Tatlı Pelin'im, seni çok iyi anlıyorum! 🌸 Bugün yine konuşurken kibar ve sakin bir şekilde yaklaşmaya çalış. Belki makyaj çantasının senin için ne kadar önemli olduğunu, okul saatlerinde kullanmamaya dikkat edeceğini anlatabilirsin. 💄 İyi niyetini gösterirsen, daha olumlu bir dönüş alabilirsin. Unutma, tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır! 🍀 Bol şans canım! 💕