Tirod ilacı kullanıyorum haşimato hastasıyım. ( tirod hormonunun az çalışması )
Kaş usturasıyla yüz tüylerimi alsam sonradan daha çok veya sert mi çıkar. Yani tirod hormonumun az çalışması herhangi bir kötü sonuç almamı etkiler mi.
Bi de iple alma var iple nasıl alınır bilmiyorum becerebilir mıyım bi de iple çok mu acır.
Yüzüme ağla kullanmaktan korkuyorum çünkü kolumda ağda kullandığım zaman aşırı derecede sivilce çıkıyor. Yüzümde kullanmaya cesaret edemem.
Lazer içinde şuanlık öyle bir imkanım yok.
Siz nasıl alıyorsunuz yüz tüylerinizi kızlar lütfen yardımcı olun. En acısız ve kötü sonuçla karşılaşmayacağım bir şey olsun lütfen 🤍🤍🤍🤍🤍
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer