Yüz tüylerimi almak istiyorum, nasıl alabilirim?

Tirod ilacı kullanıyorum haşimato hastasıyım. ( tirod hormonunun az çalışması )

Kaş usturasıyla yüz tüylerimi alsam sonradan daha çok veya sert mi çıkar. Yani tirod hormonumun az çalışması herhangi bir kötü sonuç almamı etkiler mi.

Bi de iple alma var iple nasıl alınır bilmiyorum becerebilir mıyım bi de iple çok mu acır.

Yüzüme ağla kullanmaktan korkuyorum çünkü kolumda ağda kullandığım zaman aşırı derecede sivilce çıkıyor. Yüzümde kullanmaya cesaret edemem.

Lazer içinde şuanlık öyle bir imkanım yok.

Siz nasıl alıyorsunuz yüz tüylerinizi kızlar lütfen yardımcı olun. En acısız ve kötü sonuçla karşılaşmayacağım bir şey olsun lütfen 🤍🤍🤍🤍🤍

Yüz tüylerimi almak istiyorum, nasıl alabilirim?
Cevapla