AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Cok guzel hocalarim vardi
Hocaların hepsi güzeldir 🌼
Evet ama bi tAnesi cok iyidi
Hiç hatırlamıyorum daha çok ufakken alıyorduk
İla ki herkes almıştır 🙂✨🪁
O zaman severdik öğretmenlerimizi büyüyünce düşman olduk hep 😂😂
Hahahah niye ya 😀
Ufakken öğretmen öğretmendi hep aynı hocayla derse girerdin benimserdin büyüyünce ismini bile hatırlamıyor öğretmenler unide veya lisede 😂
Biliyor musun ben öğrenciyken üniversitede formasyon dönemi bile çok sevilirdim hocalarım tarafından başarılı öğrencilerle hocaların arası iyi. Sizin dersler nasıldı
Hayvan sağlığı dersleri iyiydi sevdiğimden fazla katilirdim o hocalar tanırdı ders sonrasında da muhabbetimiz olurdu da öteki dersler pek sarmazdi gitmezdim bile 😂
Ben çok aktifim kendi branşımda derslere çok katılıyordum. Öğrencilik hayatımda herkesin korktuğu en sert hocalar dahi beni severdi hanım efendisin derdi. Siz veteriner misiniz
Okuyodum Latince ezber zor gelince bıraktım fırıncı oldum 😂😂
Ayy şu diller felaket zor.😀 Benim bölüm de dil üzerine bitirene kadar canım çıktı hiç uyumuyorum zor
Ben pes ettim bıraktım 😂 sayisaldan girip ezber gelince bı tökezledim zorladi
Bizde de bırakan çok oldu. Benim zihnim dillere yatkın diye ilerledim yoksa mümkün değildi. İyi yapmışsınız nerde mutluysak orası iyi
Aynen öyle
✨🎗
Öğretmenler gününüz kutlu ve mutlu olsun
Çok teşekkür ederim ✨🪁😇
Rica ederim
Sanırım hiç hediye almadım
Bir şey olmaz zaten en büyük hediye sizin birer iyi birey olmanız bizlere topluma faydanız 👼✨
Köyde bahçeden güller toplayıp vermiştim
Çok tatlı bence. Ben de papatya 🌼 toplardım. 🙂
Ben toplar ablamlara taç bileklikler yapardım papatyalardan 🙃
Erkekte aranılan o celtimenlik 👤 jklşççç bana kimse yapmadı vallahi. kediciklere de tatlı olur 😻
Bulunduğum yerde papatya pek olmuyor olsa yaparım kedilere de 😂
Bir gün yapıp çek onları fotoğraflarını görelim hepimiz 😀
Olur hallederim ben onu 😂
Sözde kalmasın. Çiçekle titi ne zaman barışır ortalama süreleri ne 😀
Onlar hep öyle aynı oda da kalırlarsa savaş alanına dönüyor. Söz de kalmaz papatyalı yaparım 🙃
Ayrı odaları da mı var 😀 brn çocukken ayrı odam zor olmuştu hahah. Papatya işi sende. 🌼✨
Mecbur yoksa yerler birbirlerini 😂
Bir gün ben uyuyorum tamam mı iki kedi kavga, ediyor dışarıda ama var ya saatlerce çok felaketler 😀babama dedim ki baba git şu kedilere bak 😄babam gitti bunları ayırmaya 😂
Ayırabildi mi bari 😂😂
Evet 😀
O zaman harika yırtarlar bazıları 😂
Sesli güldüm. Bizi ailecek seviyor canlılar gündüz bakıyoruz ondan ablamda okb olmasa ben gizliden alırdım bir ara aldık gerçi kardeşimin erkek arkadaşının kedisini ablam neler etti hain 😀
Her evde kedi şart değişimi o zaman net görürsünüz ablanı ikna et 😂
Mümkünatı yok onun kedilerin de psikolojisini bozuyor 😐
Üzücü bu :)))
Kedi bırakmadı odadan çıksın. Sonra kardeşim işten geldi ablama kızdı :d
Öğretmenler günün kutlu olsun 🎉💐
Çok teşekkür ediyorum. 🙂💝🌺
💐👍
hediye almamış olabilirim
Belki de unutmuşsunuz ama almışsınız 🙂
sınıfça topluyorlardı para ona katılmışımdır ama hatırlamıyorum
Tahmin etmiştim
3. Sınıfta pilot kalem almıştım başka almadım
O da gayet güzel. ☘✨
Yani güzel
Öğretmen dayıma mektup yazmıştım🙄
O da gayet anlamlı bir hediye 🙂
7 8 yaşlarındaydım dayım o zamanlar üniversitesideydi. Hey gidi günler
Bence çok anlamlı. Bir edebiyat öğretmeni olarak benim dikkatimi çekerdi öğrencinin mektup 📩 yazması. 🙂
Aaa sende mi öğretmensin
Evet. Ben de edebiyat. 🙂
Merakım vardı çok eskiden. Bir ara yazacaktım hatta o bölümü dayım (bahsettiğim) izin vermedi 😂
Öğretmenler günün kutlu olsun. Çok kutsal bir mesleğin var..
Çok teşekkür ederim🙏🙂 neden izin vermedi ki şuanki mesleğin ne?
Eğitim fakültesi değilde fen edebiyat fakültesi olduğundan ötürü sanırım.
Farklı oluyordu değil mi? Bir de eğitim fakültesi var. Alımlar vs az olacağından ötürü öyle demişti. Şu an sağlıkçıyım
Sağlıkçı olmak da gayet güzel. 🙂. şu an her şey kpss ye bağlı yeni adıyla AGS atamalar zorlu bizim bölümde evet. Hayırlısı artık 🙂
İnsanlarla uğraşmak pek de güzel değil aslında :D
Biz de uğraşıyoruz her mesleğin zorluğu ayrı olsa da dertler noktasında birleşiyoruz yine 😀
En azından öğrenciler seni dinliyordur :D belli bir otoriten var üzerlerinde ama bizde...
Hatırlamıyorum doğrusu, yıllaaaaaar oldu
Normaldir. 🌺
Bi yerlere gelmek olabilir
Bizim için en güzel hediye de bu. 🙂
Abla öğretmenler günün kutlu olsun 🌹🌸
Çok teşekkür ederim kardeşim 😇🌼
Öğretmenler günün kutlu olsun bifter
Teşekkür cendoşum ✨
Rica ederim 🌹
🙏
Çok oldu hatırlamıyorum ki
Normaldir üzerinden baya zaman geçtiyse. ✨🪁
Hatırlamıyorum.
#adaletsiz
Sana kızgınım biliyorsun dimi
Dün biraz asabiydim.
Öğretmenler günün kutlu olsun arkadaşım 🌹🌹🌹🌹
Yok sorun değil moderatör olduğumuz için oluyor arada bir böyle şeyler üyelerle.🙂teşekkürler çok 😇🙏
Moderatör dediğin sakin olur sabırlı olur sende bunu yaptın 🙂🙂
O an kendimi tebrik etmek istedim sabrım karşısında yalan değil 😀
Öğretmen olmak bunu gerektirir 🙂🙂
Evet ben çok sabırlı bir öğretmenim. Zaten bu sebeple bu zor bölümü bitirdim. Sabır gerektiriyordu ciddi manada.
Başarılar diliyorum
Teşekkürler🙏
Jartiyer kullanan İngilizce öğretmenine, parlak siyah külotluçorap almıştık aramızda para toplayıp. 22 erkek disipline gitmiştik. Ne günlerdi be.
Bahçeden çiçek koparıp giderdim
Çok sevimli 🙂✨
Afı erguvandı çiçeğin 🙃
Adı
Ben de menekşe çok severim. Erguvan da çok güzel. ✨🙂
Öğretmen misin:)
Evet
Günün kutlu olsun umarım yarın alırsın menekşeni
Çok teşekkür ediyorum 🙂☘✨
Rica ederim
Cetvel almıştım. Bol bol dövsün diye
Dövmeyen de var:D
Biz aldik en anlamli bilgileri
En anlamlı olan da bu değil mi? ✨🌼
Dimi bihterim karam kakoam :D
Neden her öğretmenler gününde illa hediye alınacak algısı var sonuçta bu işi maaş karşılığında yapıyorlar bende saglikciyim hastalarmi hediye alacak günümde
Öyle bir şey yok zaten gönülden geldiği için aldık bizler de anlamlı hediye demek sadece maddi olarak değil manevi olarak da demek aynı zamanda. Mesela topluma faydalı birey olmak öğrenileni almak öğretmen için en güzel hediyedir.
Hatırlamıyorum çok oldu
Normaldir
Ever
Uzun zaman oldu hatırlamıyorum
Hatırlamıyorum 🤔
hiç bi hediye almadım.
Hiç hatırlamıyorum
özel ders aldığım kıza iç çamaşırı almıştım.
Ne güzel
Elbette ✨🙂
Muhteşol cevaplarım.
🌟
Muzlu popkek
Çok severim :))
Çiçek
Çok güzel ince ✨
Kalemlik almıştım
Çok güzel ✨
bir halini hatrını sormak yeter yıllar sonra
Bu da vefa göstergesi. ✨
Çakmak almıştık
Sevimli 🙂✨
En anlamlı hediye çakmak
Cicek
Çok güzel ✨🪁
Hediye almadim hic bi ogretmenim hak etmedi cunku
İyi bir öğretmenle karşılaşmak hayatta en güzel şans 🌟benim de tam tersi oldu mesela. 🌺🙂
Annemin ördüğü patiği vermistm
Çok tatlı ben de severim patik kışın giyer. 🙂✨🌼
Heykel
Çok severim aşırı. ✨🌼
Yüz havlusu.
Bence güzel ✨
Kullanmalik işte
Evet faydalı da ✨
Armut jdjfj
Armut mu glşiç
Jdjdjd evet veya güzel Paketlemistim bende anlamadim neden Armut verdigimi jfkfkdk
Ayy sesli güldüm ama o da güzel yemiştir 😀💓
Jdkdkdk onu bilemem hatirlamiyorum yüz ifadesini
ama gülümsemistir zorla jdkdkdkdk
Bence çok tatlı kaçıncı sınıfa gidiyordun? 🙂
Hatirlamiyorum canım
Atkı 🧣
Güzel ✨
Onu anlatan kitap almıştım az sayfalı şiirli
Çok güzel 🙂🌟
Çiçek almıştım
Çiçeğ'e çiçek 🌺🌷 vermek gibi🙂✨
Hiç almadım
Olabilir
Kitap
Çok güzel ✨🙂
Havlu
✨
Havlu verdiğimiz her öğretmenin kısmeti açıldı. Niyet için verdik yoksa hediye işine karşıyız. Kimse bilmez bunu.
Bileklik olabilir
Evet güzel ✨🌼
Dayak atardı güzel kardeşim çat çut
Maalesef öyle meslektaşlarımız da var.
Sene 1995- 1999
Kötü bir durum. Herkes öğretmen olmamalı. Psikolojik sağlık durumu kontrol edilmeli.
Hediye almadım 🗿
Hiç hediye almadım
Yoktu
Kendim
Hiç hediye almadım 😂
Sevgi saygi
Çok doğru
Bihter hanım nerelisjiz
Kalem
Güzel ✨
Tebeşir tozu
Almadım hediye falan almam da
Hatırlamıyorum
Almadım
Gül 😇😅
İc camaşır