• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Tüm maaşını alışverişe yatıran kızla ömür geçer mi🙄?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
Mentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2718
Yapay Zekaya Sor
Tüm maaşını alışverişe yatıran kızla ömür geçer mi🙄?
Tüm maaşını alışverişe yatıran kızla ömür geçer mi🙄?
Cevapla
Alışveriş Soruları Maaş Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
45 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • gelmemeyegidenyalnız
    gelmemeyegidenyalnız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Ya şimdi kimse kusura bakmasın bu iki cins içinde geçerli. Evet kendi parası harcar bişi diyemezsinde. Bunu erkeklerde yapıyor bunu yapan erkekle de geçmez kadınlada. Eğer ev geçindireceksen kusura bakma kadında olsan erkekte olsan o evi ikiniz geçindirmek zorundasınız. Ya ben çalışıyorum kendi param sonuçta kocam evi geçindirsin ben kendime harcayayım diye bişi yok bunun aynısı erkek içinde geçerli. Kimse kimseyi gelipte savunmasın. Ha kadın bekârdır tek yaşıyordur o onun kararı istediği gibi harcar hatta azda olsa kenarada ayırır bilinçli ise. Gereksiz şeyleri de almak çok saçma iki cinsinde bu kadar maymun iştahlı olmaması lazım. Bunu çünkü sadece kadınlar değil erkekler de yapıyor. Eğer evlilik düşünen bi kadınsa ya da erkekse parasını idare etmeyi bilecek. Evin giderlerine ortak olmak zorunda sadece tek kişinin görevi değil evi geçindirmek

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Ev araba almak zaten artık hayal, birikim yapsan para günden güne eriyor, bugün almayayım belki yarın daha da ucuzlar dediğim her şeyin fiyatı daha da artıyor keşke zamanında alsaydım diyorum, bi çikolata bile aynı fiyatta kalmıyor bugün almazsan yarın hiç alamayacaksın durumu var, o yüzden insanlar parasını alışverişe tatile harcıyor en kötü bi ev almak için bile yıllarını vereceksin yoksa, yarınlar yokmuş gibi harcanmasına da karşıyım kenarda da olacak muhakkak bir şeyler dünyanın her türlü hâli var

    2
    1 Yorumla
    • Batuga
      Batuga
      1 yıl

      Özellikle tatile gitmek

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Geçer niye gecmesin nebicim insansiniz ya siz heves ettiklerinizi aliyorsunuzda kadinlarin hakki yokmu kendi calisiyo alin teri dokuyo istedigini aliyo hakkidir sen al ozaman fazla konusma coluk cocuk sahibi olunca degisir bir kismini cocuklarina ayirir kadinlarin herseyi laf laf cenenizi yormasin boyle hakkidir alir sanane ya genc kadin simdi almicakda yaslanincami alcak kendi calisip aliyo sanane derdi senimi gerdi

    1
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Tamam ablacım sen tüm maaşını gratise yatır :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yatiririz sanane bizimde kotu aliskanligimiz yok boyle kucuk seylerle mutlu oluyoruz

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Yani evet banane :D

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.

    Evet bence geçebilir neden olmasın alışveriş yapmayı sevdiği için alışveriş yapıyordur ama burada önemli olan kendisine para ayırabilmesi. bir yerde falan birikimi vardır ya da az da olsa para ayırıyor yatırım yapıyordur sorun olmaz bence.

    12
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

115

Cevap

50

Cevap

  • portakallıjöle
    portakallıjöle Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    bi yere kadar harcar ya bi sure sonra oda bikar bence

    7
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Ne ömrü hafta bile geçmez. Taş mı yiyeceğiz ondan sonra.

    8
    0 Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Sırf giyim makyaj ve mekanlarda harcayan marka ve popülarite düşkünü biriyse, asla evlilik düşünülmez.

    5
    0 Yorumla
  • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
    ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 449 cevap paylaştı.

    Paranın, paramın lafını yapıcak erkekle ömür geçiremem ben :D

    Benim ömrüm güzel gidiyor diğerlerini bilemem 😂

    2
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Pü 😃

      Yorumla
    • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
      ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ
      1 yıl

      Haksız mıyım 😂

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Evet😃

      Yorumla
    • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
      ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ
      1 yıl

      Her daim haklıyım thankss

      Yorumla
  • Baran_Günay
    Baran_Günay Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    1 yıl

    O sırada geçen sene tüm maaşını altına yatırıp, 3 ayda ettiği kârla kendi evini tutup yerleştirmiş olan ben. 👌🏼

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ya helal olsun

      Yorumla
    • Baran_Günay
      Baran_Günay
      1 yıl

      Canım kendim, kurban olayım 👌🏼

      Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 34%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Kendi parasına bunu yapan kocasının parasına ne yapmaz😃

    3
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Valla yaw 😃

      Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 318 cevap paylaştı.

    Geçmez ula bir zahmet de geçmesin adamın iliğini kurudur bunlar 😂

    5
    0 Yorumla
  • wouldliketobeLulu
    wouldliketobeLulu Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Tüm maaşını yatırmıyordur da siz öyle görüyorsunuzdur 😅

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Yok ya😃

      Yorumla
    • wouldliketobeLulu
      wouldliketobeLulu
      1 yıl

      Ee tabi bunun kahvesi var, kenara atılacak garantilik var, bakım parası vaaar 😂 var da var yani sadece alışveriş değil 😂😂

      Yorumla
  • _gunes__00
    _gunes__00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Aslında geçirmeniz lazım erkekler olarak bu kadar şekilci iken 😂😂

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      😃

  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Gerekli şeyleri harcamak daha önemli görülür. Çoğu şeyleri cart curt almasını hiç gerek yok. Benim için geçmez.

    4
    0 Yorumla
  • Yaleleyyalelee
    Yaleleyyalelee Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl

    Alişverişi severim ama birikimde yaparım. Tüm kazancı vermek büyük sacmalık

    5
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 376 cevap paylaştı.

    Kendine bakan kadın. Daha ne istiyorsunuz erkekler 😹? Baksak dert, bakmasak dert. Ay yeter.

    5
    0 Yorumla
  • Bahtıgüzel00
    Bahtıgüzel00 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 99%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 434 cevap paylaştı.

    Geçmez, aileden görmemiş olduğu için ortamlarda o kıza çok sıkıntı yaşarsın. Her gördüğünü almak, denemek ister. Sürekli başa iş açar.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    kadının maaşından sanane? evi mi geçindirecekti? tabi ki eğer para kaznıyorsa keyfince harcayacak.

    1
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Tamam sen gratise git

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      benim gratisten alacağım bi ürün yok sen git belki sevgiline makyaj malzemesi falan alırsın

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Olabilir mantıklı

      Yorumla
  • erkinkrsy
    erkinkrsy Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 83%
    1 yıl

    Bir ömür yaşamayı bırak, mahkemeye başvurur 100 metre yanıma yaklaşmasın diye karar çıkarttırırım. Ancak soru gerçekçi değil memlekette böyle yaşam süren insan yok en azından benim çevremde.

    1
    0 Yorumla
  • IşıLLL34
    IşıLLL34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 35%
    1 yıl

    Çalışıyorum, kazanıyorum, çatır çatır harcıyorum. Isteyen ömrünü geçirir, isteyen ömrümden misafir gibi geçer gider valla pek bir tarafımda değil

    1
    0 Yorumla
  • gren34
    gren34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Herseyin bi kararı olduğunu düşünüyorum bence bütün aldığı maaşı kıyafete yatıran kadın veya kız sorumluluk sahibi biri değildir ve bencelci bi hareket

    1
    0 Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Ne alışverişi mutfaksa geçer erkegin kalbine giden yok midesinden geçermiş sevdiceğine çeşit çeşit yemek yapacak😋

    Kıyafetlerini ne para yeter ne ömür geçer

    1
    0 Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Para olsa bende bütün paramı harcarom alışverişe o kadar almak istediğim ürünler var ki sjsjs

    2
    5 Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      O kadar iyi anlıyorum ki seni🤧

      Yorumla
    • Maverick__069
      Maverick__069
      1 yıl

      Bende ikinizi anlıyorum kadınlar alışverişi sever inşallah zengin olup her eksiğinizi alırsınız

      Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      Aa teşekkür ederizz 🤭🤭

      Yorumla
    • Maverick__069
      Maverick__069
      1 yıl

      Rica ederim kadınlar gönüllerince doya doya alışveriş yapmaları dileklerimle :)

      Yorumla
    • beyzaondr350
      beyzaondr350
      1 yıl

      İnşallah aminn

      Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Tüm maaşını alışverişe yatırır, sonra senin maaşın da yarısını alışverişe yatırır 🤣 çok güzel ömür geçer 😅

    2
    1 Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      He bu ara karısının maaşına hiç dokunmayan bir tanıdığım var. "Senelerdir hiç ellemem, kendisi istediği gibi harcar istediğini alır, ben de evi geçindiririm" demişti. İyi adam ya merhametli

      Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Olmaz ekonomiden anlaması lazım ya da adamın zengin olması lazım maaşını istediği yere harcar o zaman

    2
    0 Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl

    Hep erkekler mi evlenince düzelecek, bu tür kızçeler de evlenince istemsiz bir düzelme sürecine girer jdkdmdm

    2
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 425 cevap paylaştı.

    Kendi parası işte çalışıyor sonra çatır catır yiyorr daha ne istiyorsunuz 😂

    3
    0 Yorumla
  • simalimsi
    simalimsi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Alkolüü sigarası ortamı yok sadece yeni kıyafetler almak istiyor. Ancak belli bir gelecek için tutumlu da olması gerekir

    1
    0 Yorumla
  • GGƏĆƏ
    GGƏĆƏ Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 99%
    1 yıl

    Ne aldığına bağlı. Eve lazım eden séyleri depoluyorsa sorun yok. Ayrıca kendi ihtiyaçlarını da alma hakkı var. Çok karışmamak lazim kadınlara.

    1
    0 Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 322 cevap paylaştı.

    Kendi maaşını harcıyor senden istemiyor. Bir de senden isteyip harcasa ne yapacaksın? Op başına köy kendi kazanıp kendi yiyor.

    1
    1 Yorumla
    • Harbialem34
      Harbialem34
      1 yıl

      Haklı

      Yorumla
  • Hgbcgehg
    Hgbcgehg Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 37%
    1 yıl

    Bi ara öyleydim bende ama kredi borcum olunca normale döndüm… Şimdi daha temkinliyim…

    2
    0 Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl

    Parasını idare edemeyen ne kadın ne de erkekle olmaz.

    2
    0 Yorumla
  • fıstıklı_kurabiye
    fıstıklı_kurabiye Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Geçer geçer daha öncekiler gibi buda geçerrr , alışveriş olsun yeterr 😂😋

    2
    0 Yorumla
  • dilekdiyorlar
    dilekdiyorlar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl

    Geçer neden geçmesin, birinin kızın alışveriş borcunu kapatması gerek

    2
    0 Yorumla
  • sarıdilber
    sarıdilber Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Olmadı mı birikim yapan kızdanda olmuyor boşversene ya bazen acımıcsn öyle si daha makbul

    2
    0 Yorumla
  • mathmaxeil
    mathmaxeil Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    Maaşını alışverişe yatır demeyen erkekle ömür geçmez asıl

    2
    8 Yorumla
    • yeniisfikri
      yeniisfikri
      1 yıl

      Popüler kültürün kapitalist sistemin baş hizmetçisini görüyorsunuz arkadaşlar. Bir de bu tipler erkekleri sırtına binecek eşekk olarak görürler. Üstüne ses çıkaranı da cimri, prenses gibi tabirlerle mobbinglere maruz bırakıp hayatını mahveder. Bu da yetmez çevresine o erkeği karalar. Bu cümleyi kurandan uzak durun yoksa hayatınızı yakarsınız. Bu tiplerden kurtulmak için tüm malınızı varlığınızı verseniz de kopmazlar. Fare yapışkanı gibi tutarlar buldukları eşek erkeği. O erkeklerden olmayın

      Yorumla
    • mathmaxeil
      mathmaxeil
      1 yıl

      Bu cevabıma kim atlayacak diye bekliyordum bende hoş geldiniz

      Yorumla
    • mathmaxeil
      mathmaxeil
      1 yıl

      Cevabı değiştiriyorum espriden anlamayan insanla ömür geçmez

      Yorumla
    • yeniisfikri
      yeniisfikri
      1 yıl

      Bunun şakası espirisi olmaz. Her espirinin şakanın altında bi gerçeklik, bilinçaltı yatar. Eminim ki paranın sağlayacağı lüks şeyleri gördüğünde, kendinden geçersin. Çünkü para alışveriş, lüks yaşam ve takılar zaafın. Umarım düzelirsin. Allah kurtarsın iyi akşamlar

      Yorumla
    • mathmaxeil
      mathmaxeil
      1 yıl

      Ay yok valla takı çok sevmem ama saati sadece çok severim

      Yorumla
    • mathmaxeil
      mathmaxeil
      1 yıl

      Bi de çanta

      Yorumla
    • mathmaxeil
      mathmaxeil
      1 yıl

      Ayakkabıyada hayır demem ne yalan söylim şimdi

      Yorumla
    • mathmaxeil
      mathmaxeil
      1 yıl

      Sizede iyi akşamlar

      Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 63%
    1 yıl

    Evlenince düzelir bence 😄
    Masraflar ve sorumluluklar çoğaldıkça daha kontrollü olmayı öğrenir.

    2
    0 Yorumla
  • eflinw05
    eflinw05 Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    Geçmez.

    Savurganlık hiç bir zaman iyi değil, her ay tüm parasını harcayacak kadar şey bulması saçma.

    Hani ne bileyim bir ay pahalı bir elbise ve parfüm alır da sürekli tüm parası alışverişe gidiyorsa sorun vardır.

    0
    3 Yorumla
    • gamze661
      gamze661
      1 yıl

      Senden bir şey isteye bilirmiyim

      Yorumla
    • eflinw05
      eflinw05
      1 yıl

      Buyrun?

      Yorumla
    • __Kerem
      __Kerem
      1 yıl

      @eflinw05 bayılıyorum yaptığın yorumlara :D

      Yorumla
  • User_21
    User_21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Ne var ki bunda? kendi parası istediği yere harcar

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    bence hayir, tamam bende kizim, alacaksin ama ihtiyacin kadar ya da hadi en fazla bir kactane daha fazla. Ama omur boyu tum maas alisverise yarmaz bence ya

    1
    0 Yorumla
  • LeylaÖzsoy
    LeylaÖzsoy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl

    Bence parası varsa harcıyo işine gelen evlensin işine gelmeyen uzak dursun bi zahmet

    1
    0 Yorumla
  • nireinengel
    nireinengel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Beyler kendi maaşıysa sizi ilgilendirmez teşekkürler 🙄

    1
    0 Yorumla
  • yeppudaa01
    yeppudaa01 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 41%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 480 cevap paylaştı.

    son kuruşuna kadar harcamaz bir yerde durur harcamaları

    1
    0 Yorumla
  • Huzurluhuzursuzz
    Huzurluhuzursuzz Takip Et
    Guru Yaş: 73 , eic 62%
    1 yıl

    Kesinlikle savurgan biriyle olmaz. Erkekle de olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Mezara mı götürecem be yarın çıkacağım belli değil eşşek gibi sabah akşam çalışayım sonrada dilediğim gibi harcamadan tahtalı köy artık çalıştığım paraya cepli kefen alıp içine koyarlar WĞİXÇEÜZİACİAİXŞWĞZİWŞS alışverişe-kendime harcamayacaksam niye çalışıyorum çokta güzel geçer

    1
    0 Yorumla
  • Maisie
    Maisie Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Her iki tarafada ömür geçmez bence para bitince ne yiycez azıcık mantıklı olmak lazım 😂

    1
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 345 cevap paylaştı.

    İhtiyaç alıyoruz sizde ne şikayet ettiniz bea.. 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Bana seninle ömür geçer diyorlar ama bu modelle ne düşünüyorlar erkeklere sormak gerek 😂😂 alışverişin ayakkabı dışında bağımlısı değilim lakin can sıkkınken para harcamak iyi geliyor

    1
    0 Yorumla
  • pumpkindessert
    pumpkindessert Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Neyimiz varmış bizim jshs geçer tabi niye geçmesin çok ta güzel olur bence 🙄

    1
    0 Yorumla
  • curlyboyyy
    curlyboyyy Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Olmaz. Parasını har vurup harman savuran biriyle s2seler yaşanmaz

    1
    0 Yorumla
  • Sonasık24
    Sonasık24 Takip Et
    Master Yaş: 33
    1 yıl

    Değil ömür 10 dakika bile geçirmem öyle biriyle.

    3
    0 Yorumla
  • Kendinidüşünmeyen
    Kendinidüşünmeyen Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    1 yıl

    Eğer gerçekten sevgi varsa geçer seviyorsanız zaten sen hem sen buna bu kadar takılmasın hem o seni sevdiği için zorlayacak şeyler yapmaz düşünür çünkü

    2
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl

    Hahaha geçer diyeyim değişiklik olsun 😂

    4
    0 Yorumla
  • hande_77
    hande_77 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    1 yıl

    Kesinlikle erkek olsam kabul etmem kadın yerine göre harcamalı ve tutumlu olmalı kabul eden erkeğin vay haline

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Ocagıma incir ağacı diker bu kadin diye düşünüyosunuz sanirim sjsjsj

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Evet tüm maaşını alışverişe yatıran kızla ömür geçer.

    1
    0 Yorumla
  • Lila_rüzgar12
    Lila_rüzgar12 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Geçmez biraz beni örnek alın sjjs

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Helal 😃

      Yorumla
  • Berychjkos
    Berychjkos Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    1 yıl

    Gereksiz alışverişten bahsediyorsak tabii ki geçmez. İhtiyaçları gidermek adına yapılan bir alışverişse, neden olmasın?

    1
    0 Yorumla
  • asilaeslem
    asilaeslem Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    1 yıl

    alışveriş bir aktivite kadınlar için. sen hiç gördün mü alışverişten çıkan kadınnın mutluluğunu? yeniden doğmuş gibi.😊

    1
    0 Yorumla
  • simlitavsan
    simlitavsan Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    1 yıl

    Ne olmuş yani tüm maaşı alışverişe yatırdıysa🙄

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Yazık 🙄

      Yorumla
  • Dmldml37
    Dmldml37 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    1 yıl

    Bende hem alışveriş yapıyorum hem birikim ama karşıma dünya borcu olan adamlar çıkıyor

    2
    0 Yorumla
  • briveeejderiaa
    briveeejderiaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    1 yıl

    Hiç demiyorsunuz ki prensesim harcasin ben kazanirim sjsj

    1
    0 Yorumla
  • QQQPirenses
    QQQPirenses Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    1 yıl

    Geçmez tutumlu olmalı insan yoksa ay sonu gelmez 🫣

    1
    0 Yorumla
  • erginoo
    erginoo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22
    1 yıl

    Sende verme ona bakamm bir dakine maaşını alış verişe verirmi hepsini

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (105)
Devamını Gör(150)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Tüm maaşını alışverişe yatıran kızla ömür geçer mi🙄?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Her maaşını çeyize yatıran kızın amacı ne? 5 cevap verildi
80 bin tl maaş alan kız hakkında ne düşünürsünüz? 19 cevap verildi
Asgari ücretli birine kız bakar mı? 14 cevap verildi
Kız parası yiyen erkek olur mu? 23 cevap verildi
Bu devirde bir kızı tavlamanin tek yolu paranın olması mı? 7 cevap verildi
Gerçekten para için sevmeyen kız kalmadı mı? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨