Almamak için çok direnmiştim ama her kullanımımda iyi ki almışım diyorum

Almamak için çok direnmiştim ama her kullanımımda iyi ki almışım diyorum

Dyson saç şekillendirici seti merak ediyorum, henüz almadım. Alabilirim
Airfryer merak etmiyorum, almadım. Bende actifry var. Gayet başarılı. Bozulursa o zaman düşünürüm.
Dubai çikolatasını merak ediyorum, alıp almama konusunda kararsızım zira aflatoksin yüklü fıstıkları iç piyasaya sürmek için bir hile olduğunu düşünüyorum
Dyson süpürge merak ediyorum, almadım. Belki alırım. Kararsızım.
Stanley termos almadım.. Piknik zamanı belki 2 litrelik alırım. Tek kişilik olanı almam. Gereksiz.
Fissler almadım. Bi ara merak ettim ama almamaya karar verdim. Tefal düdüklüm var. Çok başarılı. Ayrıca thermomixim var. Fissleri alınacaklar listesinden çıkardım
Popüler kültür diyebileceğim temizlik robotu olabilir. Çok memnunum. İyi ki almışım
bunu asla da almam (dedi ve aldı) 😃😂😂 ya büyük konuşmayayım ama bunu almam yani işime yaramaz bir kere kıvırcık saça işe yarıyor olsa bile ne yapacak ki mesela
Aşko saçın usluysa iş görüyor ya. Bn De kıvırcığım
ne yapılıyor bunla kıvırcığa mesela 😂
Düzleştirici tarağı var maşası var vigosu var sen ne istiyosuunnn
vigom var zaten 😃
Ben de bu illetten aldım fakat kullanmaktan keyif almıyorum. Saçlarım kısa olduğu için ve daha tecrübesiz olduğum için bağlanma problemi yaşıyorum 😂😂
Kız kurutması bile çok şahane değil mi
Zaten şu an tek işimi gören onlar , sadece iki parçasını kurutmak için kullanıyorum 😂
Bende en son Dyson dikey süpürge aldım Aldığım ilk günden beri iyi ki almışım diyorum. Dyson markası gerçekten çok kaliteli aldığı parayı hak ediyor
Yaa peki dikey süpürge mi robot mu
Her ikisi de dikey süpürge her yerde kullanılıyor
Cevap
40Cevap
dubai çikolatası var
Ene maziyi hatırladım. Yazın sen bunun borcunu ödüyordun. Ula be Aliço. 😌
Aşko aralığa kadar devammm
Az kaldı sık dişini.
2.222.11 tl bana koymaz dkdkd
Bu da bahşiş gibi düşün bü şey yok ki acımadı.
Dyson airstrait keşke almasaydım demedim ama bence abartıldıgı kadar yok çok hevesle almıştım dümdüz yapmıyor eski düzleştiricimi kullanmaya devam ediyorum
Aaa bu üzdü işte
Yok pisman olmam lazimsa alırım popüler kültür köleligi diye etiketlemekde iyi değil insan Ayfer aldığını soylemeye çekiniyor jsjsjs
Ayfer çok güzel köfte pişiriyor valla iyi ki almışızz
Dysonn v15 aldım hiç sevmedim çok ağır o düğme çok hassas ilide bir elim çarpıyo falan hiç güzel değil halılarada takılıyor duruyor aniden
Aaa almayayım o zaman
Fiyatı 250 liranın üzerinde olan hiçbir şeyi görür görmez almam önce bir görürüm üzerinden birkaç gün geçer alma isteğim devam ederse internetten Bir fiyat araştırması yaparım Ondan sonra alıp almamaya karar veririm
Evet popüler bir kültür kölesi olarak north face den mont aldım pişmanım 😂 iade edebiliyor muyuz?
Süresini kaçırmadıysan evett
Saat 8 de aldım 20 bin verdim verirken iyidi de sonra gelen pişmanlık hissi
Çokmuş gerçekten 20 bin verdikten sonra mevsimleri falan değiştiriyor olması lazım
Ya sorma bir b*k yaptığı yok normal montlara baktım 3k/5k bunlardan alıp bide Nike Air gördüm 9 k flndı ondan 5/10 kazak alsam daha mantıklı geldi
Haha güzel şaka
Evet var, mesela The Purest'in cilt bakım ürünleri baya popülerdi bir dönem. Bende nemlendirici kremini almıştım ve gerçekten de abartıldığı kadar var. Bu zamana kadar en memnun kaldığım nemlendirici diyebilirim.
Offf ben de istiyorum ama kullanır mıyım emin değilim 🫠😂 memnun musunuz
Memnunum aşkoo
Telsiz cihazim 6-7 yili geçti ödüller , 5 sene once aodigim elektrik li bisiklet 13000 km oldu. Aldigimda herkes dalga geçiyordu. o paraya motor alinir. Dalga gecenler motor degistirdi. Ben devam masrafsiz
Ps5 aldım ve hayla ps5 e özel adam akıllı oyun çıkmadı :(
A aaa neden
İşte bu görseldekine 20 bin verdim. Ohh bitti derken yeni fırça siparişi geldi eşimden
Ahsjjs bitmeezzz
Neymiş yeni fırça alacakmış Türkiye'de yokmuş
Ne fırçasıymış merak ettim benim de ihtiyacım mı acaba
20 cm'lik fırçaymış
dünyanin en şeker pembe allığını almiş olabilirim bugun eve geldiğimde pek kalici olmadığını fark ettim ama kalici etmesini biliriz hala aşiri mutluyum cennette gibiyim bugunnn
O niyetle hiç bir şey almadım.
Genelde ben aldıktan sonra meşhur oluyor.
Ama ben alınca video çekmiyorum acaba bunun videosunu çeken kim ilk olarak.
Airfry aldım pişmanım. Çok gereksiz biseymis. Şimdi sürekli dışarıdan hazır sipariş veriyorum 😂
Nasıl gereksiz ya çok güzel bir şey
Ya aslında pratik özellikle sağlıklı besleniyorsan insanın eli ayağı oluyor
şöyle bi düşündüm ama hepsini iyi ki almışım dedim. Dyson, airfyer, eşya olarak. yiyecek içecekte ise fıstıklı latte favorim oldu 💚
Ps5 zaten almak istiyordum çok keyifli anlar yaşattı bana. Ve hala yaşatıyor.
Xbox mı ps5 mi
Düşünüyorum, popüler kültüre ait şeyler gereksiz pahalı oluyor. Bir şeye ihtiyacım varsa modası geçince alıyorum 😅
Bir kere niyetlenmiştim o köleliğe.
Ağzımın payını alıp, köşeme çekildim.
Rafine zevklerimle de gayet mutluyum şu an ✌️
Kulak içi kablosuz kulaklık. Başta kablolu kadar kaliteli ses veremez diyordum ancak güzel ses veriyor.
popüler şeyler pek ilgimi çekmiyor ihtiyacım olanı alıyorum
@ladycrazy 😅
Popüler kültüre göre değil kendi zevklerime göre alışveriş yaptığım için nooo
Popüler olan hcbsi almadm ama bizim milletimz böyle şeylerde bkunu çıkartmayı sever
Penye şallar. Bir ara herkeste vardı ama herkese yakışmıyor tam bir pişmanlıktı. Onu kullanmak için estetikli gibi buruna ihtiyaç var. Herkese yakışmıyor zaten. Pek rahat da değil. Nedenini bilmem benim saçlarımı aşağı çekiyor başım çok ağrıyor. Örnek olmamış olabilir de aklıma bu geldi bir ara herkes alıyordu
dubai çikolatası almıştım sevdim. bir de misfittens aldım. pişman olmadım
Popüler olması önemli değil işime yarıyor mu ona bakıyorum ben
Toptan ve yerinden alıyorum yanılma payım çok az olursada degiştirme oluyor hemen
Bende iphone aldım almam diyordum ama değişiklik olsun dedim
Popüler veya moda olan hiçbirsey almadım hiç huyumda değildir.
Ben de keşke almasaydım diyorum gür ve kıvırcık saçlılar için hiç kullanışlı değil…
Gür saça ne yapsan zulüm zaten hüğ
Kolum kopuyo 🥲🥲
Dyson istiyom (kıskandım)
Dyson düzlestirici yani ben daha guzel bi performans bekliyodum
Bana bir soğukluk geliyor bu konuda. Özellikle yiyecek olsun. Aşırı soğuyorum. Örneğin dubai çikolatası. Verselerde yemem
ona vereceğim parayı gider karnımı doğurur daha iyi en azından karnım doğar.
Aynen
Her yerde karsima çıktığı icin dubai cikolatasini denemeyi cok istedim. Denedim pisman olmadim tadına bayildim
İyi bir şeyse alınır ne gerek var bu kadar direnmeye
Dubai çikolatası. 500 lira verdim bir de 🥲
Kız çok para harcamışsın
Madodan almıştım ya kaliteli olsun dedim 😂
Aydın
O robot süpürgenin tek yeteneği kendini şarj etmesi
Bershka nın zincirli kol çantası 620 lirama değmedi pişmanım keşke almasaydım
Popüler mi bilmiyorum ama Çinli Temudan boxer satın aldım. Saten ve kaygan bende sıkıntı yapıyor
Drone istiyorum alırsam pişman olursun muyum diye düşünüyorum
Gereksiz bir şey almam ben
Yok ya genelde pek öyle etkilenip alışveriş yapmam. İhtiyacım olanı alırım ihtiyacım yoksa almam 🤷🏼♀️
Stanley termos aldım ve cok memnunum💁♀️
Hepsini iyi k almışım yaaa
Dyson airstrait
Yapandan Allah razı olsun
yapmam o saçmalıkları
Hiç köle olmadım şükür
UGG botlar ve longchamp çanta
Yok galiba düşündüm bulamadım
parfüm kolonya krem şampuan
Pişman değilim asla
Hiçbir zaman popüler kültür kölesi olmadım.
İşime yaramayan bir şeyi almam
Aldığım her şeyden memnunum hiç pişman olmadım.
Fön makinam 3 yıldır kullanıyorum
Airfryer
Ayfeeer
Ayferim de ayferim
Stanley
Aşkom Dyson alayım mı bende
Aşko kurutması bile muazzam iyi sadece kurutma ve elektriklenme önleyici başlığı için bilem alınır
Aşko kullanmayı becerebilir miyim
Niye beceremeyesin kii
Pöpüler kültür ne
Urfayı lahmacuna sarmak
Heaa lahmacun arasına baklava, halka tatlı felan koyuyorlardı ama ben yabmadım
Aldığım yok ki öyle
Hemen seni kapitalizmin jölesi yapmalıyız
Yapınn beniiiğğğ
Tövbee
Çok şükür öyle bir ürün yok 😄
Öyle bir ürün yok diye değiştireyim 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?