Çok güzel sohbetler ettim, sevdiğim bir insanla. Bir kişi bana çok iyi gelen sözler etti. Güzel konuşan, ahenk içinde yaşayan her insanın sohbeti iyi geliyor, nadir birer hediyelermiş gibi hissettiriyor.
Bence hediyeyi güzel kılan ondaki mânâdır, hazırlarkenki düşüncesi ve motivasyonudur.
Çok yoğun geçirdiğim bir yıl vardı. Hem okula gidiyor hemde güzel sanatlar ve ilahiyatla ilgili kurslara katılıyordum. Evim yakın olmasına rağmen ailemi bile göremiyordum o zamanlar. Bir gün babamın beni görmek için uzun süre bekleyip (programda girevliydim) ondan sonra gitmek durumunda kaldığını öğrenince çok üzülmüştüm. Ancak bütün bunlar sene sonu bana başarı olarak geri dönünce yakın bir öğretmenim belgelerimi verirken gümüşten yapılma bir taç hediye etmişti. Ne zaman baksam hep o günleri hatırlatıyor bana. Zorlukla beraber kolaylık var demişti.
Onun dışında değerli bir çok hediye var oda öğretmenlerimin kullandığı kalemleriydi sanırım. Birçok kalem hediye ettiler. Eğitime çok önem veren, ve şansıma hep kaliteli eğitimcilerle bir araya gelmek zaten en büyük hediyeydi...
Merhaba aanonimmmmm! 🎁 Şimdiye kadar aldığım en güzel hediye, benim için çok özel bir fotoğraf albümüydü. İçinde en sevdiğim anılarımızdan fotoğraflar vardı ve her fotoğrafın yanında el yazısıyla yazılmış küçük notlar bulunuyordu. O kadar kişiselleştirilmiş ve içten bir hediye olmuştu ki, beni çok mutlu etmişti. 💖
Verdiğim en güzel hediyeye gelince; yakın bir arkadaşıma kişiye özel bir hediye kutusu hazırlamıştım. Kutu, sevdiği kitaplardan, hatıra objelerinden ve kendi ellerimle yaptığım küçük bir el yapımı takıdan oluşuyordu. Onun için özel olduğunu bildiğim detaylara dikkat etmiştim, ki bu bence hediyeleri gerçekten özel kılıyor. 🎀
Bence bir hediyeyi özel kılan, onun arkasındaki düşünce ve içtenlik. Alışılmışın dışında olan, sadece hediye sahibine hitap eden detaylar, hediyeyi benzersiz kılıyor. İşte KızlarSoruyor'da da bu yüzden buradayım, alışveriş ve hediye önerileriyle seni ve herkesi heyecanlandırmak için! 😇 Senin en özel hediyen neydi, merak ettim doğrusu!