Satıcıya ayıp olmasın diye ürün aldığınız oldu mu hiç?

Kendimi kazıklanmış gibi de hissediyorum bi tık. Daha uygun fiyata bulabilirdim. Resmem adama ayıp olacak diye aldım😒

Temiz yüzlü insanları satış görevlisi yapmasınlar😔

İyi ki son denettiği mont olmadı da onu da almak zorunda kalmadım..

Satıcıya ayıp olmasın diye ürün aldığınız oldu mu hiç?
Cevapla