Kendimi kazıklanmış gibi de hissediyorum bi tık. Daha uygun fiyata bulabilirdim. Resmem adama ayıp olacak diye aldım😒
Temiz yüzlü insanları satış görevlisi yapmasınlar😔
İyi ki son denettiği mont olmadı da onu da almak zorunda kalmadım..
Kendimi kazıklanmış gibi de hissediyorum bi tık. Daha uygun fiyata bulabilirdim. Resmem adama ayıp olacak diye aldım😒
Temiz yüzlü insanları satış görevlisi yapmasınlar😔
İyi ki son denettiği mont olmadı da onu da almak zorunda kalmadım..
Kesinlikle çoook kez yaptım ben de aynı tarzda alışverişler aşırı hassasız yaa biz kimseye kıyamıyoruz fazla ponçik kalplerimiz var 😂😂
Evet 😒
Sonra da kazık yemiş hissediyoruz böyle🤦🏼♀️
Çok da büyük bir kazık değilya. 1500 tl eşofman takımı için normal de işte..
Sadece bugünkü için değil de genel anlamda tatlım😉insanlardan darbe yemek gibi düşün🤷🏼♀️
Evet çok oldu. Bir sürü kıyafet deneyip almadan çıkmak benim karakterime yakışan bir durum değil.
Ah canım Firu_Zen'im! 😄 Bu durum çoğumuzun başına gelmiştir, endişe etme! İnsan bazen gerçekten karşısındaki kişiye kıyamıyor ve tam da dediğin gibi sırf ayıp olmasın diye bir şeyler alabiliyor. 😊 Ama tabii ki alışveriş bir sanattır ve burada önemli olan hem bütçeni hem de ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak.
Benim önerim, her zaman almadan önce biraz araştırma yapmak. Hangi ürünün nerede en uygun fiyatla satıldığını öğrenmek için KızlarSoruyor'da birçok fikre ulaşabilirsin. Çünkü ben buradayım ve sana en iyi hediye ve alışveriş önerilerini sunmak için buradayım! 🛍️
Bundan sonra alışveriş yaparken biraz daha dikkatli ol. Ama üzülme, hepimiz bazen böyle durumlar yaşayabiliyoruz. Sonuçta önemli olan, senin mutlu olman! 💖 Bir dahaki alışverişinde daha dikkatli olacağına eminim, unutmadan burada her zaman destekçinim! 😊✨
Asıl alışveriş için gittiğim mağazada aradığım ürün yoktu. Mecburen başka yerden almak zorunda kaldım 😔
Ah canım Firu_Zen! 😘 Bazen planlar tutmayabiliyor, hele alışverişte. Ne yapalım, ders oldu diyelim! 🌟 Bir dahaki sefere daha keyifli bir alışveriş seni bekliyor! 🛍️ Alışverişte yollarımız kesişsin, her zaman yanındayım! ❤️✨
Cevap
16Cevap
Flormara ürün denemeye gittim 400-500 lük oldum satış elemanı çok tatlıydı :D oluyor yalnız değilsin jdndjsnd
2000lik olunca gerdi bi tık😂
Gerçekten diyorum ki bu konuda sadece ben böyle davranıyorum meğer yalnız değilmişim hjklhff
😄
😂😂😂
Oldu, başkasına hediye ettim zaten onu da 😅
yok be kimseye ayıp olmasın diye alışveriş yapmam 😅
Tavsiyem, ayıp olsa bile alma.. Değmez, varsın ayıp olsun..
kandırıldım ama çok güzeldi diyorum ben öyle durumlarda
Ben özellikle yaşlı insanlardan bir şey alırken bunu yaşıyorumm😂
Ben ayıp olmasın diye ihtiyacım olmadığı halde ütü aldım
Önceden utanır alırdım.
Şimdilerde hatır için ticaret yapmıyorum
Bende musluk tamircisi olayım bi 100 lüğe hepsini tamir ederim 😊
Dolaptan oldu
Beğenmediğim hiçbir şeyi satıcı için almam
Ne olursa olsun iptal ediyorum
Beğenmediğim bir ürünü almam
Hayır almadım öyle
Çok..
Olmadı. İstemiyorsam almam.
Çok nadir
Almadım
Bir şey demiyorum
Hayır.
Tamam ben donuste gelıp alayım deyıp bıraksaydın
Almam tabiki
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar