AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Kızım manyakmısın? Ayda 4k psikolağa vereceğine o parayla alışveriş yap arkadaslarınla gez dolaş ye inan bana daha çok motive olursun
Psikoloji önemlidir.
Psikologlar nedense bana ruhsuz geliyor. Tepkisiz, empatisiz. Duvara konuşmakla aynı. Düzenli spora başlarsan daha iyi etki görürsün inşallah.
Allah içimdeki sese bir çene vermiş benden beter aq o olduğu sürece ekstra para vermeye gerek yok
Git iki rekat namaz kıl dua kuş gibi olursun biraz kitap falan oku terapi merapi boş bişey olduğu yok.
Dediklerinde haklısın ama terapi de boş bir şey değil emin ol
Sen diyorsan doğrudur bende öyle şeyler pek işe yaramıyor maalesef
Estağfurullah ben diyorsan doğrudur diye bir şey yok o biraz fazla iddialı olur ama işini iyi yapan insanlar olursa terapi işe yarar bir şeydir.
Şakasına dedim ya iyi kötü bir hukukumuz oldu seninle.
İşini iyi yapan kişiler illa vardır tabiki. Ama bu arkadaş belli ki hepsini denemiş bu işin dini yönü kalmış gibi
Tabiki dediğin şey önemli bir şey. Manevi bir ilaç zaten o. Ama terapiye boş dediğin için böyle bir yorum yaptım.
It was my bad 😔 sorry
No problem
Ayda 2 bin verene kadar aynn git alışveriş yap ya da eğlence parkına git eğlen kafanı dağıt
Psikolojik sorunlar çözülürse hayat düzene girer. Alışveriş insana geçici mutluluk verir.
İyi bir ücret karşılığında ayaklarını yalatırmısın?
Öğkk şaka mısınız ya
Terapiye git. Kökten çözsünler. Alışverişte harika ama geçici. Ve cebine zarar.
🤣🤣ömrü boyunca gider ozaman ben bişeyi çzdüklerini görmedim
Insanlara iyi gelen seyler farklidir psikoloji bu hani fiziksel saglik degil ki illa doktora uzmana gidesin neyle iyi hissediyorsan o ruhunu iyilestirir ondan bir kere denemekte fayda var
Alışveriş kuaför ve bakın ne yapacaksın psikoloğu boş ver sadece dinliyorlar.
Psikologluk ne yaşadın abla. Sal şu zengin ayaklarını. Ye kola cips bak keyfine
Tabi ki terapi alışveriş hiç bir şey unutturmuyor ya da düzeltmiyor
Psikologa hiç gitmedim iyimi yararı var mı bilmiyorum. Ama alışveriş iyi geliyor insana
İnsan sandığı kadar zayıf bir varlık degil. Psikolog İzzet güllü izle youtubedan
Bana versen ikimizde mutlu oluruz 😂😂😂 daha iyi dinlerim söz
Bence, kesinlikle mental sağlık için sosyalleşmek iyi gelecektir diye düşünüyorum.
Bi hikaye var bilirmisin anlatmak istiyorum. psikologla ilgili.
ben alışveriş tercih ederim
piskologa gitme bence herşeyini paylaşmak iyi değildir onun yerine kendini mutlu edecek başka terapiler bul
Alışceriş bir yere kadar terapi şart
ee tabii orası öyle de
Kesinlikle psikologla vakit kaybetme mdmdmdx
bende öyle düşünüyorum zihnimi oyalıcam biraz sonra komple delircem fsjf
tabii ki şaka ama sürekli de para veremem ona vermekten üstüme başıma alışveriş yapamıyorum
motor al fıldır fıldır gez gerek yok psikoloğa
Onu ben yaptim abi Şu an 46lik raporum var sanayiye gir cik aklimi kaybettim
@Müslümpaksu kardeşim dikkatli sürmek önemli en ufak hataya bakıyor motor
Dikkatli surunce bozuluyor abi zaten gaz vere vere gittimi bise olmuyor ne zaman efendi bi insan olacam desem sanayide ustayla sohbet ederken buluyorum kendimi
@Müslümpaksu motor nedir dostum? ben honda kullanıyorum 16bin km oldu alalı sadece bakım için sanayiye gittim
maalesef arora abi r25im vardi pert olunca idarelik bunu aldım son sahibi olarak kaldim 🥲
@Müslümpaksu ah be kardeşim, şartlar el vermeyince el mahkum çine düşüyorsun.
Allah kahretsin abi bu cinlileri ne yaptiklari motor adam gibi ne yedikleri yemek insan usulu valla ya hayattan bezdirdi beni bu motor
@Müslümpaksu japona binen çini sevemez asla bi işi beceremiyorlar adamlar
Abi japon saat gibi ya bozulursa komple bozuluyor bozulmazsada hic bozulmuyor ama çin mallarının geneli bugun km sayacı bozulur yarın buji ateşlemez öbursuki gun yatak sariyor akli olan japondan baskasina binmez abi benim r25in yagindan yakitindan baska masrafi olmazdi
@Müslümpaksu sağlamlık istiyorsan honda ve suzuki tek çözüm
problem nedir belki ben sana yardım edebilirim.
Balığa git veya at binmeyi öğren
alışverişşş
Alışverişe gider , turla tatile çıkarım daha ii
hayır bence psikolog şart
Fayda gördün mü
İkiside değil
Psikoloğunu değiştir.
O parayı bana ver senden mutlusu olmaz.
Alışveriş yapmakk
Pisikoloğa inanmıyorum..
Alışveriş daha iyi oluyor bence
Gel ben düzeltirim psikolojisini
Alışveriş tabiki. On onbeş ayakkabı iyi olur.
Aw psikiyatriste git direk
Psikolog ile alışverişe çık
Psigolog doktorunun, kim payylasabirirsin
bana anlat parada almam 😀
Ruh sağlığına yatmak.
Alışverişin faydası yok
bence alışveriş yapmalısın
Bence sephoraya git yeterli
daha mutlu olursun bence
Alışveriş alışveriş alışveriş
Alışveriş iyidir🐈
Alışveriş geçici bir çözüm olur
@NeclaTekinAydınoğlu sence?
"Beni bi biraz motive etti oyaladı." diyerek sorusunu cevaplamış aslında. Alışverişler, hobiler elbette ki destekleyici motive edici ama geçici. Psikolojik destek alarak daha kalıcı iyi oluşu sağlamaya çalışıyoruz. O yüzden psikoloğa devam 👍🏻
Karıya git bence, daha mutlu olursun
Alışveriş 40 psikoloğa bedel bu arada
alışveriş yap, elin adamı ne anlar senden...
Çok gereksiz bence de
ohooo milet uçmuş
En güzel terapi sağlam sevişmek
kedin var mı
Alışveriş
Kıyafet alman daha iyi
Alışveriş geçici bir mutluluk verir