18 yaşıma kadar hiç hediye almadım, çöpünü bile veren olmadı. Niye?

Çöpünü bile veren olmadı nasıl böyle bir sey olabiliyor ya. Millet ne güzel çiçekler pamuk sekerler kolyeler alıyor hediyelik. Ben yoldan koparılmıs cicek bile almadım. herkese hediye alıyorum onlar bana niye almıyor üzülüyorum

18 yaşıma kadar hiç hediye almadım, çöpünü bile veren olmadı. Niye?
Cevapla