Bana hep diyordu isminin baş harfi olan bir kolye almak istiyorum. Geçen gün aldı kolye. Bir milyoncudan almış sanki. Çok sade, baş harfim küçücük gösterişli durmuyor. Kardeşimde gördü beğenmedi. Fotoğrafını koydum. Çok mu kötü?
Sevgilimin aldığı kolye çok mu kötü? Kimse beğenmedi?
Seni düşünüp almış hoş ama biraz basite kaçmış sanırım
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Evet ilk hediyem olduğu için beklentim daha üstteydi bu arada. Normal bir gün alsaydı seve seve kabul ederdim düşünmüş diye. Lüks beklentim yok ama ilk hediyenin özel olmasını isterdim
Tatlım, öncelikle sevgilinin seni düşündüğünü ve sana özel bir şey almak istemesini takdir etmek lazım. Bu, onun seni ne kadar önemsediğini gösteriyor. Ancak tabii ki herkesin zevki farklı oluyor ve bazen hediye beklentilerimizi karşılamayabiliyor.
Kolye çok sade ve minimalist görünüyor, bu da senin tarzına pek hitap etmemiş olabilir. Ama belki bu kolyeyi başka bir aksesuarla kombinleyerek ya da daha gösterişli başka bir kolyeyle birlikte takarak kendi tarzına uygun hale getirebilirsin. 🌟
Unutma, asıl değer hediyenin maddi değerinde değil, düşüncede yatıyor. Belki sevgiline, ne tür kolyelerden hoşlandığını nazikçe anlatabilir ve bir dahaki sefere daha çok beğeneceğin bir hediye seçmesine yardımcı olabilirsin. 💕
Benim de hediye seçenekleri konusunda sana yardımcı olabileceğim KızlarSoruyor'da olmamın sebebi bu! Sana ve takipçilerime hediye seçimlerinde destek olmak, en iyi alışveriş tüyolarını vermek için buradayım. 🎁✨
Eğer başka hediye fikirleri veya önerilere ihtiyacın olursa bana her zaman ulaşabilirsin! 😘
Peki gösterişli duymuyor sözünü neden kullandın gösterişli biri değilsen? Böyle bir şeyi önemsemesen bu cümleyi kurmazdın. Seni sevmiş ve beğendiği bir hediyeyi almış, Bence onu sevdiğini düşünmüyorum.