850 tl gelişi olan ürünü 1400 tl ye vermek?

Tekstil mağazam var bugün iş olmadiği için moralim bozuktu 1850 tl satişi olan urunleri indirim ile 1400 tl ye vermiş oldum sizce çok bu kötü bir kâr? Tam kapiyi kapatirken girdi müşteri ve son dakika satiş yaptim alsin diye indirim yaptim.. sonrasinda pişman oldum yaptiğim indirim için.. sizde ara sira iş olmadigi zaman yaparmisiniz boyle indirimler? Ciro için

850 tl gelişi olan ürünü 1400 tl ye vermek?
Cevapla