Boykot ürünlerinin tadı ve kalitesi çok güzel değil mi arkadaşlar cocacola ürünleri starbuck ürünleri falan çok güzel?

Sizce de çok güzel değil mi dolabımdan eksik olmaz bağış yapmak istiyorum starbuck a
Boykot ürünlerinin tadı ve kalitesi çok güzel değil mi arkadaşlar cocacola ürünleri starbuck ürünleri falan çok güzel?
Cevapla