Gizli Üye(18-24)1 yılBence önemli olan hediye değil, yalnızca hatırlanmak. Mesela ben doğum günlerine aşırı önem veririm ve kendiminkini bile planlarım, çoğu kişinin de bu yüzden haberi olur ama güzelce söylenmiş sözleri her hediyeye tercih ederim. Ki öyle hediye alayım edeyim diye de çok kişi uğraşmadı ama haberim olanları da kabul etmedim. O yüzden çok takma, önemli olan cidden hatırlanmak zaten.
111 Yorumla
Soran1 yılDoğum günü ne demek 😅
Soran1 yılBuda maalesef hiç olmadı
Cevap sahibi1 yılben de kendim yaptım işte, yalnızca çocukluğumda dedem benim için yaparmış ama sonradan yaşlılığı yüzünden pek sevemedi böyle şeyleri. Ben de gittim balonumu, süsümü, pastamı kendim aldım kendim organize ettim her şeyi. Ben yapmasam başkası da yapmazdı yani aynı yere çıkıyor.
Soran1 yılBen bir kaç gün önce bimden küçük kek aldım ve tek başıma yaptım😅
Soran1 yılHer gün bol rızık ve hayırlı işler yapabilmek için dua ediyorum. Bugün çikolata, yarın park, sonra okul, ardından Afrika'daki ve tüm dünyadakı çocuklar için bir şeyler yapmayı diliyorum. Allah bana nasip etsin.
Soran1 yılHyy yanlış yere yazdım
Cevap sahibi1 yılben de önce öyle yapıyorum akşamına da "kendime" güzel bir parti organize ediyorum ahajgskg
Cevap sahibi1 yılyanlış yere yazmışsın ama onları yapman çok hoş. Ben de o tarz yardımlar yapmak istiyorum, güvenilir bir aracı önerin var mı?
Soran1 yılSen konu bilmiyorsun😅.
İşte benim sert çantada hep çikolata ve gofret taşıyorum ne zaman çocuk görünce veriyorum o mutlu oluyor bende mutluktan uçuyorum. İşte şimdi benim kudretim çikolata, ve dua ediyorum fazlası yapmak için
Cevap sahibi1 yılYaa onu ben de yapıyorum. Özellikle bayramlarda kart hazırlıyorum ilgilerini çekecek şekilde, hem bizim yaşadığımız bayramları az da olsa anlayabilsinler hem de mutlu olsunlar diye. Daha fazlasını yapabilmeyi dilediğin için belki önerebileceğin bir aracı vardır diye o yüzden sormuştum.
Soran1 yılTabii ki var, ama benim önerim bunu tek başına yapman. O duygusu çok daha güzel. Kendini daha iyi hisseder ve daha mutlu olursun.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)1 yılBiz aldık da noldu🥺🥺
067 Yorumla
Soran1 yılMutlu oldun 🙃
Soran1 yılKendini insan olduğunu anladın
Cevap sahibi1 yılBilmiyorum bu tamamen çevreyle ilgili. Sen almadın diye degersiz degilsin. Bi psikolog çok guzel anlatıyor: 1 şişe su markette 10 lira havalimanında 100 lira oysaki degisen su degil ortam💁🏽♀️
Cevap sahibi1 yılHediyeden bagımsız bize verilen sevgi, saygı, değer hep bu ornekteki gibi. Hep yanlıs yerde bulunuyorum bende🙂
Soran1 yılDoğru diyorsun onun için yurtdişi düşünüyorum. burada yeterince fırsat verdim
Cevap sahibi1 yılUmduğunu bulursun umarım
Soran1 yılYanlış yer değil , yanliş zamanda yaşıyorum, hep iyilik sonra mutsuz ve kalb kırılklğı
Cevap sahibi1 yılAldığın ilk hediyeyi de huç unutamazsın😊
Soran1 yılİnşallah
Cevap sahibi1 yılDogru insanlarla dogru ortamda olduguna eminsin yani
Soran1 yılVe inşallah doğru kişiden olur
Cevap sahibi1 yılTabiki o en onemlisi
Soran1 yılHayır, her ortamda kendimi yabancı gibi hissediyorum, hiçbir yer bana göre değil. Babam da diyor ki, "Senin saf ve iyi olma derecen aşıdın, artık saflığın eşeklik derecesine ulaştı.😅
Soran1 yılBana küfür et ne istersen yap iyi bir kelime söylersen geçmişteki herşeyi unuturum
Soran1 yılÖyle bir insanım
Cevap sahibi1 yılAslında çok güzel huyun var ama çıkarcı kotu insanlar olmasa...
Soran1 yılAlıştım işte o kadar sıkıntı değil benim kardeşlerim bile beni kullanıyorlar, Normal işte
Soran1 yılBende onu biliyorum ama yapıcak bir şey yok diye düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılYapmaa kuzuum kullandirma kendiniii🙂sana yazıkk
Soran1 yılAllah beni böyle yaratmayı diledi, benim ise itiraz ya da şikayet etme haddim yok.
Soran1 yılHayatım o kadar kötü değil çok şükür iyi sayılır
Cevap sahibi1 yılSeni üzmesinler diye dedimm🥺
Cevap sahibi1 yılÇok saf temiz kalpiye benziyosun
Soran1 yılYok, beni üzmezler. Onlar benim kardeşlerim, onlardan daha önemli kimse yok.
Soran1 yılKavga etsek bile en fazla 1 saat küs kalırız, sonra barışırız.
Cevap sahibi1 yılKardeslerin icin demedim diger insanlawmr
Cevap sahibi1 yılHepimiz oyle ya bendr fazla küs kalamam
Soran1 yılÇok denedim olmadı bilmiyorum, dedim gibi yardım için hiç hayır demem. Ve ilk güzel kelimeden sonra her şeyi unuturum
Cevap sahibi1 yılDegismezsin artık belki biraz azaltirsin ama boş ver degisme bu dunyanın senin gibi pamuk kalplo iyi insanlara ihtiyaci var çok
Soran1 yılBenim gibi bir knk bulsam çok güzel olucak 😅
Soran1 yılÇok teşekkür ederim böyle içimde şeyler söylemek bana iyi geldi.
Cevap sahibi1 yılBen teşekkur ederim🤗
Soran1 yılSende temiz bir insansın ondan eminim 😇🙏
Cevap sahibi1 yılOyle olmaya calisiyorum☺
Cevap sahibi1 yılIllaki eksik tarafim vardir
Soran1 yılTabii, ne kadar melek olursan ol, sonunda mutlaka bir yanın eksik kalacak.
Soran1 yılDenemekte bir başarrlı
Cevap sahibi1 yılAynen oyle. Zaten insanız şaşıyoruz uzukuyiruz zaman zaman gaflete dusuyoruz 🤷🏽♀️her renkten var hayatta
Soran1 yılGaflete düşmak sıkıntı değil gaflette devam etmek sıkıntı
Soran1 yılOnun için dönmek kapısı hep açık
Cevap sahibi1 yılSohbet çok iyi gidiyodu ama ben uyuyakalmisim kusura bakma☺
Cevap sahibi1 yılHaklısın ben zaman zaman çok umutsuzluga dusuyorum mesela😪
Soran1 yılBen otobüste 17 saat yolculuk yaptım hala uyumadim daha yeni ulaştım 😅
Soran1 yılİnsan denedi ve başaramadı zaman başarsız sayılmaz ne zaman sayılır bilyormu!, denemekten vazgeçti zaman başarsız sayılır
Soran1 yılDenemek bir başarı. Onun için umudun hep yüksek olsun
Cevap sahibi1 yılAaa😅ama otobuste uyumak zor oluyo
Cevap sahibi1 yılKeske oyle olsaa ama ben çok inişli çıkışlıyım
Soran1 yılAllah'tan umudunu kesme. İmkânsız gibi görünen durumlarda bile O'ndan ümit kesilmez. Ne olursa olsun, hep mutlu ol, çünkü hiçbir şey mutsuzluğu hak etmez.
Soran1 yılHep mutlu ol.😇
Cevap sahibi1 yıl🥺🥺
Cevap sahibi1 yılSen de hep mutlu ol
Cevap sahibi1 yılNiye veda ettin ki 🥺ne guzel konusuyoduk
Soran1 yılEtmedim heralde yanlış anladın 🥺
Soran1 yılKeşke karşımdaki insanları hep mutlu edebilseydim; o zaman ben de mutlu olurdum.🥰
Soran1 yılBak, sana çok iyi bir taktik söyleyeyim, bana çok iyi geliyor. Sert çantamda her zaman çikolata ya da gofret bulunduruyorum. Ne zaman küçük bir çocuk görsem, bir tane veriyorum. O mutlu oluyor, ben de çok mutlu oluyorum. Aynı şeyi sen de yapabilir ya da benzer bir şey deneyebilirsin.
Cevap sahibi1 yıl,😊
Cevap sahibi1 yılNe guzel dusunuyosun😸
Cevap sahibi1 yılÇikolata bana da veren olsa mutlu olurum sokakta. Heleki çocuklar havalara ucuyor😅
Soran1 yılAslında ben uçuyorum 😅.
Kimse mutlu etmek ne kadar güzel bir şey inanılmaz bir şey
Soran1 yılHer gün bol rızık ve hayırlı işler yapabilmek için dua ediyorum. Bugün çikolata, yarın park, sonra okul, ardından Afrika'daki ve tüm dünyadakı çocuklar için bir şeyler yapmayı diliyorum. Allah bana nasip etsin.
Cevap sahibi1 yılInsallah nasip olir hepimize yardimlar yapmak. Zaten allah bi kuluna iyi para iyi iş veriyosa onda yetimin yoksulun da hakki var
Soran1 yılBir düşüncem var, doğru mu yanlış mı bilmiyorum ama hiç zengin olmayacağımı düşünüyorum. Cebimde 5 milyon ya da 500 bin olsa, benim için aynı şey. Bu yüzden 500 bin bana yeter, gerisi ise muhtaçların hakkı. Yani para bıktırmek benim düşüncemde yanlış bir şey
Cevap sahibi1 yılBir miktar hayatini gecindircek kadar lazim gerisi mal mulk bos
Soran1 yılİşte bu tam benim düşüncem
Soran1 yılYarın Allah sorarsa, "Sen para biriktirirken aç yatan çocuk için ne yaptın?" diye, ben ne cevap vereceğim, onu düşünüyorum.
Cevap sahibi1 yılKeske herkes zekatini verse sadakasini verse 🥺ama nerdee
Soran1 yılKeşke işte 🥲
Gizli Üye(18-24)1 yılBen alayim
023 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHiç hediye aldın mı peki birine
Soran1 yılEvet aldım, sürekli alıyorum ve özellikle ailem için, en çok annem ve ablam için
Cevap sahibi1 yılOnlar sana almadi mi peki
Cevap sahibi1 yılYa da sevgilin vs
Soran1 yılHayır almadılar neden bilmiyorum.
Sevgilim olmadı
Cevap sahibi1 yılOiyyy🥺
Cevap sahibi1 yılbenim de olmadi henüz
Cevap sahibi1 yılDoğum gününü felan da mi kutlamiyorlar
Soran1 yılBiraz üzücü, ama tüm aileyi kutluyorlar, bana ise hiç olmadı.
Ama ben hiç üzülümyorum
Soran1 yıl
Sevgi için doğru insanı bulmak önemli. Herkes gibi yapmak yanlış. İnsanlar çorap değiştirir gibi sevgili değiştiriyor; bu yanlış. insanlar kalbları ölüyor
Cevap sahibi1 yılHimm anladimm biraz garip geldi ama istersen ablanla vs konuş yani senin eksiğin ne ki
Cevap sahibi1 yılEvett ztn bende doğru düzgün birini ariyorum takilmalik da sevmem öyle tüm duygularimi bi kişide harcamak onu sevmek isterim
Soran1 yılÇok doğru yoldasın tebrik ediyorum.
Soran1 yılBazı insanların hiçbir etkisu yok, sanki bir yerdesin ama kimse seni fark etmiyor, yok gibiyisin. İşte ben de böyleyim. Sadece yardıma ihtiyaç duyduklarında beni hatırlıyorlar. Ben de bu duruma alıştım ve Allah beni böyle yarattı, bunu kabul ediyorum.
Soran1 yılHer yerde böyle tek evde de değil.
Cevap sahibi1 yılHımm neden böyle acaba bilemedim
Cevap sahibi1 yılBelki de sen insanlara hakettiğinden fazla değer veriyorsun çünkü fazla değer ters tepki veriyor
Cevap sahibi1 yılBirde seninle takipleşmek istiyorum da buradaki hesap ismini yazar misin tabi sen de istersen
Soran1 yılHelal olsun, sebebi hemen anladın. Ben herkese severek yardım ediyorum ve bunu hiç düşünmeden yapıyorum. Ancak, bu durum bana hep ters geliyor; sanki açık bir kitap gibiyim. Herkes istediğini alıyor, sonra da bırakıp gidiyor.
Soran1 yıl@Muh05 ben zaten neden gizli sordum bilmiyorum
Cevap sahibi1 yılEvet o yüzden neden diye de sormalisin böyle davraniyorlarsa bi sebebi olmali o da buymuş işte hareketlerini gözden geçiiir ve düzelttt🥰
Cevap sahibi1 yılTisekkürlerrr
Soran1 yılBen teşekkür ederim 🙏😇.
Ama öyle olmuyor işte çok denemiştim değişmiyorum.
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, üzülme, her şeyin bir ilki vardır! 🎁 İlk hediyen seni çok mutlu edecek eminim. İlk hediye her zaman özel ve unutulmaz olmalı, değil mi? Beni KızlarSoruyor'da takip et, ben burada alışveriş ve hediye önerileri konusunda en iyi tavsiyeleri veriyorum. 😊✨
Bence kendine bir hediye seçmeye ne dersin? İlk kendi hediyeni kendin almak harika bir başlangıç olur. Mesela her zaman hayalini kurduğun ama bir türlü cesaret edemediğin bir şey olabilir. Belki bir güzel bir bileklik, uzun zamandır istediğin kitap ya da bir parfüm? 💫
Ayrıca burada seninle aynı heyecanı paylaşacak ve seni daha da heveslendirecek bir sürü kişi var. Takipçilerime sorduğumda da çoğu ilk hediyelerinde anlamlı bir şey seçerdi; belki de kişisel ve seni yansıtan bir şeylere yönelmen güzel bir fikir olabilir. 🎀🎉
Şimdi, hadi hayal et ve ilk hediyenin ne olmasını istediğine karar ver! Unutma, hediyenin büyüğü küçüğü olmaz; önemli olan seni mutlu etmesidir. 💖🌟
Harika günler dilerim! 🥰00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
19 yaşındayım ama bende almadım ilk hediyem araba olsun bari jdjdjdjd
14 Yorumla
Soran1 yılUmutlu insanlar severim 😂❤.
Hadi inşallah en güzel araba
Soran1 yıl
Soran1 yılO zaman bizi gezmeye alırsın jdjdkdjd
1 yılVizyonunuz geniş olsun. Uzun süre sevecek ve hediye alacak kıymetli kadını arzula. Her hediye alan da seni sevmiyordur.
10 Yorumla
1 yılben 18 yaşındayken sevgilime İstanbul temalı kupa bileklik kitap almıştım sonra benimle dalga geçmişti
014 Yorumla
Soran1 yılSaygısızlık yapmış hediye ne olursa olsun teşekkür etmesi lazım,
- 1 yıl
Ondan sonra kimseye almadım hayır zaten
Soran1 yılKötü bir deneyim yaşadın, ama herkes aynı şekilde davranmayacak. Bu yüzden sevdiğin insanlara hediye al. 😇
- 1 yıl
Ozmn harcliklarimla almıştım cidden çok kırıldım karşıdaki kişinin durumu iyi olmasına rağmen hiç bir şey almamıştı sonra başka şehre taşındı beni görme için buraya gelmişti yol parasini istedi🤦
Soran1 yılBir şey soracağım, yanlış anlama ama böyle biriyle nasıl sevgili olabilirsin? Yoksa şarkıdaki gibi mi düşündün, "taş olsun ama sevgili olsun"? Gerçekten anlamadım.
Soran1 yılYani böyle bir insan nasıl düşünüyor, nasıl yapıyor bilmiyorum. Abi, sevgili yapacaksın, erkek olacaksın, hatta ona harçlık vermek zorundasın.
- 1 yıl
Yani cirkndi ozguvensizdi çok uğraştı benim gözüme girmek için bende bı evet ededim sonra öyle devam etti özgüvenli oldu simardi
Soran1 yılVe sen onun yüzünden kimseye hediye almıyorsun 👏🙂
Soran1 yılHayat devam ediyor, boş ver. Bu işler nasip meselesi. Kendimi iyi demiyorum ama bu kişiden kesinlikle daha iyiyim. Yine de sevgilim olmadı, bilmiyorum; çok denemek bile istemedim. Kendimi yanlış bir yerde bulmak istemiyorum.
Soran1 yılDoğru bir kişi bulmak çok önemli
- 1 yıl
Evet öyle o yüzden hata yapmamaya çalışıyorum yanlış erkeklere dayanamıyorum seninde olur kızlar ilgi gösteren bı erkeğe aşık olur seninde bahtım iyi olur umarım💋
- 1 yıl
Kırmızı öpücüğü kaptij kimseye kolay kolay yollamam
Soran1 yılUmarım en yakın zamanda değerimi bilen biriyle karşılaşırım. Yaşım küçük, ama inan çok ihtiyacım var. 20 yıl sevgisiz geçti, belki ölmeden önce güzel birkaç yıl yaşarım.
Sende umarım güzel bir insanla devam edersen.
Soran1 yılÖpücük için teşekkürler 😅❤
1 yılHediyeyi başkası almak zorunda değil. Kendini mutlu etmek için kendine hediye al
01 Yorumla
Soran1 yılBaşkadan gelirse daha güzel 😅
1 yılOlur olur ya😊 denk gelme meselesi yani çok şey yapmamak lazım😊
01 Yorumla
Soran1 yılOlabilir bilmiyorum
Gizli Üye(30-35)1 yılYa neden erkeklere kimse hediye çiçek falan almıyor :( bence çok mutlu olurlar, alsaniza be 🥹
01 Yorumla
Soran1 yılBence biz erkekler, kızlardan bile daha fazla mutlu oluyoruz ama çoğu erkek mutluluğunu göstermeyi pek bilmez.
Gizli Üye(18-24)1 yılMerak etme abi senden daha kötüleri var şu an şükretmen lazım 7. sınıfta babam bana tüm dersler testi almıştı doğum günümde
011 Yorumla
Soran1 yılÇok güzel en azından bir hediye aldın 😅
Cevap sahibi1 yılNesi güzel test kitabı aldım resmen
Soran1 yılAdam senin geleceğin düşünüyor işte ne güzel Baba
Cevap sahibi1 yılOna bisi demiyorum düşüncesi güzel ama normal alabilirdi doğum günün de nedir ya ama Allah razı olsun kendisinden
Soran1 yılBak, bunu bir erkek olarak söylüyorum: Sen babanla ilgili şeylerin %10'unu bile bilmiyorsun, çünkü bir erkek her şeyi göstermez, özellikle kız çocuğunun önünde. Bu yüzden tanımasam da çok güzel ve iyi bir babaya sahip olduğunu düşünüyorum.
Cevap sahibi1 yılBabalar kız çocuklarına karşı hep böyledirler babalar hislerini içinde tutarlar emin ol biliyorum
Soran1 yılSen de şu adamı mutlu et, derslerinde başarılı ol ve onun gururu ol.
Cevap sahibi1 yılEyvallah
Soran1 yılAhhhhhh çok güzel kız babası olucam 😅😇
Cevap sahibi1 yılBelli zaten
Soran1 yıl❤🙏😇
1 yılÇok tatlısın. Merak etme birgün biriyle tanışacaksın sana hediyeler alan, sana değer veren insanlarla
01 Yorumla
Soran1 yılİnşallah umarım en hızlı zamanda 🥰
kendine hediye al sende
01 Yorumla
Soran1 yılO farklı bir şey, başkası alırsa tadı farklı
1 yılSöyle ben alıyım sana
08 Yorumla
Soran1 yılÇok sağolun, düşünmeniz bile bana yeterli 🥰😇🙏.
- 1 yıl
🙂
Soran1 yılYanlış bir şey mı yazdım gibi 😅
- 1 yıl
Yok
Soran1 yılBu emoji sıkntı ya hiç anlamıyorum kusura bakma😅
- 1 yıl
Normal emoji ama sen bilirsin
Soran1 yılNormal de ama tek başina ne anlamda gelir bilinimyoru
- 1 yıl
Bir anlama gelmez
1 yılBen alırım lan sana bir şeyler
01 Yorumla
Soran1 yılAslan kardeşim söylemen yeterli❤🙏
Gizli Üye(18-24)1 yılBende almadım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılbende hiç almadım öyle bi beklentim de yok
01 Yorumla
Soran1 yılNeden güzel değil mi seni hediye vercek kişi seviyor demek.
Gizli Üye(25-29)1 yılBen de aynı sayılır
01 Yorumla
Soran1 yılBir gün gelir ve doğru kişiden alırsın inşallah
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer