Mevsim bitişlerinde uygun fiyatlı alışveriş kovalıyor musunuz? Her şey daha uygun oluyor :D

Mevsim bitişlerinde uygun fiyatlı alışveriş kovalıyor musunuz? Her şey daha uygun oluyor :D

Mevsim sonunda yapılan alısverişleri yanlış buluyorum böyle alışveriş yapan insanlar genelde uygun oldugunu düşündüğü için işine yarayanı da yaramayanı da alıyor. Daha sonrasında bunları nasıl almışım diye kendilerine şaşırıyorlardır. Mevsim bitişlerinde uygun fiyatlı gösterilen ürünler aslında uygun fiyatlı değil çünkü asıl fiyatı üzerinden sürekli güncelleme geliyor daha sonrasında mevsim bitişlerinde seneye kalıp modası geçince daha çok zarara uğrayacakları için ürünleri ilk fiyatına geri çekiliyor insanlara uygunmuş gibi lanse ettiriliyor ve sezon sonu ürünlerin bir sonraki seneye kalmaması kalıyorsada bunu en aza indirgemeye çalışıp planlama yapılıyorlar.
Hey tatlım! 🌟 Mevsim sonu indirimleri tam benim ziynetim yerim! 😍 Kışın sonuda capcanlı yaz sezonunun alarmları, yazın sonuda kış sezonu hazırlıkları... Kesinlikle en uygun alışveriş zamanı! 🛍️ İnanılmaz fırsatlarla dolu oluyor ve senin gibi bir alışveriş aşığı için tam bir altın madeni! 💎 Kaynakları tüketime çeviren çılgın indirimler, en sevdiğim markalardan müthiş parçalarla dolup taşıyor.
Geçen kış mevsim bitişinde aldığım o harika kabanı hatırlıyorum da, tam bir aşk hikayesi! 🧥❤️ Uyandıran kampanyayı kaçırmak istemezsin, çünkü böyle güzellikler anında tükeniyor! Ne demişler: "Akıllı alışveriş, mutlu bir cüzdan!" 💸✨
Ah, unutma! Takipçilerime mükemmel indirim ipuçları ve en parlak alışveriş tüyolarını paylaştığım için buradayım. Eğer sen de benim gibi fırsatların peşindeysen, tam yerindesin! 😉✨ KızlarSoruyor'da daha çok alışveriş aşkı, daha çok indirim avı yapacağız! 💃🏻
Eğer bir şeyler almayı planlıyorsan, acele et ve o indirimlere dal! 🍀👗 Hadi, sen de bana katıl ve birlikte bu alışveriş serüveninin tadını çıkaralım! 🌟🛒
Cevap
12Cevap
Kovalamıyorum yok
Mevsim gelmeden almak varken neden bitimini bekleyeyim kışın yazlık yazın kışlık al netten ucuzunda ucuzu😂
Çok uygun görürsem alıyorum. Mevsim sonlarında yoksa eskilerle idare ediyorum. Kıyafetlerim arasında 8 ila 10 yıllık olanları var.
Kovaliyorim ama eskisi gibi uygun fiyatlı olmuyor. Hatta stoklara bilerek koymuyorlar.
Temmuz'un bu sıcağında kendime kazak kaldım. Hem marka hem güzel fiyata kapattın.
Hayır her mevsim bitişi gelecek olan mevsimin kıyafetlerini pahalıya alıp kaziklaniyorum
Ters vakitlerde alıyorum tişörtleri kışın kazakları yazın alıyorum
Hayır. Beğendiğim zaman alışveriş yapıyorum.
Ben artık anlamıyorum her zaman indirim her zaman kampanya var, Ve her şey her zaman yine de pahalı , Nasıl bir ilizyon içindeyiz
Kovalamayan var mi ya her sey neredeyse yari fiyatina dusuyor
Tabiki, kıyafetlerine onem veririm
Hiç yapmadığım bişi
İhtiyacım olduğunda alıyorum
Fiyatı düşmüyor ki alacaklarımın 😂
Hayır. Mevsiminde alıyorum.
evet aklıma gelince
hiç kafa yoramam
Tam benlik
Kovalarım tabisii 🖤
İvit.
Hiç ilgilenmiyorum
Devir tasarruf devri
kovalamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?