Güncellemeler
1 yıl
Gerçekten hiç şikayet eden yokmu herkes muhteşem yerlerde mi oturuyor
Bir şey damlasa gene iyi en azından eve gidip yıkarsın, geçen soda şişesi düşüyordu az kalsın. Bu yüzden takıntı oldu binadan geçerken önce yukarıyı kontrol ediyorum.
Saksı bile düşmüştü balkondan
Cevap
2Cevap
Hiç olmadı bana
Sen nerde oturuyorsun
Kuş s*çiyor olmasin
Hiç olmadı bana
Yürüdüm tabiki ama bisey damlamadi
Ben yurtdışında yaşıyorum canım ama. turkiyeye geliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?