Dün benim doğum günümdü ve Erkek arkadaşım benle ilgilenmedi?

Herkes benlen ilgilendi arada... isten 4 saattir çikti ve bugün sadece ailemle yemege gidecektim ve iptal oldu. Sabah bana dogum günümü kutladi ve iyi bir gün geçirmemi diledi, ama ondan sonra tik yok. Ne yazdi ne aradi ne süpriz ne merak çok sinir bozucu...
Bu öküzlen ayrilmam gerek mi?
Ayrica ben onun dogum gününe gok emek vermistim çok mutlu olmustu...
Not : halen bir şey yapmadi telefondan aradi sadece … Bir çiçek bekledim ya da küçük bir görüşme ama yok
Dün benim doğum günümdü ve Erkek arkadaşım benle ilgilenmedi?
Cevapla