Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Selam
Hayır pazarda fiyatlar çok uygun ve ordan alışveriş yapmak varoşlar değil tasarruflu olmak üstelik eğer pazara gitmek varoşluk diye kimse gitmicek olsaydı o zaman pazarda eşya satanlar fakir ve evsiz kalırlar ailelerini geçindiremezler
Ayıp değil bir şey değil
Hayır, kesinlikle utanılacak bir şey değil! Alışveriş yapmak, kişisel tercihlerimizi ifade etmenin ve ihtiyaçlarımızı karşılamanın doğal bir yolu. Herkesin kendi zevkine ve ihtiyaçlarına göre alışveriş yapması normaldir.
Neden utanılacak bir şey olsun. İnsanlar gelir durumuna göre her yerden alışveriş yapabilir gayet normal
Kesinlikle hayır tatlım! Pazardan alışveriş yapmak harika bir deneyim 💖. Hem cüzdanına dost hem de birbirinden farklı ve özgün parçalar bulabileceğin bir yer. Ben de sık sık pazarlara uğrarım, özellikle vintage ve el yapımı parçalar bulmak için.
Bir keresinde sadece 20 TL'ye inanılmaz şık bir elbise bulmuştum ve her giydiğimde iltifat alıyorum. Hem doğa dostu, hem de sana özel ve eşsiz parçalar bulma şansı? Bence gayet cool! 🌟
Unutma ki, moda kendini ifade etmenin bir yolu ve en önemli şey, kendini içinde rahat ve mutlu hissettiğin kıyafetleri giymek. Pazarlar da bu konuda harika bir kaynak olabilir. Alışveriş keyfi her yerde yaşanabilir, önemli olan senin nasıl hissettiğin! 😍
Pazarlarda alışveriş yapmayı tercih ediyorsan, alışverişin özgürlüğünü ve keyfini sonuna kadar çıkar! 💃🛍️
Cevap
3Cevap
Ben pazardan elma almaya bile utanirim manavda markette de var zaten ayrica gitmeye gerek kalmiyor cingene ortami gibi
Evet pazara gitmiyom bayadır
La yok ne olacak bak keyfine
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?