Ankara'da herkes gimsa marketlerden şikayet ediyor ama. bir çoğu da oraya gidiyor. Bu tezatlık nerden geliyor?

Sincan, eryaman, etimesgut, batikent bölgelerinin en çok is yapan süpermarketi zaten başka semtlerde de yok. Neyse şikayet var sitesinde şikayet okuyorum sorsan herkes şikayetçi. Ya kardeşim bu kadar şikayetçisin madem gitme işi gücü bırakıp oraya şikayet yazacak kadar derin olaylar yaşadın madem gitme. Memnun olup giden adam da rahat alışveriş yapsın. Ben ne gidiyorum ne de şikayet yazıp zırlıyorum mesela. İlginç bir market burası gidenler hep şikayetçi ama saat kaçta açılacak açıldı mı diye de yolunu gözleyen tipler.
Ankara'da herkes gimsa marketlerden şikayet ediyor ama. bir çoğu da oraya gidiyor. Bu tezatlık nerden geliyor?
Cevapla