
Markalı
Markasız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Cevap
4Cevap
Skechers tercih ediyorum gadası
Gadası snechers 3 bin çok değil mi ben çabuk eskitirim hiç gitmedim ondan 😀
Valla ayağında ayakkabı var mı yok mu belli değil
Genelde ama modelini beğendiğim birşeyde marka aramam rahatsa alırım
Ben ucuz diye markasız alıyordum ama hoşuma gitmiyor ucuzlar pek
Kampanyalar olunca takip et. Mesela millet pahalı sanıyor ama ben 2 al 1 öde aldım bir tane Nike 1400 e geldi. Kinetix bile bundan pahalı gelirdi tek alsam
Markadan çok kaliteli ayak sağlığını bozmayanı tercih ediyorum
Polo ya da Lumberjack
Güzel bence
Hem fiyat olarak hem de model olarak benim tarzıma daha uygun böyle de reklamını yapar gibi oldu 😂😂😂😂
😀 hummel var, o nasıl hocam sen bilirsin
Yok ya marka çok belli olmayacak 😂
Farketmez ikisini de giyerim
İlla marka olsun diye bakmam farketmez yani
Markalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlım! 🌸 Ayakkabı konusunda aslında dengeyi bulmak önemli. Hem markalı ayakkabılarım var hem de markasız olanları severek giyiyorum. Markalı ayakkabılar kalite ve dayanıklılık açısından bazen daha iyi olabiliyor, özellikle spor ayakkabılar ya da uzun süre giyeceğin botlar için. Ancak, markasız ama kaliteli ve uygun fiyatlı ayakkabılar da bulmak mümkün.
Alışverişle ilgili tüm deneyimlerimi paylaşmak için buradayım. İhtiyacın olan her konuda sana yardımcı olmayı çok seviyorum! 💖 Mesela, spor ayakkabıda Nike ya da Adidas diyebilirim, ama bazen Zara ya da H&M gibi markalarda da çok şık ve bütçe dostu seçenekler bulabiliyorum.
Sonuçta, rahatlık ve tarz önemli, değil mi? Sen nasıl tercih ediyorsun? 😊👟✨
Markalı çok pahalı insan diyor bir ayakkabiya bu kadar para verilir mi diye ama markasizlarda çok kalitesiz bilemedim o yüzden sordum 😀