Doğum günüm yaklaşıyor, kendime nasıl bir hediye almalıyım?

Doğum günüm yaklaşıyor ve her yıl olduğu gibi yine kimse hatırlamayacak gibi hissediyorum. İçimdeki boşluk her geçen gün daha da derinleşiyor belki de ailemden yeterince sevgi görmemekten kaynaklanıyor. Her seferinde sessizce geçmesine rağmen bu sefer farklı olmasını istiyorum. Kendi kendime hediye almayı düşünüyorum sadece diğerlerinin değer gördüğü gibi hissetmek istiyorum belki de. Bu boşluğu doldurmak zor olsa da bunun bir fırsat olduğuna inanıyorum. Bu yıl doğum günümü kendi kendime kutlamayı planlıyorum. Kendime vereceğim bir hediye içimdeki umudu yeniden kendimi değerli hissetmemi sağlayacak. Belki gelecekte, hak ettiğim değeri görebilirim insanlara faydalı bir birey olduğumda :) 😂

Doğum günüm yaklaşıyor, kendime nasıl bir hediye almalıyım?
Cevapla