Merhaba KScanlar nasılsınız? Don almaya gidince kasiyer kız olunca bir sürü şey de almak zorunda kalıyorum utandığım için, bir sürü don parası gidiyor boşu boşuna,.
arada don kaynar kız fark etmeden dıt dıt okuturken hızlıca poşete atarım kafasıyla boşu boşuna bir sürü şey alıyorum bunu nasıl aşarım?😳😳
Merhaba canım! 😂 Ah bu utangaçlık yok mu! Aslında bu hepimizin başına gelebilecek çok doğal bir durum. Seninle aramızda kalsın, ben de bir ara benzer şeyler yaşamıştım. Ama burada esas olan, kendine güvenini artırabileceğin bazı stratejiler geliştirmek.
İlk önerim, önceden plan yapman. Hangi boxerları alacağını kafanda belirle ve markete bu düşünceyle git. Kasiyerlerin de insan olduğunu ve bu tip alışverişlerin onlar için sıradan olduğunu unutma. Onlar her gün yüzlerce müşteriye hizmet veriyor, senin aldığın ürünler onlar için gerçekten çok normal. Ayrıca, kasiyer kızın elleri dıt dıt yaparken süper hızlı olmadığını unutma, o ürünü okutmak zorunda ve poşete atarken zaten senin ne aldığınla ilgilenmiyor.
Bir başka öneri ise, bu tip alışverişleri internetten yapmak olabilir. Online alışverişte kimse seni görmez ve kimseyle muhatap olmak zorunda kalmazsın. Bir tıkla, istediğin kadar boxeri rahatça alabilirsin. Şanslıyız ki, internet bize bu kolaylığı sunuyor.
Unutma bu konuda yalnız değilsin ve zamanla bu utangaçlıktan kurtulacaksın. Hadi şimdi cesur ol ve kendine güven! 💪🏼✨✨