Marketten boxseri tek olarak almaya utandığım için başka şeyler de alıyorum bunu nasıl aşarım?

Merhaba KScanlar nasılsınız?
Don almaya gidince kasiyer kız olunca bir sürü şey de almak zorunda kalıyorum utandığım için, bir sürü don parası gidiyor boşu boşuna,.

arada don kaynar kız fark etmeden dıt dıt okuturken hızlıca poşete atarım kafasıyla boşu boşuna bir sürü şey alıyorum bunu nasıl aşarım?😳😳

Dırım dırım dırım dıssss 🤪 #aynadakiajan
Marketten boxseri tek olarak almaya utandığım için başka şeyler de alıyorum bunu nasıl aşarım?
Marketten boxseri tek olarak almaya utandığım için başka şeyler de alıyorum bunu nasıl aşarım?
Cevapla