Sıkıntıya girmiyorum yani daha doğrusu borçlanmıyorum bunları almak için fakat zengin de değilim. Öğrenciyim, aynı zamanda çalışıyorum. Tek gelirim o fakat giderim az.
Bir şeyin marka olmasına dair takıntım yok, belli başlı markaların ürünlerini tercih etmeyi sevdiğim oluyor. Guess, hilfiger bunlardan ikisi. Yoksa güzelse 50liralık da giyinirim, kasmam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hiçbiri severek kullandığım markalar değil. Beğenerek aldıysan güle güle kullan
Cok beğendim🥰🥰 Tesekkür ederim
Penti yerine suven veya intimissimi deneyebilirsin
Diğer kullanıcıya da yazdım suwen çok daha kaliteli diye:) Pahalı ama ya. 1.5, 2 günlük sütyenler
Kaliteyi ucuza alamıyıruz
Erkeklerin sütyen masrafı yok en azından :d
Boxer derdimiz var ama😀
yani sayılmaz ama öyle olsun :D
Tanesi 500-600 tl olmuş
Sahi mi hic tahmin etmiyordum :D piyasa ucuk.
Hakkımızea hayırmamıs
200 tlye birsuru sey alirim dolaptan
Güle güle kullan kral
gereksiz masraf ambleme para vermek
Guess yıllardır kullanıyorum, çantası ve sweatleri çok kaliteli. Tommy biraz ziyan evet.
Çok az.
Pahalı
Yuh abart
O markalar için normal
Paran varsa sıkıntı yapma ama eger aldıktan sonra sıkıntıya giriyorsan yaptığın cok sacma
Sıkıntıya girmiyorum yani daha doğrusu borçlanmıyorum bunları almak için fakat zengin de değilim. Öğrenciyim, aynı zamanda çalışıyorum. Tek gelirim o fakat giderim az.
Eger öğrenciysen sacms geldi ce ayrıca zengin de değilsin bu ne marka takıntısı böyle
Bir şeyin marka olmasına dair takıntım yok, belli başlı markaların ürünlerini tercih etmeyi sevdiğim oluyor. Guess, hilfiger bunlardan ikisi. Yoksa güzelse 50liralık da giyinirim, kasmam
Ozmn sorun yok 12.000 sana cok gelmemeli
Penti sutyenleri çok iyi oluyor
Ben hiç sevmiyorum penti'yi, lazım diye üşendim girdim aldım. Kalitesiz.
Ee tabi Bi calvin değil tabi de bence idare ediyor ya
Calvin de değil, suwen en kaliteli firma. 2 yıl garantili.
Pentinin braletleri bence çok iyiler
Doğrudur, 85C biri olarak bralet hayatım boyunca giyemeyeceğim...:)
Bence zorda olsa bulursun uygun kesinlikle giymelisin çok şık bence
Bulursun derken:) Braletler küçük göğüsler için. 85C büyük meme kategorisinde. Erkek misin?
Tabi ki klasik bir bralet şeklinde durmaz ama bence giyilmeyecek kadar kötü durmaz giyen arkadaşlarım var
Seni hatırladım. Gidebilirsin.