Yeni ev aldık. O evdeki karşı komşu kaça aldığımızı sordu. Normal mi bu?

Dayımla satılık yazısını sökmeye gitmiştik annem müsait değildi. O sırada karşı komşu da kaça aldığımızı sordu. Tek olsam cevap vernes veya kaba bir şey derdim ama dayım hemen atlayıp rakamı söyledi. Ona kızsam annemle anneannemle aram bozulacak. Yani o komşu kadına ne bundan? Aklıma geldi, yine sinirlendim. Henüz eşyaları yerleştirmedik. Hoş geldim beş gittin yapmazlar inşallah. Gereksiz samimiyetten hoşlanmam. Annemle kavga ediyoruz sonra kötü davranınca da. Aman ya.

Yeni ev aldık. O evdeki karşı komşu kaça aldığımızı sordu. Normal mi bu?
Cevapla