Evet dedim neden benimle gitmedin sonuçta zevkim de önemli ben üstü işlemeli bişey istemem diye, o da zaten düz aldım merak etme dedi yani ne bileyim üstelemedim çünkü fiyatlar uçuyormuş
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Nişan öncesi bilezik yapmaya karar verdin kuyumcuya sevgilinle mi giderdin yoksa kendin mi gider bilezik alırdın?
Erkekler Ne Diyor
Nişanlimla giderdim en azından begendigini alsın diye sadece almak daha iyidir işçilik olanların değeri düşüyor
Biz nişanlımla konuştuk, 5 tane istedi. 5 tane babam aldı, iki tane de ben aldım. 7 adet takıldı. :)
Nişanlımla giderdim hanımefendi. Sonuçta o takacak bilezikleri.
sevgilin sensiz gitse napardın?
Gitmiş zaten o yüzden soruyorun
böyle güzelliği takmadan mı gitmiş
Nişanlım ise nişanlımla giderim
Sevgilimle giderdim muhtemelen
Onla giderim. Beğensin çakal içine sinsin
Beraber gidilir
Altı fiyatları yükselirse şimdiden alayım takalım diye takacaktır
Evet dedim neden benimle gitmedin sonuçta zevkim de önemli ben üstü işlemeli bişey istemem diye, o da zaten düz aldım merak etme dedi yani ne bileyim üstelemedim çünkü fiyatlar uçuyormuş
Mantıklı davranmış
Tek sorun seninle gitmemesi sanırım
Evet bu biraz sorun oldu ama dediğim gibi onu da zorlamak istemiyorum
Ne güzel düşünüyorsun
Allah mutluluğunuzu bozmasın inşallah
Kendim giderim.