Yarın benim doğum günüm, kendime hediye olarak ne alabilirim ya da yapabilirim?

Her zaman yalnız kalan ve umursanmayan tiplerden olduğum için arkadaşım, yani doğum günümü kutlayacak kimsem yok; bundan dolayı bu siteden sormak istedim. Yeteri kadar sevdiğim ve güvendiğim birisi olmadığı için kendim dahil herhangi birisine nasıl hediye alınacağını bilemiyorum. Sadece "Doğum günün kutlu olsun." yazarsanız da kabulümdür. Ayrıca lütfen "Ailen yok mu?", "Arkadaş edin.", "Neden yalnızsın?" gibi şeyler yazmayın. Bunun yanı sıra beni tanımadığınız için "İyi ki varsın.", "Ben senin arkandayım." tarzı şeyler yazmazsanız sevinirim; duygusal bir kişiliğim olduğu için böyle şeyler yazınca kalbim kırılıyor. Sadece dertleşecek kimsem olmadığı için sizlerle paylaşmak istedim.

Yarın benim doğum günüm, kendime hediye olarak ne alabilirim ya da yapabilirim?
Cevapla