1 TL alırdım. Bir tane meyve suyu 25 Kr a bir tane kek alırdım 25 Kr a bir tanede simit alırdım 50 Kr a. Heygidi eski günler hey. Şimdi bı sakız alamassın 1 TL ye 😥
Hay bu chatgbt nin ya bana kötülüklerin olmadığı bir dünya söyle diyorum harmonia diyor bende ona güvenip yazıyorum sonra bakıyorum yunan mitolojisinde karakter ismi çıkıyor 🤦♂️