Calvin klein ve Tommy hilfiger dış giyimlerini sırf bu yüzden almak istemiyorum haksız mıyım?

Calvin klein ve Tommy hilfiger ürünlerini cok seviyorum ama bu iki marka her tarafına koca koca amblemini koyup ürünlerini rezil etmekte çıkartsanda iz olacak şekilde yapmışlar ama istediğim kalıpta ürünler olduğu için de bi yandan inde kalmakta sizce bu markalar neden böyle

Güncellemeler
+1 yıl
Bana da alacaklar için bakın ben pahalı giyiniyorum imajını vermeleri için gibime geliyor. Bende dikkat çekmek istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Tommy ise hep yaşlılarda görüyorum nedense 😀
Calvin klein ve Tommy hilfiger dış giyimlerini sırf bu yüzden almak istemiyorum haksız mıyım?
Cevapla