Alışveriş & Hediyeler Vestel'in beyaz eşya seti sizce nasıl, mantıklı mı, iyi mi, kullanan var mı? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Acillll Vestel'in beyaz eşya seti sizce nasıl, mantıklı mı, iyi mi, kullanan var mı? Cevapla Kullanıcı Yorumları ve Soruları Ürünleri Kullananların Deneyimleri Beyaz Eşya Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
beyazkentliii Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 45% +1 yıl Tv tarafini kullandim hic memmun kalmadim. Beyaz esya da profilo oneririm. 9 yil oldu alali hepsini ve hicbirinde sikinti yasamadim. Cevremde de kullananlar var ayni sekilde hic sorun cikarmiyorlar. 0 0 Yorumla
CaptainVenture Takip Et Master Yaş: 38 , eic 97% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 305 cevap paylaştı. Şikayet var sitesini incele derim beyaz eşya ürünleri için 0 0 Yorumla
Linalizzz Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Buzdolabını tavsiye ederim.. gerisi berbat 0 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Vestel’in ürünlerini bir türlü sevemedim ben.. 0 0 Yorumla
meinschicksal Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 383 cevap paylaştı. al al iş görür 0 0 Yorumla
fatihankara06 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 79% +1 yıl evet iyidir 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Çamaşır bulaşık buz dolabı televizyon 46 bin Yorumla fatihankara06 +1 yıl diger markalar kaç para Yorumla Soran +1 yıl 65 bin falan annemler için alvm ben Yorumla fatihankara06 +1 yıl parayida dusunursen vestel işte beybi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Tv tarafini kullandim hic memmun kalmadim. Beyaz esya da profilo oneririm. 9 yil oldu alali hepsini ve hicbirinde sikinti yasamadim. Cevremde de kullananlar var ayni sekilde hic sorun cikarmiyorlar.
Şikayet var sitesini incele derim beyaz eşya ürünleri için
Buzdolabını tavsiye ederim.. gerisi berbat
Vestel’in ürünlerini bir türlü sevemedim ben..
Vestel sürekli arıza yapar maalesef.
al al iş görür
evet iyidir
Çamaşır bulaşık buz dolabı televizyon 46 bin
diger markalar kaç para
65 bin falan annemler için alvm ben
parayida dusunursen vestel işte beybi
Çabuk bozuluyor maalesef uzun ömürlü olmuyolar
Vestel pişmanlıktır neeet