Herhangi bir marka pahalı olduğu için mi size cazip gelir yoksa modelini beğendiğiniz için mi size güzel gelir?

Pahalı markalardan çoğumuz hoşlanırız ve sahip olmak isteriz pahalı olduğu için mi güzel gelir yoksa modeli güzel olduğu için mi sahip olmak istersiniz?
Herhangi bir marka pahalı olduğu için mi size cazip gelir yoksa modelini beğendiğiniz için mi size güzel gelir?
Cevapla