Alışveriş & Hediyeler konusunda 327 cevap paylaştı.
Uzak ise hiç uğraşma kanks. 6 lira nedir ya sakız alırsın ancak. Yok yapılan zoruma gitti diyorsan içinde kalacağına git bir konuş derim. Ama gittiğinde sana yaa bir yalnışlık olmuş fiyatı o diyor ve sende hemen kabul edeceksen hiç yorulma.
Paketi açman önemli değil, aradaki farkı sana geri ödeyecekler fakat markete girince direkt raflara git çikolatanın fiyatının 12 lira olduğunun fotoğrafını çek sonra kasaya gidip durumu anlat ya da market çalışanlarına söyle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Uzak ise hiç uğraşma kanks. 6 lira nedir ya sakız alırsın ancak. Yok yapılan zoruma gitti diyorsan içinde kalacağına git bir konuş derim. Ama gittiğinde sana yaa bir yalnışlık olmuş fiyatı o diyor ve sende hemen kabul edeceksen hiç yorulma.
Git all kız ben olsam olay cıkartırdıım ulan o 6tl nasıl cıkıyor
Aldım aldım 😃
Etiket fiyatına diret. Yanlışta olsa yasa gereği o fiyatı vermeli
Dicem ama 6 tl ye geri ekmek almazsın o ayrı bir konu
Paketi açtım bir şey olmaz de mi
Afiyet olsun bence sen onu ye
Ama paramı vermek zorunda demi gidiyim mi
Gitme sen bir şey diyemezsin boşa vaktin gider
Aldım aldım
Vayy
Hazır yemişsin. 6 tl daha koyup bir tane daha alsaydın
Fazlası zarar boş ver
30 yaşındayım ben şunu diyemedim hiç. Tatlıya karşı böyle bir tavır almam lazım😢😢
Ben çünkü çok zararını gördüm o yüzden
Bende gördüm ama akıllanmıyorum. Arsızım
Benim kadar görmemişsindir inan hayatım mahvoldu kilo aldım hep 😔
95 kıloya çıktım. 95
Bende çok kilo aldım heryerim de izleri kaldı 😔
Çok şükür öyle bir şey olmadı bende
Kadınların derileri erkeklere göre daha ince o yüzden oluyor 😔
🤷🏻♂️geçmiş olsun bilmiyordum.
Saolun
Gidip sor tabi. Etiket neyse o rakam üzerinden vermek zorundadır. Tüketici kanununda böyledir.
Market raftaki fiyata göre satmalı, bu müşteriyi aldatmaya dolandırmaya girer git tabi
Paketi açman önemli değil, aradaki farkı sana geri ödeyecekler fakat markete girince direkt raflara git çikolatanın fiyatının 12 lira olduğunun fotoğrafını çek sonra kasaya gidip durumu anlat ya da market çalışanlarına söyle
kasiyer 6 tl ya çökmüş uyanık kurnaz çıktı.
Gitme
Hakkını hukukunu arama
boş ver
Onla Bi çiko daha alırsın git cocugum
Ne gerek var
Elbette
Git.
Git tabii