Alışveriş & Hediyeler Özel günlerde hediye almak zorunluluk mudur yoksa isteğe bağlı mıdır? SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor + 14 Şubat 'a az kalmışken sorasım geldi. 🌹 İsteğe bağlıdır. Zorunluluktur. Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Özel günlerde hediye almak zorunluluk mudur yoksa isteğe bağlı mıdır? Cevapla Hediye Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. İsteğe bağlıdır zaten zorunluluk olsa anlamı kalmazdı 1 0 Yorumla
CoffeeChocolate24 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 85% +1 yıl Bence zorunluluk vardır ilişkide tatsızlık istemiyorsan alınır. Her 2 taraf ilişkiyi devam etmesi için çabalamalı 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 348 cevap paylaştı. İsteğe bağlıdır ve şöyle bir şey de var hediye almak yerine kendini hediye olarak götürsen ona yeterli olur bence sana sarılması bile bir hediyedir 1 0 Yorumla
beneklibulut Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Zorunlu değil tabiki benim gözümde tamamen saçmalık böyle bir gün var diye bu benim için önemli olduğu anlamına gelmiyor 1 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl mantalitesi mal satmak olan bir özel gün benim literatürümde yok 14 Şubat için konuşuyrumiçinden geliyorsa almalı insan 1 0 Yorumla
Boğaalfa Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Bence olması gereken bir zorunluluk ve sorumluluk bicimi 1 0 Yorumla
Salihydnxyz Takip Et Master Yaş: 24 , eic 83% +1 yıl Zorunludur ama çok pahalı olmasına gerek yok hiç para yoksa bile bir çikolata bile alınabilir 1 0 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl İçinden gelinerek alınsa ve sadece özel günle sınırlandırılmasa güzel olur… 1 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl ⭐İsteğe bağlı, zorla değil, huzur ve mutluluk için gerekli, hediye alınmaması mesafeyi açıyor ⭐ 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 605 cevap paylaştı. İsteğe bağlı olmalı ama sevgi nişanesi olarak alınması da zorunludur bana göre. 1 0 Yorumla
Emil-Kurjak Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 84% +1 yıl Nasil yani ne alaka? zorla hediye aldiran kac kisi gördün derim bu soruya ben simdi 1 0 Yorumla
cogalsin2635 Takip Et Xper 7 Yaş: 61 , eic 86% +1 yıl bana göre isteğe bağlıdır. özel gün deyip hediye bekleyenlerden uzak durmak lazım 1 0 Yorumla
Gercegimsanri Takip Et Master Yaş: 24 , eic 88% +1 yıl Karşıdakinin gönlünü hoş etmek için bir inceliktir. 1 0 Yorumla
İbrahimmSahn Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Sırf hediye almadığı için ayrılan ya da mesafe koyan y ne bileyim 1 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 , eic 41% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 587 cevap paylaştı. Tercih meselesi bence 2 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
İsteğe bağlıdır zaten zorunluluk olsa anlamı kalmazdı
Bence zorunluluk vardır ilişkide tatsızlık istemiyorsan alınır. Her 2 taraf ilişkiyi devam etmesi için çabalamalı
İsteğe bağlıdır ve şöyle bir şey de var hediye almak yerine kendini hediye olarak götürsen ona yeterli olur bence sana sarılması bile bir hediyedir
Zorunlu değil tabiki benim gözümde tamamen saçmalık böyle bir gün var diye bu benim için önemli olduğu anlamına gelmiyor
mantalitesi mal satmak olan bir özel gün benim literatürümde yok 14 Şubat için konuşuyrum
içinden geliyorsa almalı insan
Bence olması gereken bir zorunluluk ve sorumluluk bicimi
Zorunludur ama çok pahalı olmasına gerek yok hiç para yoksa bile bir çikolata bile alınabilir
İçinden gelinerek alınsa ve sadece özel günle sınırlandırılmasa güzel olur…
⭐İsteğe bağlı, zorla değil, huzur ve mutluluk için gerekli, hediye alınmaması mesafeyi açıyor ⭐
İsteğe bağlı olmalı ama sevgi nişanesi olarak alınması da zorunludur bana göre.
Nasil yani ne alaka? zorla hediye aldiran kac kisi gördün derim bu soruya ben simdi
bana göre isteğe bağlıdır. özel gün deyip hediye bekleyenlerden uzak durmak lazım
Karşıdakinin gönlünü hoş etmek için bir inceliktir.
Sırf hediye almadığı için ayrılan ya da mesafe koyan y ne bileyim
Tercih meselesi bence
Keyfim millete dert olmuş
Tamamen isteğe bağlıdır.
Zorunludur
Isteğe bağli
Istebagli fakst almassan sorun cikiyo iste
İsteğe bağlı
İsteğe bağlı
İsteğe bağlıdır
İstege bağlı