Güncellemeler
+1 yıl
Gençler yardım edin ayakkabının altı dehşet kayıyor ufacık bir su görsün Yağmur görsün jet gibi kayıyor 10 dakikalık yolu ha düştüm ha düşüyorum korkusuyla 20 dakikada zor geldim Bir fikriniz var mı ya kayan ayakkabı ya neler yapılır
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
1 haftada calininca gelen pismanlik hissi
Kendisi mi yürüyor otomatik vites filan var mı🙄
Ahshs 😀😀 hiç güleceğim yoktu
Valla o kadar para vereceksem yani gideceğim yere kadsr zahmetsiz navigasyon giren beni götürsün
Ahahahs 😀😀 Biz adresi girelim ayakkabı kendi kendine yürüsün öyle mi
Tabi tabi 4D diyor yani hepsini yapmıyorsa 2d filandır o
Ahahahs 😀😀😀 aman tamam anlıyorum
Almıyorum
Yapmıyorsa yoksa bu özellikler alma yani zarar
Peki
Almam bunu çok pahalı bence en fazla iki bin olur
Pek de güzel durmuyo ki alt kısımları eski gibi duruyo
8d olsa yine vermem bir ayakkabıya çok para
Ne kadar verilmeli Peki bir ayakkabı ya 😀
400-500 iyi bence veya o paraya 1000 tlden 7 tane alsan 7 farklı ayakkabın olur 😅😅😅
600 TL de gezme parası 😅
Aynı babam gibi söyledin ha 😀
Ama doğrusu o 7 farklı ayakkabıyı 1.5 sene giyerim 😅😅😅
Hadi biz kızlar kombin yapıyoruz 7 farklı ayakkabı senin Ne işine yarayacak 😀
1 ayakkabiya 7600 TL vermek yerine 7 ayakkabı daha mantıklı 😅😅😅😅
😀😀😀 Gören de beni çok harcıyorum sanır
😅🤣😅🤣
Bence 7 farklı ayakkabı için farklı kombinelere gerek yok 😅
Bak sen 😀
Evet ya 😅
8D olsa yine vermezsin hi ahshs 😀😀
16 d olsa bile 😅😅
7600 daha bide sanki kendi yürütecek beni 😅😅😅😅
Ahdhd 😀😀 24 d peki
Deli ya kendi kendine yürüyen ayakkabıyla Bir zahmet sen icat ediver ben kendi kendine bağcığı bağlanan ayakkabı ya razıyım 😀
32d olsa düşünülür ama yine alınmaz 😅🤣😅🤣
Kendini bağlayan mı mantıklı bak ama o da 10k olur o hiç değmez ellerime kıran mı girdi 😅🤣😅🤣😅
Ya ama yorucu oluyor her gün eğil ayakkabıyı bir saat bağla kendi kendine bağlansa güzel olmaz mı 😀
Olmadı bide kendini silsin temizleyip ayakkabılığa girsin
Gözü çekikler görüyorsa yaparlar hemen biseler ahahhahaha 😅🤣😅🤣😅
Aaaaa harika fikir Bak hiç aklıma gelmedi 😀 kendi kendini temizleyip ayakkabılığa girse ne güzel olur
Gözü çekik yarasa çorbası içenler yaparlar 😅🤣😅🤣😅
Sen yarası çorbası sever misin 😀
Ben ızgarada seviyorum genelde 🤣😅🤣😅🤣
Gevrek gevrek mis gibi oluyor 😅🤣
Üzerinde de şimdi mis gibi salyangoz çorbası bol kremalı malum kreması kendinden 😀
Kızarmış hamam böceklerini unutma ketçap ve mayonezli uffff kızarmış yarasayı da üzerine koyup servis edicen
Allah yanına da çerez niyetini kızarmış çekirge
Uffff tadından yenmez var ya
Ya Sen pisliğin kaçıncı evresisin😀
Wip+plus+duble 🤣😅🤣😅🤣
Sen yakında tuvalet fırçasının dibinde biriken suyu da içersin 😀
Ben devirdayim yapıyorum 😅🤣😅🤣😅
Nasıl yani 😀
boş ver ya ajajahhaha
Manyak 😀
Efendim buyurun benim 😅🤣
Sen devirdaim yaptığına göre yiyeceğe içeceği para da vermiyorsundur 😀
Ha şükür 😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣
Sen benden pislik çıktın be ve benden daha da manyak 😅🤣😅🤣
Ahaha aaa ne alaka 😀
Sence 🤣😅🤣
Niye bu saatte ayaktasın 😀
İse gidicem 🤣
4 saat uyudum ya gözlerim kedi şeyi gibi 🤣😅
Sen neden ayaktasın
Ahaha Ben de şimdi eve geldim
İyi yapmışsın 😅
hoş geldin
Hoş Bulduk
Napiyon nasılsın
Tabana iç lastik yapıştır 😅
O nasıl bir şey gözünü seveyim yardım et muro başım belada 😀
Aldın mı bu ayakkabıyı
Almazsam şu an beni kaydırıyor olur muydu
7200e 4 tane arabaya lastik aldım knk ve kaydırma yok ayakkabı neden kayıyor anlamadım
Ben de ya bir de ayakkabının açıklamasında darbeleri emer en engebeli yolda biri yürütür diyordu buz pateni gibi vış vış kayıyor
400e aldım ayakkabı kalmıyor taban çıkacak ama kaymıyor yine de 😅
Bide şu var knk yere basan ağırlık farkı da var
Yok ya internetten 2 tane ayakkabı aldım bir tanesi kütük gibi çıktı bir tanesi de çıktı kayıyor şansıma ben
Yarın bir ayakkabıcıya götüreceğim bakayım bir şey yapabilir mi
En kötü ihtimal tabana iç lastik yapıştır kaymaz knk 😅😅😅
Zengin için çerez parası bu rakamlar yani.
Uyuya mı kaldın sen 😅
Evet ama uyandım şimdi 🤣
Mesaj attt uykucu
Hain nerelerdesin
Ahdhd İnternet paketim bitti ir taraftan benimkinin ishali ile uğraşıyorum özledin mi beni 🤣
Evet ya cok özledim seni, ceza icin sabırsızlanıyorum cünkü hakettin 😁
Seri yaz kız
Ahdhd 🤣🤣🤣 mahvolmuş ama hala geçmedi ya bu ishal alt tarafı üç dört müsil ne zaman geçecek
Özelde tartısalım kız uzun uzun 😄😅
Yolculuktan yarım saat sonra otobüsü durdurup inmiş manyak 🤣
Doğru eklemiştim ben seni sanki
En iyisini yapmış kızım, otobüste rezil olurdu yoksa
Ekle yaz kız
Hem cirkin hem pahalı
Verilmez
Verilir.
Buna verilmez.