Öncelikle av tüfeği almamdaki genel maksat olağanüstü durumlarda kendimi ve ailemi korurum düşüncesi. Onun haricinde ayda yılda bir fosil avcılığı yaparken ıssız yerlerde takıldığım için kendi güvenliğimi sağlamak istiyorum. İllaki oldukça iş görür polimer tüfek ama kullanım ömrü açısından kafamda soru işaretleri var. Deneyimi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Polimer modernize olarak iyi bir tercih ama uzun süreli kullanında zorluk çıkarır.
Polimer alıcağına havalı hatsan al 220 bar çift tüplü ruhsata da gerek yok faturalı 6.35 çelik mermi 150 metreye nokta atışı yapıyor
Fosil toplarken yanıma gelen ayıya "Ayı bey, fosil topluyorum lütfen yaklaşmayın yoksa sizi 6.35 mermi ile gıdıklamak zorunda kalacağım" mı diyeceğim? 😂
220 bar atıyor ayrıca ayıya atmanızdansa havaya atmanız doğru olan değil mi ailenizi kormuk için de gayet yeterli
Eğer atışlarınız iyi değilse bilemem ama iyi bir atıcı için gayet kullanışlı ve pratik
Ayıya atmam zaten, 12 calibre durduruculuk bakımından oldukça iyi diye istiyorum. Olağanüstü durumlar için istiyorum zaten tüfeği, gidip ayı ya da başka bir hayvanı vurmam zorunda kalmadıkça. Sıkarım havaya gider. Havalı tüfeğin sesi ne kadar çıkıyor bilmiyorum ama 220 bar oldukça gürültülü olmalı. Atıcılıkta çok profesyonel değilim ama çok daha yüksek kalibreli silahlar kullandım. Rpg-7, bixi, 12.7mm uçak savar, mg3, g3 vs 😂
Meskun mahal olan biryerdeyaeniz bilemem ama o bahsettiğiniz makinelerli şehir dışında kullanmak ne kadar sağlıklı
Şehir içinde o tür makineler pek sağlıklı değil
Bildiğim tek silah pubg deki m416 ve ump 🤭😂
İyi spreg atar mısın bari 😄
Sprey*
Telefon kasma neler yaparımda işte telefon ms felan 🙈😂🤭
Vs atalım mı bugün seninle? Kulaklığım da bozuk, ses kasmadan kör gibiyim +1 avantajın bile var. 😄
Valla isterdim aslında ama oyunu sildim 2 hafta oluyor ama yüklersem telefon alıp kesin olur şu an depolama sorunu var 😅😂
Bende oynamıyorum epeydir, en iyisi oynamamak boş ver. 😄
Güzel olabilirdi 😅 sen bilirsin
Yüklersen vs atıyoruz ama hehe
Anlaştık o zaman 😇