Bi mobilya mağazası oturma grubu aldık hatalı ürün geldi napmam gerekiyor?

Firma defalarca aradım sürekli oyalama yapıyorlar aramaktan biz bıktık en arayıp firmalarını şikayet etcegimiz söyledik bir ay süre istedikler bu aydan sonra doluyo istedikleri süre ben hakkım nasıl araya bilirim nereler şikayet edebilirim fazla masraf olmasın yeni evlencez diye çok lüks kaçmadık ama pişman oldum çok ucuzada almadık sonuçta

Bi mobilya mağazası oturma grubu aldık hatalı ürün geldi napmam gerekiyor?
Cevapla