Anneme doğum günü için çikolata sepeti ve kekler almak istiyorum sizce hangisi daha iyi (Fiyatlar 350-370 arası)



Anneme doğum günü için çikolata sepeti ve kekler almak istiyorum sizce hangisi daha iyi (Fiyatlar 350-370 arası)



Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sondaki bence
İlki çok çikolatalı duruyor
İkincisi sevgiliye verilecekmiş gibi duruyor
Üçüncüsü çok sade duruyor
Bunları göz önünde bulunduracak olursam ikinciyi şeçerdim. Pembe falan tadı güzzel gibi duruyor.
İkincisi çok hoşuma gitti. Diğerleri çok karanlık. İkincisi açık renkli güzel
Ortadaki ask