Alışveriş & Hediyeler Sevgililer Günü’nde en romantik anısını anlatan hediye kazanıyor! En duygusal hikaye kimde? (Sayfa 4) Sosyopix Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 209 Sevgililer Günü’nde en romantik anısını anlatan hediye kazanıyor! En duygusal hikaye kimde? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 29 kişi beğendi
AptalAsik16 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 79% +1 yıl Annemin yaptığı kurufasulye pilav var 🤔 0 0 Yorumla
fenerlihüso Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Sevgililer gününe sevgilimle hiç giremedim 0 0 Yorumla
kuralsız373 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 87% +1 yıl maalesef bende yok herhangi bir hikaye 0 0 Yorumla
beyazkan33 Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 75% +1 yıl Romantik bir an yaşayacak bir sevgilim olmadı 0 0 Yorumla
acelyagunesim Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Hiç sevgilim olmadı ki anlatayım. 2 1 Yorumla Hoplatır +1 yıl Cidden olmadı mı hiç Yorumla
aysegl0 Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Hiçbir zaman sevgililer gününde sevgilim yoktu:) 1 1 Yorumla jojo27 +1 yıl Üzüldüm benim de yok Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
174Cevap
Annemin yaptığı kurufasulye pilav var 🤔
Bu güzel ve bilgilendirici paylaşımınız için teşekkürler
Guzel olmuş gayet iyi bence
Yok ki hiç ya olsa anlatirdimm
yazmaya üşendim sevgilim olmadı
Sevgililer gününe sevgilimle hiç giremedim
maalesef bende yok herhangi bir hikaye
Hep yalnızdım sevgililer gününde
Sevgilimjz yok ki alalım hediye
Sende bence yaa sevgilim yok
Romantik bir an yaşayacak bir sevgilim olmadı
En duygusal hikaye duygusuzlarda
Günlerde özellikle hediye almam
Kutlamiyorum bu gunu kutluyanlara mutluluklar
sevgilim olmadığı icin bu soruya cevap veremem
Hiç sevgilim yok maalesef
Olmayan birşeyi anlatamayız 😃
Romantizm önemli beğenmek lazım
Harika bence kar küresi ideal ya
Benim hiç bir anım yok sevgilim yok
Sevgilimden ayrıldığım için boş ver diğim gün.
Öyle bir anım hiç olmadı ne yazık ki 🤭
Sevgilileri izlemek sanırım
En tatlı zamanlar hediyeyle baslar
sevgililer gününe karşıyım
Bu yıl gerek yok yanlızım
cok guzel olmus tesekuurlerrr
Çok romantik değil de duygusal biraz
22 senedir sevgililer gününe sap giriyorum
Hiç sevgilim olmadı ki anlatayım.
Cidden olmadı mı hiç
Adamlar yoruma destan yazmışlar
Sevgilim olmadı bilmiyorum
Maalesef olmadi çok üzücü bu
Hiçbir zaman sevgililer gününde sevgilim yoktu:)
Üzüldüm benim de yok
Böyle bir anım yok maalesef
Hadi bakalım anılar canlansın
Bence boş işler boşa masraf
sevgilim yok en duygusal gikaye bence
Teşekkürler güzel paylaşım
Herhangi bir anım yok benim
Güzel hikayeler var gördüğüm kadarıyla
Güzel yazı için teşekkür ederim
Sevgililer günü saçma ve gereksiz
Sayfanızda en güzel hediyeleri buldum
cok guzel paylasim tesekkurler
Bendee ben manZaryaa gittim
Öyle bir anım olmadığını farkettim.
Sevgilim de olmadı romantik anımda
Maalesef bu günü hala yalnız geçiriyorum.
hediye aldığımı kim söyledi
Terkedildim ,🥺. 🙏 Ama umrumda değil
Sevgilim olsa hediye alırdım
burada aşka inanmayan birisi var el sallıyor
Aşk güzel bir duygu. İnsan olmak güzel.
Duygusal hikaye mi kim ki o
Abla yeter ya yok sevgili
Yok ki anısı olsun 🫥🫥z zzzz
Kim karar verecek bu olaya
Zamanında aldık noldu değerimiz bilinmedi
Çok morantik bir gün olucak🥰