Alışveriş & Hediyeler Sevgililer Günü’nde en romantik anısını anlatan hediye kazanıyor! En duygusal hikaye kimde? (Sayfa 5) Sosyopix Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 209 Sevgililer Günü’nde en romantik anısını anlatan hediye kazanıyor! En duygusal hikaye kimde? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 29 kişi beğendi
izmirlibey28 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Sevgilim yok bu yıl sevgiliniz geçecek gibi 😂😂😅 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Sevgimiz yok albayım ya 30 yıldır sap 0 1 Yorumla Mertbeyefendii +1 yıl Maşallah Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
174Cevap
Hiç anımız yok ne yapalım.
Hiç sevgilim olmadığı için bilemiyorum
hayırlı işler diyelim ne mutlu
Sevgilim olmadiğı icin bir sey diyemicem
Hiç takmıyorum bu günü boş
Güzel bir bilgi olmuş , alınabilir
Hiç sevgilim olmadığı için hiçbir anım yok
Bende olmadığı kesin. Sıradakii
Sevgilim yok bilmiyorum hiç mutlu drilim
Herkes anlatsa duygusallıktan geçilmez burası
Eski sevgililerimin resimlerine bakıyorum
Mum ışında sigara (elektrikler kesildi)
Tektaş yüzük almak gibi özel anım yok
Sevgilim olmaması dışında bir şey yok
ben hergün kutluyorum sadece o gün değil
Uygun ve anlamlı hediye alinmali
Romantizm mi o da ne ola ki?
Bunu bu yıl da yaşamak nasip olmayacak sanırım
Sevgilim yok bu yıl sevgiliniz geçecek gibi 😂😂😅
Anlatmalık bir durum olmadı :)
Bunun için sevgilimin olması lazım
İlk defa sevgililer gününde yalnız değilim
Öyle hı durum icersinde değilim
Ben hala sap geziyom oyle geldim oyle gidicem
Anınız var mı diye bir sor önce
Benim bu güne kadar en romantik anım olmadı
Biz kim romantizm kim oyle
Türk erkoları ve romantiklik mi
Romantik bir anım... Hımmm yok galiba
Sevgilimden çok flört oldu
Bizde duygusala yer yok 😅😊
Kedimle Birlikte çikolata yiyip film izliyoruz
benim böyle bir anım yok maalesef
Güzel bir bence olmuş teşekkürler
Sevgimiz yok albayım ya 30 yıldır sap
Maşallah
Hiç sevgilim olmadıki, romantik anımda olsun
Romantik bir ankm olmadı şimdiye kadar
ben kolye ve bilezik istiyom
abı o hıc assık olmamıs kı nerden bilsin
Bir hikayem yok ne yazikki
Bu güzel paylaşım için teşekkürler