Alışveriş & Hediyeler Sevgililer Günü’nde en romantik anısını anlatan hediye kazanıyor! En duygusal hikaye kimde? (Sayfa 3) Sosyopix Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 209 Sevgililer Günü’nde en romantik anısını anlatan hediye kazanıyor! En duygusal hikaye kimde? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 29 kişi beğendi
Pytasdhon Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Sana her gün sevgililer günü olması için sevdiğin kalbinin ısındığıdı bir insan seç 1 0 Yorumla
MustafaKemalPasha Takip Et Xper 4 Yaş: 110 +1 yıl Bence için teşekkürler güzel bir paylaşım olmuş tebrik ederim 1 0 Yorumla
GONYALI-BİRİ Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Sevgilime zorladığı için çiçek almıştım en romantik anım 😔 1 0 Yorumla
rozayılmaz Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Sevgililer gününde beni aldatıgı kız evime gelmişti seni benle aldatıyo demişti 😂 galiba buydu 1 0 Yorumla
_ArSe_ Takip Et Xper 4 Yaş: 126 +1 yıl Sevene her gün sevgililer günü hayatında doğru insan varsa takvimler her gün 14 Şubat zaten 🤚 0 0 Yorumla
_Yalnız_Kowboy_ Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Sevgililer günü hayal ürünüdür en büyük aşk Fenerbahçe tribünüdür 0 0 Yorumla
Kaan_Zengin_1 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Çok güzel olmuş ellerine sağlık detaylı bilgi vermişsin 0 0 Yorumla
drSalvatore Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Hiç sevgililer gününde sevgilim olmadı dmdms anlatamıyorum 0 0 Yorumla
Hiçkimse010 Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl Maalesef kriterlerime uygun birisini bulamadım 0 0 Yorumla
Asikkjbiriii Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Sevgilimm yokkiiiiii sevgililer günü kutliyim 0 0 Yorumla
krcbeste Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Çok fazla romantiklik sevmiyorum sanırım.. hiç hikayem yok 0 0 Yorumla
BenayErgne Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Orman evinde ayı postunun üzerinde çay içerken disarda yağan karı seyretmistik 0 0 Yorumla
şapşalnumaracı Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl 1 yıllık sevgilimin 13 şubatta benden ayılması 😂 bana unutulmaz bir gün yaşattı kendileri 0 0 Yorumla
Sezer1323 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Sevgilim yok hiçte olmadı bence feci romantik bir anı 0 0 Yorumla
Minnoşcukk3 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Anım yok😂 23 yaşındayım ama sevgililer günü anım yok çok garipp 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Hiç sevgilim olmadı maalesef.. anlatacak bir hikayem de yok.. ama sevgilim olsaydı onun için her şeyi yapardım elbette. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Sevgilim oldugunu unutmustum aniden isyerime cicek geldi hic ustume bile alinmamistim iş arkadaslarim soyledide notu okuyunca anladim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Sevgilim olsa evde ona neler yapardım neler zevkten öldürürdüm ama bilin bakalim ne eksik😂 1 0 Yorumla
nannerl Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 76% +1 yıl Şu yaşıma geldim. Hiç romantik bir anım olmadı 😒 1 0 Yorumla
Canselllqx Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 92% +1 yıl Her sene yalnız olduğum gibi bu senede aynıı 1 0 Yorumla
CAGRI16 Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 61% +1 yıl Papaz valentin hatrina yapicaz yine biseyler 1 0 Yorumla
ȺყαBαƙαɳ Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 97% +1 yıl Sosyopix ile iliskilerimiz her daim iyidir. 0 0 Yorumla
Metehannşair06 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 81% +1 yıl Kapalı bir kutu şu an o tabiki olacak inş 0 0 Yorumla
sempatiko127 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 93% +1 yıl Sevgilm yok ki ve olmadi umarım olur bir gün 0 0 Yorumla
Metamortan Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 34% +1 yıl Bir hikaye yazalım mı en baştan ne dersin? 0 0 Yorumla
Clairelie Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 92% +1 yıl Sevgili de ne? yeniliyor mu söyleyin skdsd 0 0 Yorumla
mehmet_1453 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 , eic 73% +1 yıl İnşallah güzel bir anımız olduğunda yazarız 👌🏻 0 0 Yorumla
azdırmagönülazdır_ma Takip Et Xper 6 Yaş: 110 , eic 57% +1 yıl olursa anım anlatırım tabiki 0 0 Yorumla
MurooZers Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 77% +1 yıl Sevgilim yok be o yüzden romantiklik de yok 😊 🙃 0 0 Yorumla
forkesen019 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 65% +1 yıl Çok Saolun bilgiler için ben okumak güzeldi 0 0 Yorumla
Gizemli_-Adam Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Hiç sevgilim olmadı dolayısıyla anım yok 0 0 Yorumla
DüşünenOdun---0-0--- Takip Et Xper 6 Yaş: 122 , eic 56% +1 yıl Bende sıfır hikaye yok reis napalım 😅😅 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
174Cevap
Sana her gün sevgililer günü olması için sevdiğin kalbinin ısındığıdı bir insan seç
Bence için teşekkürler güzel bir paylaşım olmuş tebrik ederim
Sevgilime zorladığı için çiçek almıştım en romantik anım 😔
Sevgililer gününde beni aldatıgı kız evime gelmişti seni benle aldatıyo demişti 😂 galiba buydu
Sevene her gün sevgililer günü hayatında doğru insan varsa takvimler her gün 14 Şubat zaten 🤚
Sevgililer günü hayal ürünüdür en büyük aşk Fenerbahçe tribünüdür
Çok güzel olmuş ellerine sağlık detaylı bilgi vermişsin
Hiç sevgililer gününde sevgilim olmadı dmdms anlatamıyorum
Maalesef kriterlerime uygun birisini bulamadım
Sevgilimm yokkiiiiii sevgililer günü kutliyim
Çok fazla romantiklik sevmiyorum sanırım.. hiç hikayem yok
Orman evinde ayı postunun üzerinde çay içerken disarda yağan karı seyretmistik
1 yıllık sevgilimin 13 şubatta benden ayılması 😂 bana unutulmaz bir gün yaşattı kendileri
Sevgilim yok hiçte olmadı bence feci romantik bir anı
Anım yok😂 23 yaşındayım ama sevgililer günü anım yok çok garipp
Sevgili bulunca anım da olur inşallah.
Hiç sevgilim olmadı maalesef.. anlatacak bir hikayem de yok.. ama sevgilim olsaydı onun için her şeyi yapardım elbette.
Sevgilim oldugunu unutmustum aniden isyerime cicek geldi hic ustume bile alinmamistim iş arkadaslarim soyledide notu okuyunca anladim
Sevgilim olsa evde ona neler yapardım neler zevkten öldürürdüm ama bilin bakalim ne eksik😂
Yok maalesef, hiç olmadı.
Şu yaşıma geldim. Hiç romantik bir anım olmadı 😒
Aldatılmak en romantik anım.
Bu muazzam derecede güzel paylaşım için teşekkürler
Her sene yalnız olduğum gibi bu senede aynıı
Sevgilim yok olsa güzel olurdu ama yok
Papaz valentin hatrina yapicaz yine biseyler
Benim öyle bir anım okmadı🥺🥺
Yokki hicc vallai benim oyle:(
Anlatacak bir hikayem yok..
Sosyopix ile iliskilerimiz her daim iyidir.
Kapalı bir kutu şu an o tabiki olacak inş
Sevgililer gününde yalnızım
Benim öyle ilginç bir anım maalesef yok
hangi birini anlatsam bilemedim😂
Sevgilimiz yok kral üzme bizi
Sevgilm yok ki ve olmadi umarım olur bir gün
Bir hikaye yazalım mı en baştan ne dersin?
Sevgili de ne? yeniliyor mu söyleyin skdsd
Sevgililer günü kutlamıyorum
İnşallah güzel bir anımız olduğunda yazarız 👌🏻
Duygusal Bi hikayem yok...
Biz tek gireceğimiz için sıkıntı yok 🙁
Bu hikayede yanan ben olurum
Ünlülerle baya yaşadım bu olayları 🤗
Hiç olmadı ki anlatayım 🥺
Ayrılma anılarım var olur mu?
olursa anım anlatırım tabiki
Sevgilim yok olursa alırım tabi hediyesini
Sevgilim yok be o yüzden romantiklik de yok 😊 🙃
Çok Saolun bilgiler için ben okumak güzeldi
Hiç sevgilim olmadı dolayısıyla anım yok
Hiç kutlamadım sevgililer gününü
Her 14 şubata yalnız giren ben 😅
Daha önce hiç olmadı bu ilk
Olmayan sevgiliyle geçirdiğim gün
Sevgililer günü boş iş evet
Herşeyi düşünmüş adamlar ya
Hepsi kötü be kardeş ne anlatsam
Bende sıfır hikaye yok reis napalım 😅😅
Her gün sevgililer günü bence :)