Benim sevgim sadece umrumda bir defa görmekle başladım ve şu an öyle özlüyorum ki başka hiçbir şey dememek pek yok ama gelse tekrar özür dilesin asla kabul etmem ama yine de asla içimden gitmeyecek galiba gerçek sevda bu keşke olmasaydı
Çok yakın bi arkadasıma kar küresi alıp not yazmıstım ' ben bu kar küresiyim her zorlukta her sıkıntımda yanımda olup beni bu kar küresi gibi sallayıp kendime getirdiğin için teşekkü ederim hep yanımda ol' yazmıstım bu sevgiliyede uyarlanabilir
Sevgililer gününde hep tektim hiç bir zaman yanımda olmayı tercih etmedi 7 yıl sonra da kendi gitti belki yanlış seçim yaptım ama şimdi yanlız daha mutluyum yıllarım boşa gitti belki yinede zararın neresinden dönsen kar dır
Anacım babamla pastaneye gider abimle bana pasta kalıyo tabii o anılardan biridir heralde (evet çok romantik ama içimde var bu meseleler büsbütün aşk insanıyım ne yapalım) : ))
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Öyle bir anım olmadığı için ben gruptan ayrılıyorum
sevgilim olmadı, birisiyle denedim ama tipimle ve boyumla dalga geçtiği için redetti beni, sonra hiç denemedim yani , hep dalga geçtiler , en sonunda ben de yenik düştüm
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
174Cevap
Sevgilim olmasını ve hikayem olmasını çok isterdim olmayınca olmuyor kader
öyle bir durumun içerisinde değilim maalesef
paramı toparladık alacağım o istediği derindondurucuyu
Ya ben sevgililer gününde sevgilimin beni aldattığını görmüştüm bidahada sevgilim olmadı
sevgilisi olmayanlar annesine mutfak robotu veya babasına güzel bir kravat hediye alsın aileden daha değerli ne var su hayatta
Benim sevgilim olmadı yapmayıda düşünmüyorum 🤗🤗🤗
en romantik hikayeyi mi anlatıcaz en duygusal olanı mı benim kafam karıştı
Vallahi sevgili olmayınca hikayede olmuyor haliyle
Maleseff hikayem yok bir sevgilim vardı o da kuru kuru kutlardı mesajla o kdr 🤷🏽♀️
Benim için sevgililer günü gayet sıradan bir gün
Benim yok oyle bi gunum sevgilim belki o zaman yaparsak anlatirim
Bu yaşıma kadar hiç bir sevgililer gününde partnerim olmadı bu da benim lanetim sanırım 🥲
Sevgilim olmadı hiç zaten Küçük yaşta evlendim
Duygusal bir anı yaşadığım bir sevgilim olmadı maalesef
14 şubata özel bir anım pek olmadı, ama sevdiğim zaman kadınımın her günü 14 Şubat gibi oluyordu.
Çok sıkıntılı günler geçirdiğim anda çıktı karşıma
Romantik anısını olmayana verin bence hediyeyi yani bana 😄
şimdi düşündümde hiç romantik bi 14 Şubat geçirmemişim ben ya :))))
O kadar duygu yüklü biri değilim ya cevabım yok bu soruya maalesef
Ya boş geçti ya da hep benden gitti duygularımın dilincisi oldum☹️
Hiç sevgilim veya flörtüm olmadı bundan dolayı standart bir gün benmi için
Hiç olmadı öyle Bi anım hep yanliz geçirdim sanki 14 şubati yanliz geçirme mahkumu gibiydim:/
Sevgilim olmadı ilerde romantik şeyler yaşayacağım
Oyüzden Başka zamana😉
O zaman ben söyliyim..
Nişanlım Askeri Personel 5yıldır birlikteyiz bırakın 14 Şubatı, bir kez bile birbirimizin doğum günlerinde yan yana bile olamadık..
Gerçekten mi
@Cerenimiss ne yazık ki
Nasıl nişanlandınız
@Cerenimiss aynı yerde oturuyoruz
Aynı yerde oturuyorsunuz nişanlısınız ve özel günleri kutlamıyor musunuz gerçekten
En romantik anım, nişanlım ( şu anda eşim ) bana" bugün 14 Şubat "dedi ben de "evet" dedim , çünkü 14 Şubat ne demek bilmiyordum 😅
Hayatımda 1 kez sevgililer gününde sevgilim vardı oda uzaktan hediyeler gönderdik boş bi gündü her zamanki günler den farkı yoktu
Yine bana yalnızlığımı hatırlatan bir soru 🚬
Hic sevgilim olmadi hic de sevgililer gunu kutlamadim. Romantik hikaye sayilir mi?
Benim sevgim sadece umrumda bir defa görmekle başladım ve şu an öyle özlüyorum ki başka hiçbir şey dememek pek yok ama gelse tekrar özür dilesin asla kabul etmem ama yine de asla içimden gitmeyecek galiba gerçek sevda bu keşke olmasaydı
Çok yakın bi arkadasıma kar küresi alıp not yazmıstım ' ben bu kar küresiyim her zorlukta her sıkıntımda yanımda olup beni bu kar küresi gibi sallayıp kendime getirdiğin için teşekkü ederim hep yanımda ol' yazmıstım bu sevgiliyede uyarlanabilir
Sevgililer gününde hep tektim hiç bir zaman yanımda olmayı tercih etmedi 7 yıl sonra da kendi gitti belki yanlış seçim yaptım ama şimdi yanlız daha mutluyum yıllarım boşa gitti belki yinede zararın neresinden dönsen kar dır
benim için öldü hikayem yok
Anacım babamla pastaneye gider abimle bana pasta kalıyo tabii o anılardan biridir heralde (evet çok romantik ama içimde var bu meseleler büsbütün aşk insanıyım ne yapalım) : ))
Öyle bir anım olmadığı için ben gruptan ayrılıyorum
sevgilim olmadı, birisiyle denedim ama tipimle ve boyumla dalga geçtiği için redetti beni, sonra hiç denemedim yani , hep dalga geçtiler , en sonunda ben de yenik düştüm
Sevgililer günü sadece birgün gerçekten seven hergününü özel yapar sevdiğinin
#Hükümdar
Aşk her zaman insanın kimyasını bozan bir duygudur
Daha böyle bir hediye verme şansım olmadı. Denk gelmedi sevgililer gününde, sevgili durumu :)
Sevgilisen gelen her şey ama bu günün dışında zorunlulıktan alınıyor gibi hissediyorum
böyle bir anısı olmadığına üzülen bi tek ben miyim
Yağmur yagarken aynı semsiye altinda birlikte islandik
Benim hic hikayem olmadı hic kutlayacagim biri olmadi romantik degil üzücü bir hikaye
her gün okulda, sınıfımızdaki yerinde güzel bakışlarını izlemem ve o kızın okuldan ayrılıp koleje gitmesi oldu
Sana en duygusal hikayeyi söyleyeyim. Bie sevgililer gününde bile sevgilim olmadı bir hediye dahi almadım yaş 30
En romantik olan benim sevgilim bence sevgililer gününde aldattığını öğrenmiştim ne hoş sürpriz değil mi ama 🤦🏻♀️
Şimdiye kadar 1 kez 14 şubatta devam eden bi ilişkim oldu onda da kız arkadaşım şehir dışına çıkmak zorunda kaldığı için yine çok bişey farketmedi.
Bana ilk öpüştüğümüz kaldırımdaki taştan getirmişti
Bizimkisi kutlamadi bi gul bile almadi ama annesiyle kardesine aldi
Ayrıl kanka
Bitir kesinlikle hayir gelmez ondan
Sevgilmle hiç bulusmadik o uzakta ben uzakta ama şu an nişanlandim bu sene ilk sevgilileri günümü nisanlimla geçirecem en özel günüm olur 😊
Her zaman sevgililer günü gelince sevgilimden ayrılıyorum ya da bir şey olup bitiyor
sevgilimin babasından dava yedim. çok romantikti. hala unutamam
Romantik adam olarak bize hergün 14 Şubat ..
Bi türlü denk gelemiyoruz bugüne sevgiliyle beraber
sevgililer günü bana özel gelmiyor öyle günleride hiç takmam insan sevdiğini herzaman sever
Sevgilime hediye aldım 15 sandım meğerse 16 si olmuş haberim yok kız ağlamıştı ben
Senle tanıştığım gün benim için her gün 14 Şubat oldu
Sevgilim olmadığı için maalesef bu gün bana sıradan bi gün gibi geliyor.
Sevgililer günü hayal ürünüdür en büyük aşk Fenerbahçe tribünüdür.
Biz arkadaşımla sinemaya gidip eve geldik ve sonra yanlışlıkla evi yaktık romantik değil ama ironik
direniyorum acılarına yine dünya
yalanmiss askların daaaa